Bekijk resultaten enquête: Migratiepact

Aantal stemmers
120. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja op het Migratiepact

23 19,17%
  • Ja op het Migratiepact met Stemverklaring

7 5,83%
  • Nee op het Migratiepact

90 75,00%
Pagina 57 van 57 Eerste ... 7475354555657
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je quote wel twee verschillende personen
    Eh, geen idee wat die eerste quote daar doet. Foutje van de firma.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oldskooler Bekijk bericht
    Vijgen na Pasen omdat het al gehandtekend is tsjein.
    Ik heb nog artikels van de VRT gepost hoor in het verleden.
    Ik heb nergens geroepen bij artikel x hier, of 'geïnsinueerd', dat de vrt een rood nest is. Ik heb het hier ook niet eens zo actief gevolgd, ik heb wel een ander artikel gepost reeds van knack dat min of meer hetzelfde zegt.
    Ik denk niet dat er veel anderen waren hier die hier wel tegen zondigden. Het pact overstijgt de VRT, je zoekt zelfs internationaal, en de meningen in alle kringen zijn sterk verdeeld.

De VRT, wel degelijk schuldig aan zekere verbloeming, en selectief zijn. Voor de verkiezingen werd het weer heel duidelijk waar de aandacht naartoe ging.
    Maar als goot mediakanaal kan je nu wel zeer moeilijk iemand zijn column gaan verbloemen en voor pure eenzijdigheid kiezen.
    VRT NWS is gewoon een opiniekanaal waar iedereen vrij kan naar sturen. Het zou maar erg zijn als een Marc mocht vernemen dat zijn opinie genegeerd of aangepast werd, dat pakt 1 keer mss, maar bij een 2de keer mocht de VRT het terecht ongelden.
    Dat kan de VRT zich nu eenmaal niet permitteren. Zo erg is het nu ook niet.
    Goed dat opinies nog steeds verschillen van georgistreerde goednieuwsshows op tv dat zijn kijkers als kleuters behandelt.
    1 episode uit thuis en ik krijg al spontaan rillingen, wegens al de niet zo verborgen maatschappelijke boodschappen, waarbij de scène als het ware in een soort stop komt, er met een verhoogde intonatie wordt gebracht: "OH WIST JE DAT..."

Ik ruik ... 'verwarring'.
    Moet je kunnen. In 1 post zeggen dat je de VRT niet beschuldigt van een ‘linkse’ agenda te hebben, en ze tegelijk beschuldigen van een linkse agenda te hebben.
    De 9lives Crew loopt voor Kom Op Tegen Kanker!
    Help ons het doel te bereiken, al is het maar om ons te zien afzien (op de bijbehorende meet)!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ha, mooi geprobeerd hoor. Alleen reageer ik op zaken die mensen effectief zeggen, en leg jij zaken in mijn mond die ik nooit heb gezegd noch denk.

Opnieuw. Het heeft geen enkele zin om de bange mensen hier op dit forum te overtuigen. Ik mag diepte-interview met de hele wereldbevolking gaan afnemen, en daaruit mag blijken dat zijn waanidee net dat is, het is niet alsof hij dat ooit zou geloven. Het heeft geen zin om argumenten te gebruiken tegen mensen die daar blind voor zijn.

Het forum grossiert hier overigens in grove veralgemeningen, veronderstellingen en zelfs gewoon absolute fabeltjes. Argumenten of feiten? Doen er niet toe. Maar ho maar als je niet meegaat in het discours. De bewijslast ligt nooit bij hen. Extreemrechts is als een religie. Feiten negeren ze en echt bewijzen dat God niet bestaat kan niet.

Voor mij zijn extreemrechts (extreemlinks ook for that matter) even als religieuze fanatici. Ik wil gerust over feiten en inhoud discussiëren met argumenten en feiten, maar bij sommigen in dit forum moet ik het helaas houden bij
    Het punt is dat je reageert met een smiley alleen en in de vervolgposten niet verder komt dan, het is onzin. FANTASTISCH niveau dan hoor .

Het vraagteken achter mijn zin geeft trouwens aan dat ik die woorden niet in je mond leg maar me afvraag of het klopt, ik wou maar aangeven hoe je zélf over andere mensen schrijft en denkt door hetzelfde te doen maar dan omgekeerd (dat is al meer dan jij doet overigens, jij beweert meteen iets over de andere poster zonder vraagtekens bij). En je gaat daar op het einde van deze post overigens meteen mee verder, mensen zijn blind, mensen zijn als religieuze fanatici omdat ze (extreem) rechts zijn, ... . Sterk werk .

Ik had gehoopt dat de ironie in mijn post duidelijk zou gebleken zijn verder (zie het vraagteken en het stukje eronder), ijdele hoop blijkt het te zijn, jammer maar ik heb geprobeerd.

Opnieuw. Zwijg dan als je vindt dat het geen zin heeft om argumenten boven te halen of mensen proberen te overtuigen. Dan gaan we weer verder met een veronderstelling zonder bewijs. Nog wat mensen schofferen die blind blijken te zijn (bewijs of argument? Nope niet aanwezig).

Dat de andere mensen hier grossieren in gebrek aan argumenten of iets in die aard mag verder to-taal geen argument zijn om je zelf tot dat niveau te verlagen.

Ieder het zijne, maar aangezien je je (dat leid ik toch écht wel af uit je posts) zo verheven voelt over sommigen zou ik liefst dan ook posts van een hoger niveau zien.

Het is wel héél makkelijk om enkel te reageren met een simpele smiley en erna te zeggen, ja sorry maar meer heb ik niet te zeggen, het haalt toch niks uit, als je naar argumenten gevraagd wordt voor die smiley.

Nu goed, van mij ga je geen reacties meer hoeven lezen, ik ga ook niet blijven proberen, het verschil is dan dat ik ook effectief ga zwijgen nu, en niet nog wat ga proberen stoken of weet ik veel wat de bedoeling is door het plaatsen van één enkele smiley om dan achteraf te besluiten met ja wat heeft het voor nut, ik zwijg als ik geen nuttige bijdrage denkt te kunnen geven.

Het hautaine gedoe hier is trouwens niks exclusief voor jou alleen, een zekere student doet er hier ook dagelijks aan mee (al is eerlijk eerlijk en moet gezegd worden dat hij of zij meestal nog wél moeite doet om verder te geraken dan enkel een smiley, en vaak met kennis van zaken lijkt te spreken).
    Laatst gewijzigd door AreVee; Gisteren om 21:57
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Moet je kunnen. In 1 post zeggen dat je de VRT niet beschuldigt van een ‘linkse’ agenda te hebben, en ze tegelijk beschuldigen van een linkse agenda te hebben.
    Je moet het vooral kunnen iemand een hoop valse claims op te leggen gebaseerd op werkelijk totaal niets. Tenzij je me 'verwart' met iemand anders, maar dat zou een belediging zijn voor mijn avatar.
    Ik kan natuurlijk vragen om ze hard te maken, maar het interesseert me toch geen hol, dus doe de moeite niet.

De meeste posts in deze topic van mij handelen over het opportunistisch handelen/falen van huidig rechts in België, en 3 nuchtere imo neutrale opinies heb ik ondertussen gepost, weliswaar 2 van de vrt zelfs.
    Oh contradictisch toch.

Ik zeg dat ze (=vrt) mensen hun opinies niet kunnen verbieden. Je kan al moeilijk een Marc De Vos of Leo Neels weren als je hun een opiniekanaal aanbiedt, of je moet gewoon geen aanbieden.
    Ik ga dat echt niet verklaren... wacht ik heb het al gedaan hierboven en ik verander geen letter. Nee, zelfs de VRT is niet zo zwart-wit.

Straks moet ik nog toegeven dat ik graag een Raoul Hedebouw zie spreken in het parlement. Oops wat geef ik nu allemaal toe.

Nou moeten er elders geen stoute punten uitgedeeld worden wegens zogenaamde 'politieke recuperatie' gedreven door zeer mild sarcasme? ;-)
    Ipv deze persoonlijke steken vanwege, 1, euhm, artikel.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat een theater.

Links zit Michel eerst te gebruiken/misbruiken om hun belachelijk migratiepact erdoor te krijgen. En wat nu? Nu is het kot plots te klein en vliegen de wantrouwen-moties in het rond. En dan verbaasd dat mensen politiek uitspugen?
    Let us pray for all the fools that be
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 57 van 57 Eerste ... 7475354555657

Regels voor berichten