Pagina 6 van 73 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste
    denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dat krijg je met een veel te soft beleid.

CaptainPlanet's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    dat krijg je met een veel te soft beleid.
    Tja als er geen mankracht is op de immigratiedienst dan duurt het kennelijk 10 jaar voordat er duidelijkheid komt.
    En dan niet komen zagen dat ze dan toch mogen blijven.
    Ze moeten het eerst op die immigratiedienst op orde hebben.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CaptainPlanet Bekijk bericht
    Tja als er geen mankracht is op de immigratiedienst dan duurt het kennelijk 10 jaar voordat er duidelijkheid komt.
    En dan niet komen zagen dat ze dan toch mogen blijven.
    Ze moeten het eerst op die immigratiedienst op orde hebben.
    Of gewoon harder beleid. Dan is het standaard nee en heeft de dienst niet zoveel werk.

Als je ziet dat het nu in een land als zweden teveel aan het worden is voor de mensen dan is het al ver gekomen.

iTrader
    0
    Wat maakt de uk zo aantrekkelijk? Het kan bijna niet anders dan om economische redenen zijn? Dagelijks zie ik vluchtelingen over de pechstrook lopen richting Frankrijk. In Dunkerque is een nieuw kamp in de bossen langs de autostrade met zeker 200 vluchtelingen, bijna allemaal mannen. Ik stel mij de vraag hoe dit verder gaat evolueren en wanneer men gaat overgaan tot pushbacks. Door het hier totaal onaantrekkelijk te maken voor vluchtelingen moet het toch lukken om de stroom droog te leggen...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RETYPE Bekijk bericht
    Wat maakt de uk zo aantrekkelijk? Het kan bijna niet anders dan om economische redenen zijn? Dagelijks zie ik vluchtelingen over de pechstrook lopen richting Frankrijk. In Dunkerque is een nieuw kamp in de bossen langs de autostrade met zeker 200 vluchtelingen, bijna allemaal mannen. Ik stel mij de vraag hoe dit verder gaat evolueren en wanneer men gaat overgaan tot pushbacks. Door het hier totaal onaantrekkelijk te maken voor vluchtelingen moet het toch lukken om de stroom droog te leggen...
    Vooral ook het feit dat je daar als illegaal makkelijk kan werken. ID's hebben ze daar nog steeds niet zeker?
    Is eximius vir est quocum meliores videamur.

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conradus Bekijk bericht
    Vooral ook het feit dat je daar als illegaal makkelijk kan werken. ID's hebben ze daar nog steeds niet zeker?
    Kzag daar een artikel van een paar weken geleden. VRT of de morgen of zo. Maar dat is inderdaad één van de redenen: bevolkingsdensiteit, geen id kaart nodig maar ook dat de zwarte / alternatieve markt daar groot genoeg is om uwen boterham te verdienen.

dit dus: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...lk-en-honing-/
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

Sonny Crockett's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Of gewoon harder beleid. Dan is het standaard nee en heeft de dienst niet zoveel werk.

Als je ziet dat het nu in een land als zweden teveel aan het worden is voor de mensen dan is het al ver gekomen.
    We zullen vanavond weten wat men in Zweden denkt over immigratie.
    Nooit gehoord van leestekens?
    Een zin begint zonder hoofdletter?
    Dan interesseert jouw mening/vraag me niet.
    Dan antwoord ik niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RETYPE Bekijk bericht
    In mijn ogen, is iemand die echt vlucht omwille van 'politieke' redenen, reeds lang tevreden, zodra hij ergens is aangekomen, waar hij niet hoeft te vrezen voor wie hij is, wat hij zegt, of wat hij denkt.
    Zodra ze in zo een land, (zoals België) waar die vrijheid als vanzelfsprekend is, arriveren en meteen ook willen doorreizen, geven zij eigenlijk te kennen dat zij geen politieke vluchtelingen zijn. En al helemaal niet als ze ook nog eens kinderen bij hebben.

Als hier ooit een oorlog uitbreekt; en die is in die mate zo gruwelijk dat ik me genoodzaakt zie om met mijn gezin te vluchten; dan prijs ik de hemel dat ik met mijn gezin ergens voet aan wal kan zetten waar stabiliteit heerst. Het laatste waar ik dan aan denk, is om met alle mogelijk risico's daaraan gepaard, nog maar eens een waanzinnig risico te nemen.
    Dan antwoord ik niet.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
    In mijn ogen, is iemand die echt vlucht omwille van 'politieke' redenen, reeds lang tevreden, zodra hij ergens is aangekomen, waar hij niet hoeft te vrezen voor wie hij is, wat hij zegt, of wat hij denkt.
    Zodra ze in zo een land, (zoals België) waar die vrijheid als vanzelfsprekend is, arriveren en meteen ook willen doorreizen, geven zij eigenlijk te kennen dat zij geen politieke vluchtelingen zijn. En al helemaal niet als ze ook nog eens kinderen bij hebben.

Als hier ooit een oorlog uitbreekt; en die is in die mate zo gruwelijk dat ik me genoodzaakt zie om met mijn gezin te vluchten; dan prijs ik de hemel dat ik met mijn gezin ergens voet aan wal kan zetten waar stabiliteit heerst. Het laatste waar ik dan aan denk, is om met alle mogelijk risico's daaraan gepaard, nog maar eens een waanzinnig risico te nemen.
    Langs de andere kant.
    Als je op de vlucht bent en je komt aan in een stabiel land, maar met 3 dagen verder reizen kom je in een land met meer mogelijkheden en sociale voorzieningen, zou je dan ook niet de keuze maken om 3 dagen langer te reizen?
    Ik alvast wel.
    ...Ω...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Langs de andere kant.
    Als je op de vlucht bent en je komt aan in een stabiel land, maar met 3 dagen verder reizen kom je in een land met meer mogelijkheden en sociale voorzieningen, zou je dan ook niet de keuze maken om 3 dagen langer te reizen?
    Ik alvast wel.
    Neen.
    En al helemaal niet als dat betekent dat ik met mijn gezin in vrachtwagen/koelcel moet gaan zitten.
    Neen, als 'politiek' vluchteling, ben ik al blij dat mijn gezin veilig is. Ik ga dat niet op het spel zetten door onverantwoorde risico's te nemen.
    Dan antwoord ik niet.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Neen.
    En al helemaal niet als dat betekent dat ik met mijn gezin in vrachtwagen/koelcel moet gaan zitten.
    Neen, als 'politiek' vluchteling, ben ik al blij dat mijn gezin veilig is. Ik ga dat niet op het spel zetten door onverantwoorde risico's te nemen.
    Dat is niet de menselijke natuur. Als je je 5 jaar oude gsm wil vervangen koop je niet zomaar de eerste nieuwe gsm die je tegenkomt. Je kiest in de winkel het beste product voor de prijs die je eraan wil geven oik al zijn die allemaal beter dan je oud model.
    Zolang migranten kunnen shoppen naar gastlanden naar keuze in plaats van gealloceerd te worden , zullen ze die beste keuze zelf maken.

En met een busje van Roemenie tot in Belgie geraken is nu ook geen groot risico. De EU is veilig van zodra je er binnen bent geraakt. Al helemaal als je uit oorlogsgebied komt.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)

Migratiebeleid in Europa

Neen.
    Dat is onzin en dat weet je zelf toch ook.
    Voor dat gezin is het een klein moeite voor heel veel in return. Het zijn ook geen onverantwoorde risico’s, er zijn amper tot geen risico’s aan verbonden.

Je zou bijna gek zijn om het niet te doen. Daarom dat heel veel het ook gewoon doen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    inderdaad, en dat is ook de ondermijning van het westers sociaal systeem dat ten prooi valt aan opportunisten.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Dat is niet de menselijke natuur. Als je je 5 jaar oude gsm wil vervangen koop je niet zomaar de eerste nieuwe gsm die je tegenkomt. Je kiest in de winkel het beste product voor de prijs die je eraan wil geven oik al zijn die allemaal beter dan je oud model.
    Zolang migranten kunnen shoppen naar gastlanden naar keuze in plaats van gealloceerd te worden , zullen ze die beste keuze zelf maken.

En met een busje van Roemenie tot in Belgie geraken is nu ook geen groot risico. De EU is veilig van zodra je er binnen bent geraakt. Al helemaal als je uit oorlogsgebied komt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat is onzin en dat weet je zelf toch ook.
    Voor dat gezin is het een klein moeite voor heel veel in return. Het zijn ook geen onverantwoorde risico’s, er zijn amper tot geen risico’s aan verbonden.

Je zou bijna gek zijn om het niet te doen. Daarom dat heel veel het ook gewoon doen.
    Heren...

Politieke* vs economische. Iemand?

* Op de vlucht (doodstraf of levenslang) om wat je zegt, denkt of om wie je bent.

Eerste bekommernis is veiligheid; niet economisch geluk.

P.s. een gsm is nog steeds een luxe product.
    Dan antwoord ik niet.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht

Ik vind het redelijk walgelijk om migratie door oorlog te vergelijken met een nieuwe gsm kopen. Als je er echt zo over denkt dat ze zelfs maar remotely vergelijkbaar zijn, snap ik waarom je het ziet als "shoppen naar een gastland".
    Mensen schakelen over op vergelijkingen als de oorspronkelijke stelling moeilijker te verdedigen wordt. Het is makkelijker om het te verdedigen als het om het kopen van een gsm gaat dan waar het echt om gaat.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Pagina 6 van 73 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten