Pagina 19 van 22 Eerste ... 91516171819202122 Laatste
    KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je dan toch zo vaak opgeroepen wordt, kan je beter vanaf nu telkens een citytrip boeken voor het weekend van de verkiezingen.
    Dan heb je tenminste nog iets aan die € 250.
    Je kan die citytrip ook gewoon boeken met annuleringsverzekering en die gewoon annuleren op het moment dat je weet dat de oproepingsbrieven al verstuurd zijn. Tip die ik gekregen heb van mijn postbode, die het slechte nieuws mag verspreiden.

Ik zou het niet erg gevonden hebben mochten ze mij opgeroepen hebben als bijzitter (voorlopig niet gebeurd), maar ik wil nooit meer ellendige papieren stembrieven gaan tellen.
    Mocht ik alsnog voor dat laatste opgeroepen worden, dan muis ik er onderuit of als dat niet lukt zal ik de voorzitter van mijn telbureau op voorhand eens deftig mijn gedacht zeggen: tellen op zich is zo erg niet, maar als die organisatie niet deftig verloopt waardoor je zelf een hoop extra werk hebt omdat andere mensen uit jouw telbureau niet deftig kunnen tellen of omdat de "observatoren" van de politieke partijen graag een babbeltje sloegen i.p.v. te horen, zien en zwijgen.

iTrader
    5 (100%)
    Rarara, wie er opnieuw opgeroepen is als bijzitter van een f*cking telbureau. Stemcomputers kennen ze in mijn stad helaas niet...

Denken jullie dat ik een kans maak om aan die taak te ontsnappen als ik argumenteer dat ik:
    • Vorige verkiezingen reeds als bijzitter van een telbureau mijn "burgerplicht" volbracht heb.
    • Ik de maandag na de zondag van de verkiezingen een deelexamen heb op de avondschool.
    • Ik desnoods wél als bijzitter van een gewoon stembureau wil gaan helpen.

???

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Mocht ik alsnog voor dat laatste opgeroepen worden, dan muis ik er onderuit of als dat niet lukt zal ik de voorzitter van mijn telbureau op voorhand eens deftig mijn gedacht zeggen
    Hou ons op de hoogte!

iTrader
    5 (100%)
    Zal ik doen. Ik heb alvast mijn ontvangsbewijs ingevuld en een brief opgesteld waarin ik mijn bezwaren uit en bovendien mijn beklag doe over het gebrek aan discipline, voornamelijk omwille van die politieke foorwijven die daar waren als observatoren, in mijn telbureau bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen.
    Ik heb gevraagd om een vrijstelling of als alternatief een aanstelling als bijzitter in een gewoon stembureau. Dat men mensen nodig heeft om te helpen bij verkiezingen heb ik begrip voor, maar tellen zal ik niet meer doen in de omstandigheden van de laatste keer.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    hahahaha.
    Enkel u deelexamen denk ik dat ze begrip voor gaan hebben.
    Maar als ge al u beklag doet denk ik niet dat ze nog veel medeleven gaan hebben ze
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    5 (100%)
    Ik ben vorige keer wel netjes en zonder klagen mijn "burgerplicht" gaan vervullen. Ik heb mijn klacht ook een stuk beleefder geformuleerd dan dat ik hem hier heb neergeschreven en heb géén namen genoemd.
    Ik denk ook niet dat ze zich in mijn stad kunnen beroepen op een feilloze organisatie, met wat pech mogen ze opnieuw gemeenteraadsverkiezingen organiseren afhankelijk van wat de raad van State oordeelt binnenkort.

Er lijken mij in mijn stad bovendien genoeg mensen te zijn om slechts éénmaal in je leven als bijzitter bij de verkiezingen te moeten fungeren, of toch op z'n minst niet 2 keer op rij binnen een jaar, en dan nog 2 keer op rij in de grootste rotfunctie die ze hebben (tellen).

Het ligt helaas niet in mijn aard om te liegen en een doktersbriefje te gaan halen, hoewel er in de huisartsenpraktijk waar ik ga ongetwijfeld dokters zitten die dit zouden geven.

iTrader
    0
    Ik ben vorige keer wel netjes en zonder klagen mijn "burgerplicht" gaan vervullen. Ik heb mijn klacht ook een stuk beleefder geformuleerd dan dat ik hem hier heb neergeschreven en heb géén namen genoemd.
    Ik denk ook niet dat ze zich in mijn stad kunnen beroepen op een feilloze organisatie, met wat pech mogen ze opnieuw gemeenteraadsverkiezingen organiseren afhankelijk van wat de raad van State oordeelt binnenkort.

Er lijken mij in mijn stad bovendien genoeg mensen te zijn om slechts éénmaal in je leven als bijzitter bij de verkiezingen te moeten fungeren, of toch op z'n minst niet 2 keer op rij binnen een jaar, en dan nog 2 keer op rij in de grootste rotfunctie die ze hebben (tellen).

Het ligt helaas niet in mijn aard om te liegen en een doktersbriefje te gaan halen, hoewel er in de huisartsenpraktijk waar ik ga ongetwijfeld dokters zitten die dit zouden geven.
    Bilzen ?
    Oproepingsbrief al ontvangen ?

Dan ga ik er hopelijk van onder geraken dit jaar dankzij de verhuis

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    193 (100%)
    Bilzen FTW! Wat een klucht daar!

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Rarara, wie er opnieuw opgeroepen is als bijzitter van een f*cking telbureau. Stemcomputers kennen ze in mijn stad helaas niet...

Denken jullie dat ik een kans maak om aan die taak te ontsnappen als ik argumenteer dat ik:
    • Vorige verkiezingen reeds als bijzitter van een telbureau mijn "burgerplicht" volbracht heb.
    • Ik de maandag na de zondag van de verkiezingen een deelexamen heb op de avondschool.
    • Ik desnoods wél als bijzitter van een gewoon stembureau wil gaan helpen.

???
    Neen.

Er is wel een omzendbrief die bepaalt als persoon X 2/3 keer als voorzitter is aangeduid, dat deze 'in principe' niet meer mag worden opgeroepen (maar helaas niet van toepassing in uw geval dus).

Ik kan uw frustratie wel begrijpen. Vorige keer bijzitter op een stembureau en daar ook even moeten tellen, wat een absolute nachtmerrie was.

Matthias92's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zondag is het zover...

Moeten we buiten ons paspoort & rekeningnummer nog iets meedoen?

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    193 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias92 Bekijk bericht
    Zondag is het zover...

Moeten we buiten ons paspoort & rekeningnummer nog iets meedoen?
    Oproepingsbrief zodat je ook kan stemmen.
    En je goed humeur.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mensen, help eens nadenken over een goed geldig excuus waarom ik 1 minuut te laat ben. Ik ga die 250 euro dus echt niet betalen omdat die voorzitter dat als 'te laat' aanschouwt.
    Dokterattest darmproblemen?
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Mensen, help eens nadenken over een goed geldig excuus waarom ik 1 minuut te laat ben. Ik ga die 250 euro dus echt niet betalen omdat die voorzitter dat als 'te laat' aanschouwt.
    Ik zou die voorzitter vragen of hij u 250 euro gaat laten aanrekenen omdat je 1 minuut te laat was. Als het antwoord JA indien je geen geldig excuus hebt is, dan uw opties overwegen.

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Was 30 minuten op voorhand aanwezig(als eerste zelfs), babbeltje gedaan met de voorzitter (uitleg dat de match vandaag om 14u30 is ipv 18u) en dan heeft hij er 5 uitgekozen.

Ik was niet bij de gelukkige 5

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q.
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Bij ons was er 1 iemand 5 minuten te laat. Die mocht gewoon naar huis zonder boete
    Giggity

Pagina 19 van 22 Eerste ... 91516171819202122 Laatste

Regels voor berichten