Pagina 47 van 71 Eerste ... 3743444546474849505157 ... Laatste
    utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ge als professor door twee verschillende privébedrijven geweerd wordt omdat ze vinden dat ge (veelvuldig!) hun regels schendt, zou ik daar toch niet te veel tamtam over maken. Maar uiteraard is het allemaal de schuld van iemand anders.

(dt-fout in dat artikel overigens )
    Gericht reporten door een sekte boze idioten zorgt regelmatig wel eens voor onterechte bans op youtube/twitter/facebook dus dat is zeker niet onmogelijk.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Twitter zit vol met troll accounts die zo'n grove en persoonlijk comments posten met alleen maar de bedoeling om te kwetsen dat het eigenlijk onder cyberpesten valt.
    MVR zijn twitter berichten begonnen ook steeds flauwer en denigrerender te worden.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Als ge als professor door twee verschillende privébedrijven geweerd wordt omdat ze vinden dat ge (veelvuldig!) hun regels schendt, zou ik daar toch niet te veel tamtam over maken. Maar uiteraard is het allemaal de schuld van iemand anders.

(dt-fout in dat artikel overigens )
    Eh, ze hebben allemaal trots hun report in bijlage getweet. Daarnaast is het een heel normale en gekende actie binnen die kringen, zoals S&V ze ook vaak toepaste. Als dan een groep aankondigt het ge gaan doen, zegt dat ze het gedaan hebben en daar foto’s van posten en je blijkt offline te zijn gehaald, dan is het toch geen heel gekke conclusie dat dat er iets mee te maken heeft?
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    True, maar anderzijds is er wel een lijn te vinden in het beleid van Twitter Enzo, namelijk dat ze trollaccounts proberen te weren. En eerlijk is eerlijk, die MVR gedroeg zich vaak genoeg als een trol imo.

Nu, vind dat er toch vooral een discussie mag zijn over de politierol die deze platformen zich toeeigenen. Want of je het nu eens bent met linkse/rechtse trolls, ik denk niet dat de wereld beter wordt van ze te weren.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    True, maar anderzijds is er wel een lijn te vinden in het beleid van Twitter Enzo, namelijk dat ze trollaccounts proberen te weren. En eerlijk is eerlijk, die MVR gedroeg zich vaak genoeg als een trol imo.

Nu, vind dat er toch vooral een discussie mag zijn over de politierol die deze platformen zich toeeigenen. Want of je het nu eens bent met linkse/rechtse trolls, ik denk niet dat de wereld beter wordt van ze te weren.
    Het is geen politie rol eh, het is gewoon hun eigen service onderhouden. Er is toch niemand die gaat beweren dat Loser een politierol heeft omdat hij mensen kan bannen op 9lives?

Moeten we weerom eens herhalen dat vrijheid van mening iets is van staat vs burger. Niet van bedrijf vs product/klant ?
    *** Also sprach Zarathustra ***
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Och, dit soort discussies is al vaker gepasseerd. Afhankelijk in welk spectrum men zit: "aanval op de meningsuiting en democratie".

Andere zijde: "een privé bedrijf, met de nadruk op privé, dat zijn eigen reglement terecht toepast, einde discussie."

De hypocrisie is wel telkens om van te smullen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nu heeft die Guy Van De Sande eigenlijk geen straf, en nu zie ik deze ochtend dat die uit zijn hele gedoe nog geld kan sleuren ook door "exclusieve" interviews in de Dag Allemaal te geven...

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Eh, ze hebben allemaal trots hun report in bijlage getweet. Daarnaast is het een heel normale en gekende actie binnen die kringen, zoals S&V ze ook vaak toepaste. Als dan een groep aankondigt het ge gaan doen, zegt dat ze het gedaan hebben en daar foto’s van posten en je blijkt offline te zijn gehaald, dan is het toch geen heel gekke conclusie dat dat er iets mee te maken heeft?
    Zeker niet, Loser, uiteraard is dat een gevolg van het rapporteren dat hij net nu geschorst wordt.

Alleen fietst ge zo wel heel gemakkelijk om de inhoud heen, da's ook vaak de truc die door "de andere kant" gebruikt wordt. Als heel 9lives Wouter Beke of James Cooke op Twitter gaat rapporteren, gebeurt daar niets mee want Beke en Cooke tweeten geen zever dat op trolgedrag lijkt. Ik vond Van Ranst alvast de spiegel van die andere kant waar hij zo graag op kakt, inclusief dezelfde onlineonnozelarij, en vindt het geen verrassing dat een privébedrijf zegt dat het even welletjes is geweest als het veel reports binnenkrijgt en even de inhoud van de tweets bekijkt. Van Ranst mag dus onderhand evenzeer naar de reports als aanval als naar zijn inhoud als basisprobleem kijken, maar doet uiteraard enkel het eerste want het is altijd allemaal de schuld van iemand anders. Nogmaals: alleuuuz kom op he, dat is een professor en publiek figuur met toch autoriteit op vlak van (een facet van) geneeskunde, is dat nu echt het niveau dat zo een mens moet halen? Dat die dwaas van een voorzitter van Jong-VB allicht zelf zijn schoenveters niet kan knopen en bijgevolg enkel dat spel kan spelen, begrijpelijk, en schors die ook maar ineens, maar Van Ranst?

Zoals iemand het eens goed verwoordde tijdens de Schild&Vrienden discussie: als ge eens lacht met of inhakt op allerlei onderwerpen op tijd en stond hebt ge geen probleem, da's gezond. Maar als ge niets anders doet dan over één of twee onderwerpen dagdagelijks zever en afkeer spuien, ja, dan zou het wel eens kunnen dat ...

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maar er is geen georganiseerde actie geweest zoals MVR beweert. Zowel VB jongeren als S&V ontkennen dat. Als je op twitter VB leden zit uit te maken voor ongedierte en nazi's is het logisch dat die dat ook rapporteren. Dan heb je zelf de actie opgezet en ze uitgedaagd om dat te doen.

Wie het wangedrag geraporteerd heeft maakt sowieso niet uit, de schuld voor de straf blijft bij degene die zich misdragen heeft. Maar liever hangt MVR de calimero uit door zich in een slachtofferrol te wentelen.
    Laatst gewijzigd door M°°nblade; 24 augustus 2019 om 12:55
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Nu heeft die Guy Van De Sande eigenlijk geen straf, en nu zie ik deze ochtend dat die uit zijn hele gedoe nog geld kan sleuren ook door "exclusieve" interviews in de Dag Allemaal te geven...
    kzag het vorige week ook ergens in één van de boekskes in de lokale dagbladhandel..

Ge moet het maar durven. Anderen zouden onder de grond kruipen van schaamte.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zeker niet, Loser, uiteraard is dat een gevolg van het rapporteren dat hij net nu geschorst wordt.

Alleen fietst ge zo wel heel gemakkelijk om de inhoud heen, da's ook vaak de truc die door "de andere kant" gebruikt wordt. Als heel 9lives Wouter Beke of James Cooke op Twitter gaat rapporteren, gebeurt daar niets mee want Beke en Cooke tweeten geen zever dat op trolgedrag lijkt. Ik vond Van Ranst alvast de spiegel van die andere kant waar hij zo graag op kakt, inclusief dezelfde onlineonnozelarij, en vindt het geen verrassing dat een privébedrijf zegt dat het even welletjes is geweest als het veel reports binnenkrijgt en even de inhoud van de tweets bekijkt. Van Ranst mag dus onderhand evenzeer naar de reports als aanval als naar zijn inhoud als basisprobleem kijken, maar doet uiteraard enkel het eerste want het is altijd allemaal de schuld van iemand anders. Nogmaals: alleuuuz kom op he, dat is een professor en publiek figuur met toch autoriteit op vlak van (een facet van) geneeskunde, is dat nu echt het niveau dat zo een mens moet halen? Dat die dwaas van een voorzitter van Jong-VB allicht zelf zijn schoenveters niet kan knopen en bijgevolg enkel dat spel kan spelen, begrijpelijk, en schors die ook maar ineens, maar Van Ranst?

Zoals iemand het eens goed verwoordde tijdens de Schild&Vrienden discussie: als ge eens lacht met of inhakt op allerlei onderwerpen op tijd en stond hebt ge geen probleem, da's gezond. Maar als ge niets anders doet dan over één of twee onderwerpen dagdagelijks zever en afkeer spuien, ja, dan zou het wel eens kunnen dat ...
    That was me

Maar bon. Zo'n privebedrijf gaat ook niet echt alles in detail onderzoeken hé. Youtube filmpjes zijn ook al vaak offline gehaald omdat er een "zweem van" copyright infringement zou kunnen zijn.

Iemand krijgt 100 berichten binnen, scant dat is diagonaal. Misschien passeert dat zelfs 3/4 verschillende werknemers en als die allemaal op "ok" klikken zult ge een ban aan uw been hebben.

Zolang we die formules daarachter niet kennen, is dat ook maar gokken.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

O, maar daar ben ik het helemaal mee eens, hoor. Ik heb trouwens van mijn leven nog geen tweet gelezen van die MVR. Kan me ook weinig schelen. Maar ik weet wel niet zeker dat als heel 9lives een account report, er dan niks mee gebeurt. Minstens tijdelijk wordt die volgens mij ook geschorst.

Ik bedoelde dus vooral dat het feit dat hij geweerd wordt geen bewijs is dat hij een troll is. Maar dat hij het niet is, ga ik ook niet beweren.

Sociale media spelen weldegelijk een rol. En wat mij betreft is daar veel te weinig verantwoordelijkheid van hun kant bij. Maar volgens mij hebben we daar een topic voor
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Tja, zijn profiel zit in de top 3 van recidivisme.
    Het is maar een kwestie van tijd voor hij een ander (of hetzelfde) slachtoffer vindt en de rechtbank weer van krommenaas zal gebaren.
    1 nacht in de cel... Ik neem aan dat er geen plaats was met al die levensgevaarlijke misdadigers zoals scheidsrechters, Kucam (zit ondertussen ook al bijna een jaar in voorhechtenis omdat ze geen deftig dossier bijeen krijgen), ea...
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

Ik bedoelde dus vooral dat het feit dat hij geweerd wordt geen bewijs is dat hij een troll is. Maar dat hij het niet is, ga ik ook niet beweren.
    Hij is zeker en vast geen troll. Hij meent elke letter die hij tweet, maar dan ook echt elke letter. Er stroomt enkel maar donkerrood haatdragend bloed door zijn aderen. En is niet vies om serieus over de schreef te gaan, en gewoon bepaalde groepen mensen zonder schroom af te doen als criminelen en uitschot. En dat allemaal omdat ze niet geloven in zijn communistisch gedachtengoed.

En er is trouwens geen enkel bewijs dat enkel maar VB jongeren hem gerapporteerd hebben. Er zullen nog wel genoeg andere dit ook gedaan hebben. En aan de basis daaraan ligt gewoon zijn walgelijke manier van communiceren. Een terechte actie dus om hem van Twitter en facebook te weren. En ze mogen hem gerust op de KUL ook wel eens op zijn vingers tikken.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    That was me
    Gij se topper, ik had het moeten weten.

Zolang we die formules daarachter niet kennen, is dat ook maar gokken.
    Da's waar, fair punt zoals Utred al zei. Gelukkig is wat ik wel weet hetgeen dat ie tweet, en het is daardoor dat ik tot die concusie kom.

Ik heb trouwens van mijn leven nog geen tweet gelezen van die MVR. Kan me ook weinig schelen.
    Prijs u gelukkig. Het is van het niveau/genre zoals die post van MrKend54l hierboven, maar met onder andere de ingrediënten nazi's en racisten. Dan moet het toch echt niet verbazen dat als zoiets gerapporteerd wordt, er ook eens actie van komt.

Pagina 47 van 71 Eerste ... 3743444546474849505157 ... Laatste

Regels voor berichten