Pagina 3 van 71 Eerste 12345671353 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolfken Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    .

Heel die affaire zorgde ervoor dat de geloofwaardigheid van Crombez en Vuye nog verder afnam16.
    .
    Als ge zo dom zijn om anonieme e-mails zomaar voor waarheid aan te nemen in uw ijver om deze te gebruiken tegen uw tegenstander, i.p.v. te verifiëren of deze enigzins waarachtig zijn, dan moet je ook niet klagen dat je noet geloofwaardig bent.

De enige die hier wat te verwijten valt is de Spa zelf.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Als ge zo dom zijn om anonieme e-mails zomaar voor waarheid aan te nemen in uw ijver om deze te gebruiken tegen uw tegenstander, i.p.v. te verifiëren of deze enigzins waarachtig zijn, dan moet je ook niet klagen dat je noet geloofwaardig bent.

De enige die hier wat te verwijten valt is de Spa zelf.
    Dit is prachtig. Ik snap dit niet. Maar dan ook echt niet.
    Niet degene zonder ethiek, zonder scrupules valt iets te verwijten. Degene die werd uitgekozen om een vuil spelletje mee te spelen, dat is degene die iets fout heeft gedaan.

Nee, wie politiek ziet als strategie om meer stemmen, macht en geld te krijgen, is een deel van het probleem, niet van de oplossing. En die wil iedereen die een gezond systeem wil, eruit. Voor sommigen gaat het meer om strategie dan om beleid, en dit is daar een voorbeeld van. Punt.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Niet degene zonder ethiek, zonder scrupules valt iets te verwijten. Degene die werd uitgekozen om een vuil spelletje mee te spelen, dat is degene die iets fout heeft gedaan.

Nee, wie politiek ziet als strategie om meer stemmen, macht en geld te krijgen, is een deel van het probleem, niet van de oplossing. En die wil iedereen die een gezond systeem wil, eruit. Voor sommigen gaat het meer om strategie dan om beleid, en dit is daar een voorbeeld van. Punt.
    Hallo koekoek het gaat hier om een oude mijnwerker met een N-VA partijkaart.

Dus waar zie jij dan enige strategie?

En kom op als je u zo laat meeslepen in deze onzin. En ligt te roepen en tieren met als enige bewijs valse mails. Tsja dan valt er u toch veel te verwijten.

Daarbij jij maakt ervan dat de SP-A uitgekozen werd om een spelletje mee te spelen. Maar heb je hier ook enig bewijs van? Of is dat weer zo een buikgevoel dat wel moet kloppen?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    . Voor sommigen gaat het meer om strategie dan om beleid, en dit is daar een voorbeeld van. Punt.
    Uwe linkse bril en aluminiumfolie hoedje afzetten.
    Dit was gwn een actie van een of andere gepensioneerde fantast die toevallig een N-VA partijkaart had.

Maar het is vast een grote samenzwering geweest om de immense geloofwaardigheid van Crombez een slag toe te brengen!

Klinkt even geloofwaardig als het kalergi plan, en de MSM die ons proberen te brainwashen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Sgoed, een random mijnwerker heeft geen scrupules, einde verhaal.

Kan je dan nu wél toegeven dat dit uitermate amateuristisch was van Crombez..?

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Zoals de strategie van Crombez om elk anoniem A4'tje met fouten on onwaarheden voor te doen als vaststaande feiten en dit te gebruiken om mensen van leugens te betichten zodat ze ontslag moeten nemen?
    Dergelijke strategie moeten we inderdaad veroordelen.
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Hallo koekoek het gaat hier om een oude mijnwerker met een N-VA partijkaart.

Dus waar zie jij dan enige strategie?
    Hm, die nuance was me ontgaan. Zoals ik het gelezen had, was de partijband wel veel duidelijker. My bad, dus.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Wolfken's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Ik weet dat de SPA en de mensen die daarin zitten niet echt geliefd zijn hier, maar veel van die mensen zitten al jaren in de politiek, en/of komen van uit de bedrijfswereld of hebben een pol&soc opleiding, net zoals alle andere partijen, die gaan niet over 1 nacht ijs.
    Ik denk dat het logisch is, dat voordat Crombez of Vuye met deze mails uitpakten, deze al intern besproken zijn geweest, als die mails opgesteld zijn geweest door een "random" mijnwerker, kan ik mij niet voorstellen dat niemand dat zou opmerken. Er moeten dingen in gestaan hebben die heel aannemelijk waren en niet publiek bekend, anders kom je daar niet mee buiten.

Het is gemakkelijk om het af te doen als het werk van een fantast, we zullen zien wat de toekomst zal uitwijzen.
    To avoid criticism, do nothing, say nothing and be nothing.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolfken Bekijk bericht
    l of hebben een pol&soc opleiding,
    Dat lijkt mij nu niet echt een criteria om direct te zeggen "ja dat moet wel een slimme kerel zijn". Allesbehalve in feite

Als je op het rooster van SP-A kijkt dan zie je daar niet een grote populatie mensen die een opleiding economie, rechten of wetenschap hebben genoten. Iets wat je in andere partijen wel veel sterker ziet. Vooral bij de NV-A, VLD en CD&V. Op zich is daar weinig mis mee. Maar het is wel tekenend bijvoorbeeld.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Heb jij nu serieus een pol&soc opleiding als argument gebruikt waarom die mensen géén idioten zouden zijn? De politiek in het algemeen zou zoveel beter af met een maximumquotum van mensen die een opleiding rechten of pol- & soc gedaan hebben, das nu eens één quotum waar ik me wél kan achter scharen. Zeg wat je wilt, maar een opleiding bepaalt uiteindelijk wel mee de manier waarop mensen denken en de realiteit benaderen. Bovendien is er bij die opleidingen ook nog eens een vorm van zelfselectie waardoor dat extra versterkt wordt (bepaalde richtingen trekken meer bepaalde types mensen aan).

Een parlement moet wat mij betreft géén perfecte afspiegeling zijn van de bevolking, maar wat minder kommaneukende juristen in het parlement en wat meer mensen met een meer aan de realiteit gekoppelde opleiding daar zou de democratie zonder twijfel wél bij varen.

EDIT: te laat vernieuwd, MrKend54l was me voor. Pol&Soc is trouwens ook de richting die Kristof Calvo gestudeerd heeft, om maar één tegenvoorbeeld te noemen van hoe die opleiding allesbehalve een kwaliteitsgarantie biedt.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Indd, geen enkele opleiding is een kwaliteitsgarantie. Als ge ziet wat ingenieurkes hier soms zitten te lallen, amai.
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Aalst: Vlaams Belang reageert op optocht ‘Zonder Haat Straat’ en verdeelt ‘Zonder Slaag Straat’-affiches

https://www.hln.be/aalst/aalst-vlaam...ches~ac3d870a/

Haha schitterend, en dan die poster.
    Geniaal.

Had me chuckle i admit.

Wolfken's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Ik heb pol&soc vernoemd omdat ik er van uit ga dat de richting rechten daar onder valt, maar dat doet eigenlijk niets terzake.
    Ook of dat ze nu meer of minder capabele mensen in dienst hebben, dat is iets waar ik niet kan over oordelen. Maar ik ga er wel van uit dat ELKE politieke partij bekwame mensen in huis heeft.
    To avoid criticism, do nothing, say nothing and be nothing.

Another J's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Heb jij nu serieus een pol&soc opleiding als argument gebruikt waarom die mensen géén idioten zouden zijn? De politiek in het algemeen zou zoveel beter af met een maximumquotum van mensen die een opleiding rechten of pol- & soc gedaan hebben, das nu eens één quotum waar ik me wél kan achter scharen. Zeg wat je wilt, maar een opleiding bepaalt uiteindelijk wel mee de manier waarop mensen denken en de realiteit benaderen. Bovendien is er bij die opleidingen ook nog eens een vorm van zelfselectie waardoor dat extra versterkt wordt (bepaalde richtingen trekken meer bepaalde types mensen aan).

Een parlement moet wat mij betreft géén perfecte afspiegeling zijn van de bevolking, maar wat minder kommaneukende juristen in het parlement en wat meer mensen met een meer aan de realiteit gekoppelde opleiding daar zou de democratie zonder twijfel wél bij varen.

EDIT: te laat vernieuwd, MrKend54l was me voor. Pol&Soc is trouwens ook de richting die Kristof Calvo gestudeerd heeft, om maar één tegenvoorbeeld te noemen van hoe die opleiding allesbehalve een kwaliteitsgarantie biedt.
    Ben Weyts heeft er negen jaar over gedaan, voor zijn diploma pol&soc...
    9.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Aalst: Vlaams Belang reageert op optocht ‘Zonder Haat Straat’ en verdeelt ‘Zonder Slaag Straat’-affiches

https://www.hln.be/aalst/aalst-vlaam...ches~ac3d870a/

Haha schitterend, en dan die poster.
    Geniaal.

Had me chuckle i admit.
    Wat een bende idioten. Kan mij inbeelden dat Tom Van Grieken razend is als hij dat ziet.

Pagina 3 van 71 Eerste 12345671353 ... Laatste

Regels voor berichten