Pagina 6 van 92 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit is even raar al stellen dat racing genk hun hooligans uit de club moet zetten. Hooligans of militanten maken helemaal geen deel uit van de voetbalclub of de politieke partij. Dat zijn vrijwilligers. Een kaartje afpakken gaat daar echt niets aan veranderen.
    Neen dus.

Dan weet ik genoeg. Je mag hier nog 10 NVA-woordvoerders zetten die zich "distantiëren", ik geloof er geen knijt van. We mochten toch niet naïef zijn? Of plots toch wel? Want jullie communiceren hier nogal warrig rond. Stante pede de partijkaart intrekken van diegenen die uw partij in diskrediet brengt, dat is het enige signaal van betekenis hier. Al de rest is naïef gelul voor de kritiekloze NVA-achterban.

Het feit dat ze dit niet doen is de virtuele high 5 richting die "fantast".

Oh ja, is er iemand die al geantwoord heeft op mijn vragen wat het belang is van zijn burgerlijke staat "alleenstaand", het feit dat hij gepensioneerd is in dit verhaal en wie dat er bepaald heeft dat die kerel "een fantast" is op basis van welke criteria? Want dat ontgaat me compleet, tenzij het nodig was om een bepaald narratief op te hangen.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 11 juni 2019 om 12:30

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke inhoudelijke discussie? Dat volgens de SP.A de uitgave voor die gevechtsvliegtuigen gebruikt had kunnen worden om onze pensioenen te financieren? Want dat is wat zij ervan trachtten te maken.

België heeft als lid van de NAVO nu eenmaal ook inspanningsverplichtingen op Defensie-vlak, en daar hinken we al achterop. De aankoop van Amerikaanse vliegtuigen is in dat opzicht ook politiek een goede keuze, want in Amerika zit een president die stevige kritiek levert op het gebrek aan inspanning van bepaalde landen in de NAVO, waaronder België.

De enige discussies die inhoudelijk de moeite waren zijn de vraag waarom me niet eerder in het F35 project zijn gestapt, dan was het waarschijnlijk goedkoper geweest, en hoe we de technische defecten die die toestellen nog hebben ofwel kunnen verhelpen, ofwel daar garanties tegen krijgen. Uitgaven voor Defensie, tenminste op het beperkte niveau waarop ze gebeuren in België, gaan bestempelen als de oorzaak voor problemen in de sociale zekerheid, is je reinste intellectuele oneerlijkheid.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Toch volledig mee eens dat daar iets aan gedaan moet worden. Onlangs nog een blinde geholpen in Brussel en die kloeg daarover. Voor rolstoelgebruikers is het waarschijnlijk nog een stuk erger.

Net zoals dat je een fiets niet overal mag zetten, moet ook een step behoorlijk geparkeerd worden. Als de maatschappij dan geen enkele instructies geeft en die steps daar onbeperkt kunnen staan, dan is dat sluikstorten. Niet meer of minder.
    Akkoord hoor.

M'n frustratie is tweeledig;

1) Hoe zwaar kan het nu echt dagdagelijks storen dat er verboden zones moeten komen. > Opmerking over de verzuurde stadsmens. En zo'n rolstoelgebruiker of blinde valt daar uiteraard niet onder, maar kan me dan ook niet voorstellen dat zij het gros van de klachten zijn.
    2) Waarom kunnen die gebruikers niet van in het begin die steps netjes wegzetten. > Opmerking over nochalante gebruikers.

Gebruikte nogal weinig woorden voor die tweede groep.

Dus de oplossing lijkt me niet verboden zones, maar duidelijke stalplaatsen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Welke inhoudelijke discussie? Dat volgens de SP.A de uitgave voor die gevechtsvliegtuigen gebruikt had kunnen worden om onze pensioenen te financieren? Want dat is wat zij ervan trachtten te maken.

België heeft als lid van de NAVO nu eenmaal ook inspanningsverplichtingen op Defensie-vlak, en daar hinken we al achterop. De aankoop van Amerikaanse vliegtuigen is in dat opzicht ook politiek een goede keuze, want in Amerika zit een president die stevige kritiek levert op het gebrek aan inspanning van bepaalde landen in de NAVO, waaronder België.

De enige discussies die inhoudelijk de moeite waren zijn de vraag waarom me niet eerder in het F35 project zijn gestapt, dan was het waarschijnlijk goedkoper geweest, en hoe we de technische defecten die die toestellen nog hebben ofwel kunnen verhelpen, ofwel daar garanties tegen krijgen. Uitgaven voor Defensie, tenminste op het beperkte niveau waarop ze gebeuren in België, gaan bestempelen als de oorzaak voor problemen in de sociale zekerheid, is je reinste intellectuele oneerlijkheid.
    Zoals ik reeds zei:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    En ondertussen is het dossier mooi gepasseerd, de miljarden zijn getekend zonder grondig parlementair debat en met de oppositie monddood gemaakt. Ben jij eigenlijk een democraat? Of een NVA'er? Want voor alle duidelijkheid: ik sta niet achter het SP.a standpunt in dit dossier, hoewel ik eerder voor de Dassault Rafale had gekozen sta ik op zich wel achter de aankoop van nieuwe gevechtsvliegtuigen. Ik verdedig hier louter de democratie, allesbehalve de SP.a.
    Dus ja, ik ben akkoord dat er nieuwe gevechtsvliegtuigen moeten komen. Jij bent ook akkoord, en de NVA ook. Maar mag het parlement daar aub even een serieuze discussie over voeren, of die nodig zijn en zoja welke gevechtsvliegtuigen?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Akkoord hoor.

M'n frustratie is tweeledig;

1) Hoe zwaar kan het nu echt dagdagelijks storen dat er verboden zones moeten komen. > Opmerking over de verzuurde stadsmens. En zo'n rolstoelgebruiker of blinde valt daar uiteraard niet onder, maar kan me dan ook niet voorstellen dat zij het gros van de klachten zijn.
    2) Waarom kunnen die gebruikers niet van in het begin die steps netjes wegzetten. > Opmerking over nochalante gebruikers.

Gebruikte nogal weinig woorden voor die tweede groep.

Dus de oplossing lijkt me niet verboden zones, maar duidelijke stalplaatsen.
    1. Als ik, als niet-blinde/gehandicapte me er zorgen over maak, ben ik dan verzuurd als ik rekening hou met de rolstoelgerbuiker/blinde? Je hoeft niet altijd enkel aan jezelf te denken, hé.
    2. Als je duidelijke stalplaatsen wil, lijkt me dat de rest (buiten die stalplaatsen) dan ook verboden zones zijn .

Mij lijkt het eenvoudig: dezelfde regel zoals bij fietsen geldt ook bij steps. Toepassing van dezelfde regels dus en voor de rest parkeren waar er plaats is. Als die firma's die steps aanbieden niet willen betalen (of meewerken) voor de openbare ruimte, moeten ze die steps maar in beslag nemen als ze op voetpaden staan met een doorgang van <1 meter (of een redelijke doorgang voor rolstoelgebruikers). Zie ook de Villo-systemen, waar stad wél aan wil meewerken omdat er een akkoord is over het gebruik vna openbare ruimte.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Neen dus.

Dan weet ik genoeg. Je mag hier nog 10 NVA-woordvoerders zetten die zich "distantiëren", ik geloof er geen knijt van. We mochten toch niet naïef zijn? Of plots toch wel? Want jullie communiceren hier nogal warrig rond. Stante pede de partijkaart intrekken van diegenen die uw partij in diskrediet brengt, dat is het enige signaal van betekenis hier. Al de rest is naïef gelul voor de kritiekloze NVA-achterban.

Het feit dat ze dit niet doen is de virtuele high 5 richting die "fantast".
    ->

De man is lid van de N-VA, maar die partij neemt afstand van de “fantast”.

Binnen N-VA wordt Dylst weggezet als een “fantast” en een “geschifte man, die te lang in de mijngangen heeft rondgelopen”.

Als jij dat ziet als een virtuele high 5 , dan maak je gewoon je eigen waarheid op basis van je eigen criteria. Niemand van de NVA zit deze man te verdedigen.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus ja, ik ben akkoord dat er nieuwe gevechtsvliegtuigen moeten komen. Jij bent ook akkoord, en de NVA ook. Maar mag het parlement daar aub even een serieuze discussie over voeren, of die nodig zijn en zoja welke gevechtsvliegtuigen?

Tuurlijk mag het dat.. er is toch niks dat hen tegenhoudt/hield ?
    *** Also sprach Zarathustra ***

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    1. Als ik, als niet-blinde/gehandicapte me er zorgen over maak, ben ik dan verzuurd als ik rekening hou met de rolstoelgerbuiker/blinde? Je hoeft niet altijd enkel aan jezelf te denken, hé.
    2. Als je duidelijke stalplaatsen wil, lijkt me dat de rest (buiten die stalplaatsen) dan ook verboden zones zijn .

Mij lijkt het eenvoudig: dezelfde regel zoals bij fietsen geldt ook bij steps. Toepassing van dezelfde regels dus en voor de rest parkeren waar er plaats is. Als die firma's die steps aanbieden niet willen betalen (of meewerken) voor de openbare ruimte, moeten ze die steps maar in beslag nemen als ze op voetpaden staan met een doorgang van <1 meter (of een redelijke doorgang voor rolstoelgebruikers). Zie ook de Villo-systemen, waar stad wél aan wil meewerken omdat er een akkoord is over het gebruik vna openbare ruimte.
    1) Goh, akkoord, maar het lijkt me straf al er plots honderen mensen zouden gaan klagen omdat ze rolstoelgebruikers/blinden kennen die er zich aan zouden storen. Het kan uiteraard.
    2) Ook waar, maar hoe ik het nu begreep leken me er verboden zones te komen met andere woorden heeft het geen zin meer naar dat park/plein whatever te gaan want je kan de step niet kwijt zonder de regels te overtreden. Dus stelplaats is dan niet echt hetzelfde, want het de zone blijft bereikbaar op een step. Soit, semantiek.

Parkeren waar er plaats is in een zone die ervoor bestemt is lijkt me uiteraard het logische.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zoals ik reeds zei:

Los van het feit dat het iemand van de NVA is die de mails heeft gestuurd.
    Kan je dan ook niet de vraag stellen waarom Crombez er zo opgesprongen is zonder een check te doen?
    Vuye heeft ze ook gekregen en ten eerste de mails niet gebruikt en blijkbaar telefonisch al de naam van de afzender kunnen krijgen : lijkt me geen deepstate shit waarom SPa niks kan aan doen.

Dus ook al is het een complot van NVA dan nog zou SPa er niet zo mogen ingelopen hebben.

Dan ga je als oppositie je eigen gewoon buiten spel zetten.

Trouwens ook moeilijk om oppositie te spelen in een dossier waar in een vorige regering je dezelfde dossier hebt opgestart.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Als het een discussie wordt ipv het delen van een ergernis, denk ik dat die beter in een ander topic gevoerd wordt.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De oppositie heeft het daar zelf verknald door omwille van ideologische redenen tégen de aankoop tout court te zijn en zonder valabel alternatief daartegenover te stellen. De uitgave gewoon niet doen was géén valabel alternatief, maar dat kregen ze blijkbaar niet verkocht aan de eigen achterban.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    ->

De man is lid van de N-VA, maar die partij neemt afstand van de “fantast”.

Binnen N-VA wordt Dylst weggezet als een “fantast” en een “geschifte man, die te lang in de mijngangen heeft rondgelopen”.

Als jij dat ziet als een virtuele high 5 , dan maak je gewoon je eigen waarheid op basis van je eigen criteria. Niemand van de NVA zit deze man te verdedigen.
    Dat zijn en blijven allemaal woorden. En die zijn heel makkelijk uitgesproken, zéker in de politiek. Bovendien konden ze niet anders dan deze woorden uitspreken naar de buitenwereld toe. Je kan moeilijk verklaren dat je volledig akkoord bent met deze leugens. Dit zegt dus helemaal niets. Inhoudsloze woordvoerderspraat.

Als je het tolereert dat een "fantast" of een “geschifte man, die te lang in de mijngangen heeft rondgelopen” uw partij op die manier in diskrediet brengt, en er bovendien voor zorgt dat hij dit in de toekomst nogmaals kan doen, dan is dat veelzeggend. Nogmaals: daden zeggen meer dan woorden. Zéker in de politiek.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Allez hopla, een nieuwe week, een nieuwe episode in mac zijn ononderbouwd fulmineerfeuilletonnetje
    1) Wat heeft het feit of iemand een relatie heeft of "alleenstaand" hiermee te maken? Wil je misschien een bepaald beeld ophangen om uw verhaaltje wat kracht bij te zetten?
    2) Idem voor "gepensioneerd"?
    3) Welke psychiater heeft die man gebombardeerd tot "een fantast", mag ik daar het psychiatrisch verslag eens over lezen?
    4) Uiteraard "distantieert" de partij zich daar nu van. Wat moeten ze zeggen bij de NVA? Dat ze deze leugenaar volop steunen?! Denk toch eens na. Is hij uit de partij gezet? Dat zou toch het minimum minimorum moeten zijn.
    Spoiler:

Dit is zoals een minister die blindelings vertrouwt op mac-bc zijn informatie over gecentraliseerden, over accijnzen, over files in de USA, over verkiezingspercentages in de stad en het platteland, over ... zonder het na te kijken: kolder, ideologische fantasie, onbetrouwbaar en vol leugens.

Of zoals in datzelfde artikel geconcludeerd wordt:
    Spoiler:

Dit is eveneens net zoals uw vorige episodes. Zo kwaad zijn op gedecentraliseerden dat ge op een waterputberichtje springt dat ge helemaal niet kunt kaderen maar het komt goed uit dus we trekken van leer. Achteraf blijkt er dan niets van te kloppen en hoewel ge, net zoals Crombez, twee dagen eerder nog ligt te kefferen alsof ge het warm water hebt uitgevonden, verdwijnt dit onderwerp en gaan we door met de campagne door middel van iets anders (in dit geval ironisch genoeg de valse mails, ik hoop dat Crombez niet dezelfde sprong maakt en N-VA probeert te bekampen met waterputten aaayyyy lmaaooo)

Of zoals ge zelf al eerder postte:
    Denk toch eens na.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Allez hopla, een nieuwe week, een nieuwe episode in mac zijn ononderbouwd fulmineerfeuilletonnetje

Spoiler:

Dit is zoals een minister die blindelings vertrouwt op mac-bc zijn informatie over gecentraliseerden, over accijnzen, over files in de USA, over verkiezingspercentages in de stad en het platteland, over ... zonder het na te kijken: kolder, ideologische fantasie, onbetrouwbaar en vol leugens.

Of zoals in datzelfde artikel geconcludeerd wordt:
    Spoiler:

Dit is eveneens net zoals uw vorige episodes. Zo kwaad zijn op gedecentraliseerden dat ge op een waterputberichtje springt dat ge helemaal niet kunt kaderen maar het komt goed uit dus we trekken van leer. Achteraf blijkt er dan niets van te kloppen en hoewel ge, net zoals Crombez, twee dagen eerder nog ligt te kefferen alsof ge het warm water hebt uitgevonden, verdwijnt dit onderwerp en gaan we door met de campagne door middel van iets anders (in dit geval ironisch genoeg de valse mails, ik hoop dat Crombez niet dezelfde sprong maakt en N-VA probeert te bekampen met watrputten aaayyyy lmaaooo)

Of zoals ge zelf al eerer postte:
    Wil jij eens in alle desbetreffende topics die je hier aanhaalt en waarmee je mij inhoudsloos en op de man probeert neer te sabelen, dringend reageren? Want de frustratie over die verloren discussies druipt er hier weer af blijkbaar. Is het nu zo moeilijk om HIER op DIT topic te reageren, en elders voor de andere topics? Of zou je daarbij teveel door de mand vallen?

En dan mij nog eens gratuit gaan beschuldigen van "leugens"?! Jij hebt wel lef makker, dit laat ik niet zomaar zeggen.

Bovendien zijn uw aangehaalde quotes van geen enkel belang in wat ik zeg. Je moet mij niet proberen overtuigen van het feit dat die kerel liegt, je moet mij overtuigen van het feit dat de NVA deze kerel met zijn klikken en klakken wil buitenschoppen. Dat ze de daad bij het woord voegen.

*Zucht* Het niveau is weer ver te zoeken vandaag.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 11 juni 2019 om 13:19

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    .

*Zucht* Het niveau is weer ver te zoeken vandaag.
    Wie zn schuld is dat?
    Leg je hand eens op je hoofd en kijk wie eronder staat

Het feit dat jij de enige bent die hierover loopt te zeuren, in een land waar elke stok goed is om de tegenstander mee te slaan goed is, zegt toch genoeg

Pagina 6 van 92 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten