Pagina 48 van 48 Eerste ... 384445464748

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat hoopt men hiermee te bereiken? Dat de vieze achterkamerpraktijken van een ogenschijnlijk onschuldig clubje aan de kaak worden gesteld. Wat dus ook gebeurd is. Meer niet.
    Alsof een Pano-reportage voor wereldvrede moet zorgen, voor ze gemaakt mag worden...
    Ok maar wat verandert er ten gronde?
    Deze mensen richten gwn een nieuw clubke op hoor, met bijgeschaafde security.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Ok maar wat verandert er ten gronde?
    Deze mensen richten gwn een nieuw clubke op hoor, met bijgeschaafde security.
    Maar je antwoordt toch niet op wat ik zeg? Wat moet een Pano-reportage dan ten gronde doen? Moet die iets ten gronde veranderen? Moet die ervoor zorgen dat die mensen niet gewoon een nieuw clubje kunnen oprichten? En mogen ze er geen reportage over maken als ze weten wat er gebeurt?
    PS4

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Maar je antwoordt toch niet op wat ik zeg? Wat moet een Pano-reportage dan ten gronde doen? Moet die iets ten gronde veranderen? Moet die ervoor zorgen dat die mensen niet gewoon een nieuw clubje kunnen oprichten? En mogen ze er geen reportage over maken als ze weten wat er gebeurt?
    Zoals hierboven al aangehaald: een minimum aan neutraliteit, dat is alles. Om een tegenvoorbeeld te geven: https://www.youtube.com/watch?v=hCRpuTRA7-g . Dit is een reportage over de loss euthanasie wetgeving in België (die nergens ter wereld zo losjes is gereguleerd als in België). In die reportage laten ze voor- en tegenstanders aan het woord en de documentairemakers passen geen framing toe en ze blazen ook geen kleine prullen (Whatsapp memes) op tot buitenproportionele hoogtes om de kijker van hun visie te overtuigen. Dat was compleet zoek in deze Pano reportage.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09...ekregen-dat-i/

Dalilla Hermans: "Ik heb heel veel bedreigingen gekregen. Dat was met momenten heel akelig"

Schrijfster Dalilla Hermans heeft in "Van Gils & Gasten" gepraat over de gecoördineerde haatcampagne tegen haar door de radicaal-rechtse beweging Schild & Vrienden. "Ik had nooit bewijs dat het zo was", zegt ze. "Maar ik merkte dat wel, de afgelopen paar jaar. Ik heb ontzettend veel haatmail gekregen en dat gebeurde heel gecoördineerd. Ik schreef iets of ik kwam ergens en er kwamen direct honderden reacties."

In een artikel dat na de "Pano" over Schild & Vrienden verscheen, stond vermeld dat er in de besloten chatgroep van de radicaal-rechtse groep een instagramfoto de ronde deed van een feestje bij Dalilla Hermans. Op die foto stonden ook bekende figuren als regisseur Bilall Fallah of CD&V-politicus Sammy Mahdi. Een lid van Schild & Vrienden reageerde daarop als volgt: "We moeten die goed opvolgen en bij elke gelegenheid trachten om hun carrière te saboteren."

In "Van Gils & Gasten" zegt Dalilla Hermans dat ze wel al aanvoelde dat er een soort van trollenleger was, maar dat ze dat nooit kon bewijzen. "Het is met momenten heel akelig geweest. Ik heb heel veel bedreigingen gekregen."

Als gevolg daarvan zit ze al twee jaar niet meer op Twitter en schermt ze haar Instagramaccount af. "Die is enkel voor mensen die ik vertrouw", zegt ze. "Op zich is daar niets mis mee, maar het wel een rechtstreeks gevolg van alle haatberichten."

Toch blijft ze op de barricaden staan en vechten tegen racisme en vooroordelen. "Wat ze gedaan hebben is eigenlijk ook een beetje dom. Als ze mij willen doen zwijgen, dan is dat juist de slechtste manier. Want je bewijst elke dag dat het nodig is. We blijven bezig, zolang dat het blijkt dat er een probleem is."

iTrader
    0
    Trial by media is de nieuwe standaard anno 2018

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    En op online fora heeft iedereen zijn oordeel al klaar, handig samengevat in één lijntje. Kennis ter zake niet vereist.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    En op online fora heeft iedereen zijn oordeel al klaar, handig samengevat in één lijntje. Kennis ter zake niet vereist.
    Lol das best wel ironisch
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Gesponsorde Facebook ads waar Dries geld vraagt voor de strijd tegen de media. LoL.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 - GTX 970 @ 1450/3900 Mhz - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | PUBG | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Pagina 48 van 48 Eerste ... 384445464748

Regels voor berichten