M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nite Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ge zo een publieke functie uitoefent, dan is het maar normaal dat ge maatregelen moet nemen om die publieke functie te scheiden van uw privé. Zeker omdat ge als minister een heel kabinet hebt om u daarbij te ondersteunen en die extra Iphone van 1650EUR die ge dan nodig hebt om uw publieke functie uit te oefenen wel mooi zal vergoed worden als onkost.

Ik ga ook niet volledig akkoord met de methode om berichten te spammen en in sommige gevallen kan dat wel zeer problematisch zijn. Maar een minister heeft het geld en de ondersteuning om hiermee om te gaan.
    Op basis waarvan beslis jij wat normaal is en wat niet?
    Zoals in De afspraak aangehaald: er is GEEN ENKELE minister die een aparte GSM heeft voor professioneel gebruik. Dus nee, dit is niet de norm. Je kan hooguit stellen dat het een idee is van u en waarbij je de schuld voor de spam mails bij Joke zelf ook legt.

'ze had maar een professionele gsm moeten hebben' -> 'ze had maar geen kort rokje moeten dragen' -> ze heeft het zelf gezocht
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Zoals in De afspraak aangehaald: er is GEEN ENKELE minister die een aparte GSM heeft voor professioneel gebruik. Dus nee, dit is niet de norm. Je kan hooguit stellen dat het een idee is van u en waarbij je de schuld voor de spam mails bij Joke zelf ook legt.

'ze had maar een professionele gsm moeten hebben' -> 'ze had maar geen kort rokje moeten dragen' -> ze heeft het zelf gezocht
    Dan moeten ze ook niet verbaasd zijn dat hun nummer niet privé meer is als ze hem voor hun werk gebruiken.

Dat de sms-aanval wettelijk is of niet dat moeten anderen maar oordelen maar je kan hier toch niet inroepen dat het privé-nummers zijn.

Iedere deftige zaakvoerder heeft werk en privé nummer maar een minister zou dat niet kunnen of moeten hebben?

Dan spreek ik nog niet over staatsveiligheid en dergelijke.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Onironisch verbaasd zijn dat de Belgische overheid niet mee is met moderne technologie, we mogen al van geluk spreken dat die spam niet via fax moest verstuurd worden
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eventjes serieus blijven ook hé, het is gewoon onzin dat er niet op elk kabinet een werktelefoon is voor de minister en mensen met belangrijke postjes (woordvoerders bv). Dat is niet Joke haar schuld, en da's ook echt geen excuus om die duizenden sms'en goed te praten.

Die werktelefoon moet geen telefoon van Joke Schauvliege zijn, dat moet een telefoon zijn van de Vlaamse minister voor energie. Ook al verdient ze genoeg en ook al "kon" ze zelf een kopen en inbrengen, 't is absurd dat de acties van anderen worden goedgekeurd omdat onze regering op vlak van beleid en omkadering gewoon de bal heeft misgeslaan.

Feit blijft dat duizenden sms'en naar haar privégsm zijn gestuurd, punt. Dat is hetgeen waarover nu moet beslist worden of het een strafbaar feit is waar straffen tegenover moeten staan. Van alle dommekloterij die we in Joke haar schoenen kunnen schuiven is dit er nu toch echt géén van?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Onironisch verbaasd zijn dat de Belgische overheid niet mee is met moderne technologie, we mogen al van geluk spreken dat die spam niet via fax moest verstuurd worden
    Of een paar duizend postduiven
    Piss off the easily pissed off.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fillip De Bodt bracht Schauvlieges toespraak onder de aandac... - De Standaard
    Klimaatwet? Lege doos

Over dat laatste is hij, kort samengevat, niet te spreken. Nochtans heeft hij met Climaxi op dat beleid proberen te wegen. ‘Wij hebben bijvoorbeeld een grootschalige bevraging georganiseerd waarin mensen hun oplossingen voor het klimaat konden geven. Wij mochten dat op haar kabinet komen voorstellen, kregen alle lof, maar hoorden er daarna niets meer van. Dat ene filmpje had veel meer impact.
    Wel heel zuur dat je met serieuze voorstellen geen gehoor krijgt en dat filmpje geeft dan effect, maar het verkeerde want het klimaatbeleid blijft ongewijzigd.

Als betogingen en voorstellen indienen niet helpt, dan vraag ik me af wat er wel kan.

beryl's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Fillip De Bodt bracht Schauvlieges toespraak onder de aandac... - De Standaard

Wel heel zuur dat je met serieuze voorstellen geen gehoor krijgt en dat filmpje geeft dan effect, maar het verkeerde want het klimaatbeleid blijft ongewijzigd.

Als betogingen en voorstellen indienen niet helpt, dan vraag ik me af wat er wel kan.
    stemmen

iTrader
    0
    Of de acties verplaatsen naar de voordeur van het Europees parlement

iTrader
    0
    Vroeger zette je gewoon je (e-)handtekening onder een petitie. Nu is het equivalent van een handtekening één(?) SMS. En hoe wil je daarmee tot een dialoog komen? Het heeft in dat opzicht meer iets weg van belletje trek (x1000).

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht

Ze heeft het zelf gezocht omdat het werkgerelateerde telefoontjes en mails zijn.

Ik ben zelfstandig psycholoog en heb maar 1 gsm. Als morgen al mijn patienten tegelijk een vraag hebben en mij bellen ga ik overspoeld worden en mijn gsm afzetten waardoor ik ook geen privezaken meer zie.
    Zijn de patienten dan de verantwoordelijken dat ik mijn vrouw niet kan smsen?

Die mails en smsen waren vragen en bedenkingen van mensen die inzitten
    met het klimaat. Schauvliege was de bevoegde minister. Waarom is de bevoegde minister contacteren een probleem? Omdat ze die vragen en bedenkingen samen gepland hebben?

Als mijn patienten elkaar ontmoeten en samen afspreken mij vragen of bedenkingen over mijn werk/hun afspraak te stellen dan mag dat toch?

Als ze mij bedreigen of stalken, dan mag dat niet. Hier is echter van die laatste twee geen sprake.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ja, zoals gezegd. Als jij je eigen definities gaat gebruiken, klopt het altijd.
    Ten eerste: Hoezo kun je geen communist zijn zonder strafbare feiten te plegen? Als ik wil dat de belastingen 100% van je loon bedragen, en iedereen alles gratis krijgt, ben ik communist. Waar doe ik dan iets strafbaar?
    Nee, dat is niet mijn definitie. Dat is een gangbare definitie voor deze termen. En ja, als jij mij dwingt om binnen een communistisch systeem gratis (als slaaf dus) te werken, dan schend je meerdere van mijn rechten en doe je dus iets strafbaars. De installatie van een communistisch regime is defacto schending van oa. grond, mensen&arbeidsrechten en dus geen vreedzame maatschappelijke verandering maar een revolutie. En daarom is het een extreme ideologie.

Ten tweede: Dit heeft NIKS met communisme te maken. Niet eens met "links", laat staan met extreemlinks. Of je het nu hebt over Act for Climate of de klimaatjongeren, of eender welke groepering. Het is geen communisme, het is niet extreemlinks. Je kunt het niet marginaliseren door te doen alsof het een paar communistjes zijn die de weg kwijt zijn.

Als je hen zonodig extreemlinks wilt noemen, moet je toch echt eerst met een definitie komen van wat links precies is. Zolang die er niet is, noem ik het polariseren.

S&V was extreemrechts. Maar dat heeft niks te maken met al dan niet strafbare feiten.
    NERGENS heb ik gezegd dat de act for climate iets met communisme te maken heeft, wel dat het weldegelijk extreem links is zoals Are Vee zei omdat het:
    A. een links georiënteerde beweging is die
    B. strafbare en extreme vormen van actievoeren hanteert

S&V was extreemrechts. Maar dat heeft niks te maken met al dan niet strafbare feiten. En vooral: extreemlinks is echt niet mijn politieke voorkeur
    Heeft opnieuw niemand ergens gezegd. Maar je bent weldegelijk linksgezind, waardoor je nu extreem links marginaal gedrag goed zit te praten. Voor jou is het begaan van strafbare feiten om actie te voeren klaarduidelijk 'normaal'.
    Omgekeerd noem je S&V dan weer wel extreemrechts. Blijkbaar ben jij dus degene die puur arbitrair en zonder enige vorm van definitie of criteria beslist wanneer je iets al dan niet terecht labelt als extreem.

Als extreem links extreem links genoemt wordt, noem je dat 'polariseren'.
    Als extreem rechts extreem rechts genoemt wordt, dan heeft dat geen uitleg nodig, het is gewoon zo omdat Loser dat zegt.
    Twee maten en twee gewichten.

Als je het plegen van strafbare feiten in rekening brengt zoals ik stel, kan je perfect stellen dat S&V om die reden weldegelijk extreem rechts is: Xenofobie, racisme, negationisme en neiging naar de vorming van een paramilitaire organisatie wat allemaal strafbaar is.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er is wel een verschil tussen "ik heb een job waarbij ik persoonlijk in contact kom met mijn patiënten en ik beschikbaar moet zijn voor hun vragen" en "mannen, ik heb een QR-code gemaakt waarmee we makkelijk een sms kunnen sturen naar de minister van energie, allemaal doen hé!"

Ik denk als al uw patiënten een week lang niks anders naar u sms'en dan "ge zijt een slechte psycholoog, doe er iets aan" dat er toch nét iets meer grenzen van de fatsoen overschreden zijn dan als ze u allemaal contacteren met een gegronde vraag, nee?

Er moet onderscheid gemaakt worden tussen de persoon Joke Schauvliege en de minister Joke Schauvliege. 't Is niet omdat ze als minister met voorsprong de slechtste is van de laatste 10 jaar, dat haar persoon moet geraakt worden. Ik wens haar niks dan het beste toe, zo lang ze maar uit de politiek en de regering weg blijft. Het moet gaan om het milieu en om het beleid, niet om "we gaan Schauvliege eens kloten". Deze actie was m.i. eerder het laatste.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beryl Bekijk bericht
    stemmen
    OK, cd&v is dus geen zak waard. Schauvliege's uitspraak geldt dan voor de hele partij: "Een boom had altijd de functie om gekapt te worden" ofwel "natuur kan ons geen bal schelen"

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Maar nee. Ik heb even geen tijd en kom er nog op terug. Maar het ging over jou stelling dat links extreemlinks wordt zodra er strafbare feiten gepleegd worden. Dat klopt niet. Dat staat er los van. Zowel bij S&V als bij dit. Niks 2 maten.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Er is wel een verschil tussen "ik heb een job waarbij ik persoonlijk in contact kom met mijn patiënten en ik beschikbaar moet zijn voor hun vragen" en "mannen, ik heb een QR-code gemaakt waarmee we makkelijk een sms kunnen sturen naar de minister van energie, allemaal doen hé!"

Ik denk als al uw patiënten een week lang niks anders naar u sms'en dan "ge zijt een slechte psycholoog, doe er iets aan" dat er toch nét iets meer grenzen van de fatsoen overschreden zijn dan als ze u allemaal contacteren met een gegronde vraag, nee?

Er moet onderscheid gemaakt worden tussen de persoon Joke Schauvliege en de minister Joke Schauvliege. 't Is niet omdat ze als minister met voorsprong de slechtste is van de laatste 10 jaar, dat haar persoon moet geraakt worden. Ik wens haar niks dan het beste toe, zo lang ze maar uit de politiek en de regering weg blijft. Het moet gaan om het milieu en om het beleid, niet om "we gaan Schauvliege eens kloten". Deze actie was m.i. eerder het laatste.
    Ministers hebben ook een job waarbij ze persoonlijk in contact komen met mensen. Het zijn onze verkozenen. Ze vertegenwoordigen ons.

Ik heb niets tegen Schauvliege als persoon. Ik stel vast dat er veel mensen haar niet fijn vonden als minister en dat lieten weten. Ze stelden ook verbeteringen voor.
    Voor zover ik weet mogen we onze vertegenwoordigers toch contacteren?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pagina 67 van 171 Eerste ... 175763646566676869707177117167 ... Laatste

Regels voor berichten