Bekijk resultaten enquête: Voor welke partij stem je bij de komende federale verkiezingen?

Aantal stemmers
138. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Open Vld

11 7,97%
  • N-VA

54 39,13%
  • VLAAMS BELANG

31 22,46%
  • CD&V

2 1,45%
  • PVDA

1 0,72%
  • GROEN

19 13,77%
  • sp.a

7 5,07%
  • Andere (Volt, DierAnimal, PV&S, D-SA, Piratenpartij, PRO, Be-One, B.U.B., de coöperatie)

2 1,45%
  • Blanco

7 5,07%
  • Ik ga niet stemmen

4 2,90%
  • Ik mag nog niet stemmen

0 0%
    Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Haha, en ik die dacht dat de grap wel duidelijk zou zijn.
    Begrepen, ik zal nooit meer een grapje maken
    Daarvoor zijn emoticons uitgevonden he!

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Hebben ze in De Zevende Dag nu echt Van Grieken als jonge partijvoorzitter aan tafel gezet met vier (half) onbekende jongeren van andere partijen? Die moet nogal gelachen hebben toen hij die uitnodiging kreeg, cadeautje.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Tja, beter Tom Van Grieken als "jong" boegbeeld sturen dan Dries Van Langenhove denk ik dan. Ze hebben daar misschien wat extra stemmen mee geronseld, maar een groot politiek talent zie ik er toch niet in, en dan heb ik nog louter over zijn "retorische stijl" niet over zijn Schild en Vrienden meme-groepje.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Die Rousseau zal denk ik wel de enige zijn die gelooft in een goede afloop zeker?
    Verjonging allemaal goed wel, maar djeezes

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zo terzijde, hoe zit het nog met de federale regeringsvorming? Ben ik het of trekt niemand zich daar iets van aan?

destandaard.be --> geen enkele vermelding
    demorgen.be --> niks
    lesoir.be --> 1 artikeltje dat meer over Magnette gaat dan iets anders.

Je zou denken/verwachten dat men de politici op het matje roept constant.. niet dus?
    *** Also sprach Zarathustra ***

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Zo terzijde, hoe zit het nog met de federale regeringsvorming? Ben ik het of trekt niemand zich daar iets van aan?

destandaard.be --> geen enkele vermelding
    demorgen.be --> niks
    lesoir.be --> 1 artikeltje dat meer over Magnette gaat dan iets anders.

Je zou denken/verwachten dat men de politici op het matje roept constant.. niet dus?
    Nochtans zijn er met de nieuwe voorzitters, en dan vooral die in de PS, toch verschillende vermeldingen geweest. Magnette die redelijk duidelijk heeft laten verstaan dat hij bereid is te praten met de N-VA en dat een staatshervorming niet automatisch uitgesloten wordt. Dat leek me een belangrijke stap. Maar inderdaad, je zou verwachten dat er op z'n minst een paar scherpe journalisten constant het vuur aan de schenen zouden leggen. Misschien dat ze verwachten dat het geen kijkers/clicks lokt?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Toch diep triest eigenlijk hoe de federale regeringsvorming volledig lam ligt omwille van voorzittersverkiezingen bij verschillende partijen.
    Nu ja, "verkiezingen"... Groen verkiest intern met een duizendtal leden dat ze graag verder gaan op hun huidige dwaalspoor waarmee ze vorige verkiezingen allesbehalve de verwachtingen hebben ingelost, bij de P.S. was er maar één échte kandidaat, waarvan iedereen al maanden op voorhand kon zeggen dat het die kandidaat zou worden na enkele decennia in de wachtrij achter Elio Di Rupo (no pun intended).

Dat moet beter kunnen dachten ze dan weer bij de CD&V daar staat de teller intussen op niet minder dan zeven. Ga dan ineens voor 12 zoals bij da apostelen. Je kan natuurlijk ook de link leggen met het sprookje van Sneeuwwitje en de zeven dwergen, alleen kan je de partij CD&V bezwaarlijk nog een Sneeuwwitje noemen, if anything is de partij afgaande op haar uitslag na de laatste verkiezingen zelf een dwerg geworden.

Het is zoals Johan VDL 2 weken terug in de Afspraak op Vrijdag zei: we zijn het in dit land gewoon geworden om een regering in lopende zaken te hebben. Is er eigenlijk nog één normale burger - lees: géén politicus of journalist - in dit land die nog weet, zonder het te gaan opzoeken, wie pakweg Wouter Beke nu opgevolgd heeft als minister in de federale regering? Straks mogen we Michel Jr. ook nog gaan vervangen, benieuwd welke aap men daarvoor uit de mouw gaat toveren.

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Dat moet beter kunnen dachten ze dan weer bij de CD&V daar staat de teller intussen op niet minder dan zeven. Ga dan ineens voor 12 zoals bij da apostelen. Je kan natuurlijk ook de link leggen met het sprookje van Sneeuwwitje en de zeven dwergen, alleen kan je de partij CD&V bezwaarlijk nog een Sneeuwwitje noemen, if anything is de partij afgaande op haar uitslag na de laatste verkiezingen zelf een dwerg geworden.
    Ergens wel het mooiste bewijs dat die partij toch helemaal niet meer weet van welk hout pijlen te maken hé.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Ergens wel het mooiste bewijs dat die partij toch helemaal niet meer weet van welk hout pijlen te maken hé.
    Wat onvoorstelbaar is, is hoe deze partij al 70 jaar lang aan het achteruit bollen is zonder dat er ook maar 1 staatsman een geslaagde vernieuwing heeft kunnen doorvoeren.
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rnam~affccb07/
    Men dacht ongetwijfeld dat vlamingen ooit op de een of andere miraculeuze wijze 'zondags terug allemaal naar de kerk zouden afzakken om het woord van meneer pastoor te aanhoren.
    Zo van 'atheisme is een fase, dat waait wel weer voorbij'
    Men is blijven teren op wanende generaties aan katholieken die intussen grotendeels in hun graf liggen. Tot het punt dat een Katrien Partyka als kandidaat voorzitster in de afspraak afkomt met

“De C van CD&V verwijst voor alle duidelijkheid op geen enkele manier naar een kerkelijke band”

Welke band hebben ze dan wel? CD&V is gewoon een blanco blad. Ze durven nergens voor staan uit schrik om een kiezerspubliek uit te sluiten.
    Laatst gewijzigd door M°°nblade; 21 oktober 2019 om 10:32
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 153 van 153 Eerste ... 53103143149150151152153

Regels voor berichten