Pagina 62 van 62 Eerste ... 12525859606162
    Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen enkele politieke partij is voorstander van meer quota, zelfs Gwendolynetje niet. De meningen van activistische groepen in de marge zijn niet de standpunten van politieke partijen, en hoeven ook niet het gewicht te krijgen die men er hier zo graag aan geeft.

"Rutten wil quota voor vrouwen voor volgende regering, N-VA schiet idee af"
    https://www.demorgen.be/politiek/rut...e-af-b73d1a01/

Gwendolyn Rutten wil 50% vrouwen in de regering, N-VA is geen fan
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-fan~a8524acc/

“Ik wil graag in de volgende regering dat er de helft mannen en de helft vrouwen zitten”, zegt Rutten. “Ik denk dat alle partijen dat zouden moeten onderschrijven. Tegen dan is het al 2019.” Waarom een liberale partijvoorzitster quota wil voor vrouwen in de regering? “Dat is gewoon de weerspiegeling van de samenleving. Dat is een engagement dat iedereen moet nemen, wij doen het alvast.”
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 11 november 2018 om 17:23

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oldskooler Bekijk bericht
    "Rutten wil quota voor vrouwen voor volgende regering, N-VA schiet idee af"
    https://www.demorgen.be/politiek/rut...e-af-b73d1a01/

Gwendolyn Rutten wil 50% vrouwen in de regering, N-VA is geen fan
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-fan~a8524acc/

“Ik wil graag in de volgende regering dat er de helft mannen en de helft vrouwen zitten”, zegt Rutten. “Ik denk dat alle partijen dat zouden moeten onderschrijven. Tegen dan is het al 2019.” Waarom een liberale partijvoorzitster quota wil voor vrouwen in de regering? “Dat is gewoon de weerspiegeling van de samenleving. Dat is een engagement dat iedereen moet nemen, wij doen het alvast.”
    Mocht je de discussie gelezen hebben zou je zien het over bedrijven ging. En idd, je helpt hier mee de stelling te weerleggen die ik counterde dat de politici enkel met quota in het bedrijfsleven en niet in de politiek zouden bezig zijn. Dank je .
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Beweren dat het de meningen zijn van activistische groepen in de marge, en niet de standpunten zijn van partijen, staat toch in zwaar contrast met een voorzitster, van een/de liberale partij nog wel, die het in de nationale politiek toegepast wilt zien.
    Tenzij je werkelijk gelooft dat er een soort ideologische grens is die de strikte scheiding maakt tussen politiek en privé bij deze dezelfde mensen.
    Nee, ik geloof dat niet. Dat zit niet in de marge. Hier volgt steeds uit: "wij willen meer". Het figuur Rutten doet me hier totaal niet aan twijfelen.
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 11 november 2018 om 19:40

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Bij korfbal!
    Ooit een artikel gelezen (ging over mensen met een onduidelijk gender) daarover en nee, da's geen probleem. In hun reglementen staan geen bepalingen op geslacht, enkel spreekt men daar over speelsters en spelers. Iedereen kan zelf kiezen tot wie hij behoort . Geen idee of je ook de kleedcabine mag kiezen
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.

Pagina 62 van 62 Eerste ... 12525859606162

Regels voor berichten