Pagina 53 van 92 Eerste ... 34349505152535455565763 ... Laatste

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zouden jullie het dan ook ok vinden moest bv. een Filip De Winter/Peter Mertens/Wie dan ook tegen Almaci/El Kaouakibi/Ait Daoud (ik gebruik bewust verschillende partijen om niemand tegen de borst te stoten) zeggen dat ze maar eerst de plekken waar ze vandaan komen, moeten gaan herstellen voor dat ze kritiek mogen leveren op het beleid hier?
    Euhh ja en toch zeker als het over Almaci gaat met haar dubbele nationaliteit...nu van mij mag iedereen zeggen wat die wil als dat nu ongepast is tja huil daar maar een beetje, maar ga ook niet janken als je een antwoord wat niet zint terug krijgt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Trump is een schande voor het ambt wat hij bekleedt
    Tja liever zijn woorden dan het oorlogje voeren gebaseerd op leugens zoals zijn 2 voorgangers hebben gedaan.
    150 onnodige doden zouden bush/obama geen probleem gevonden hebben, nogal een geluk dat Trump gek is.
    Laatst gewijzigd door Funky22; 16 juli 2019 om 16:27

beton's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Euhh ja en toch zeker als het over Almaci gaat met haar dubbele nationaliteit...nu van mij mag iedereen zeggen wat die wil als dat nu ongepast is tja huil daar maar een beetje, maar ga ook niet janken als je een antwoord wat niet zint terug krijgt.
    Zolang je weet dat je racist bent, is dat ok.

Tja liever zijn woorden dan het oorlogje voeren gebaseerd op leugens zoals zijn 2 voorgangers hebben gedaan.
    Gelukkig liegt Trump nooit!
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Lol hier ene die gelooft dat een President nooit ligt en dat enkel Trump dat doet, ik ga slapen...

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beton Bekijk bericht
    Daar gaat het niet over. Voor ons is dat liegen minder erg dan oorlog voeren (en er dan ook nog eens over liegen).

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Lol hier ene die gelooft dat een President nooit ligt en dat enkel Trump dat doet, ik ga slapen...
    Het lijkt me jouw uur wel te zijn om dodo te doen inderdaad.
    7 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

beton's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Jij leest dingen die ik niet zeg. Maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat de verhouding leugens vs waarheid bij Trump van een totaal andere grootorde is dan van de gemiddelde president. Nee sorry, van eender welke president in de geschiedenis van zijn land.

iTrader
    3 (100%)
    Hij heeft tot nu al minder bloed aan zijn handen dan zijn 4 voorganger van mij mag die nog veel twitteren als een gek.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    3 (100%)
    Hebt ge ook zo een vergelijk tussen beide van meeste doden?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hij heeft tot nu al minder bloed aan zijn handen dan zijn 4 voorganger van mij mag die nog veel twitteren als een gek.
    En heeft dat niet evenveel met de internationale politieke situatie te maken dan met zijn bewind? Of denk je dat Obama helemaal zelf naar Afghanistan is getrokken, om geen enkele reden?

Maar inderdaad, Trump heeft geen oorlog gevoerd. Als dat nu al de standaard is voor goed beleid, dan is Trump een prachtpresident. Verder heeft hij natuurlijk een economische hoogconjunctuur vooral doen werken voor de rijksten, heeft hij lobbyisten ongezien veel macht gegeven in het Witte Huis, heeft hij al 13 kabinetsleden zien vertrekken, is er nog nooit zo veel natuurgebied opgegeven voor fracking/olieboren, is er een heel gevaarlijk spelletje aan de gang met China, heeft hij ongezien veel verdeling gezaaid, vult hij zijn eigen zakken nog altijd met belastinggeld door zijn aandelen niet te herverdelen, stelt hij zijn dochter aan op hoge postjes zonder dat die enige ervaring heeft, heeft hij een gigantische schitload aan Executive Orders uitgevaardigd, maar bitter weinig echt beleid, en gooit hij met racistische uitspraken op officiële kanalen.

Verder is de kans heel reëel dat hij aan obstruction of justice heeft gedaan, heeft hij een FBI-hoofd ontslagen toen die onderzoek naar hem voerde, heeft hij de AG (Yates) ontslagen toen die geen "volledige trouw" aan hem zweerde, de opvolger ontslagen toen die een onderzoek naar hem niet wou stopzetten (Sessions), Mueller herhaaldelijk publiekelijk onder druk gezet, laster gepleegd over een reporter, heeft hij gerechtshoven en rechters onder druk gezet (scheiding der machten), heeft hij reporters uit het Witte Huis geweerd (censuur)...

O, ja. En zijn twee grote verkiezingsbeloften zijn er na 3 jaar nog altijd niet gekomen: Zijn muur is er nog altijd niet en Trumpcare ook niet bepaald.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hebt ge ook zo een vergelijk tussen beide van meeste doden?
    Die mag jij mij gerust geven.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    En heeft dat niet evenveel met de internationale politieke situatie te maken dan met zijn bewind? Of denk je dat Obama helemaal zelf naar Afghanistan is getrokken, om geen enkele reden?
    Trump had de aanval op Iran ook kunnen laten doorgaan maar deed het niet, zijn voorgangers zouden minder tolerant zijn geweest

Uiteraard is geen oorlog voeren geen maatstaf voor een goed beleid, maar zijn voorgangers hadden ook geen goed beleid en voerde oorlog gebaseerd op leugens dan liever Trump dan die andere klootzakken die hem voorgingen.

Nu ik kan hier 100 regels typen waarom Trump niet goed is als President maar dat is zinloos, de kans is groot dat hij weer verkozen wordt al de rest is dan ook bla bla bla van een hoop die niet tegen hun verlies kunnen.

Die mag jij mij gerust geven.
    Jammer dat je enkel post wat in je kraam past.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Trump had de aanval op Iran ook kunnen laten doorgaan maar deed het niet, zijn voorgangers zouden minder tolerant zijn geweest

Uiteraard is geen oorlog voeren geen maatstaf voor een goed beleid, maar zijn voorgangers hadden ook geen goed beleid en voerde oorlog gebaseerd op leugens dan liever Trump dan die andere klootzakken die hem voorgingen.

Nu ik kan hier 100 regels typen waarom Trump niet goed is als President maar dat is zinloos, de kans is groot dat hij weer verkozen wordt al de rest is dan ook bla bla bla van een hoop die niet tegen hun verlies kunnen.

Vind dat je dat nu zelf niet extreem selectief? Al de rest kan gewoon niet tegen hun verlies. Ok...

Trouwens, als jouw groot argument is dat Trump minder slachtoffers heeft gemaakt, moet je die cijfers toch makkelijk kunnen vinden?

Ik vind dat Loser wel een stevig punt heeft: makkelijk minder slachtoffers te maken als je minder conflicten hebt lopen.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Bon, nu is kritiek hebben op beleid al gelijk aan "niet tegen je verlies kunnen"... Of racisme in officiële correspondentie benoemen is "bla bla bla". Tja, dan zijn we snel uitgepraat, hè.
    (En Lemme vraagt terecht dat jij de cijfers moet geven, want jij komt met de bewering, hè.)

Ik kan ook nog wel een heel tijd doorgaan op waarom ik deze uitspraak een groot probleem vind. Omdat het het land verder polariseert, terwijl de gemoederen op dit moment al gevaarlijk hoog oplopen. Dat is niet wat een president hoort te doen. Zodra een president verkozen is, hoort hij ook de president van het hele volk te zijn. Iets wat Trump nooit is geweest. Met zijn tweet laat hij zien: Er zijn goeie en foute Amerikanen. Iedereen die mijn idee niet volgt, "haat Amerika".

Dat is geen uitspraak van een president, zelfs niet tijdens de campagne. Daarnaast institutionaliseert het en legitimiseert het een soort laconiek racisme. Alsof het een terechte mening is, alsof het echte waarde heeft, de uitspraak dat iemand "maar naar zijn land terug moet gaan". Want wie zijn de goeie en de foute Amerikanen? Dat zijn gevaarlijke uitspraken, zeker als je ze gaat koppelen aan afkomst, hè. Dan kom je zonder al te veel te overdrijven in een discours dat je écht niet verder wilt volgen. Dan kom je uit bij: Mensen wiens afkomst ik graag heb, mogen blijven. Anderen mogen geen kritiek hebben, of ze moeten weg.

Dat sommige mensen zo denken, uiteraard. Jammerlijk, wat mij betreft, maar ieder zijn ideeën. Dat politieke partijen zoiets onderschrijven, is al veel gevaarlijker. Maar ook daar durf ik nog te zeggen: Een politiek idee verbieden is niet de juiste weg. Als verkozen en zittende president zoiets schrijven, daarvan zou het land in rep en roer moeten staan en zouden politici op tafel moeten springen om hem af te zetten. Van beide kanten.
    En ik snap niet hoe de Republikeinse Partij kan denken dat stilzwijgen hier het beste plan van aanpak is. Iedereen die nu zijn mond niet opentrekt, kiest ofwel voor party over country, of is het eens met zijn woorden. En dat mag gerust aan hen blijven kleven, wat mij betreft.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Was dat voor zever? Waarom moet ik bewijzen voor jouw beweringen gaan opzoeken?
    Het enige dat ik kan vinden is dat Obama zelf geen enkel land is binnen gevallen (en dus de oorlogen van zijn voorganger geërfd heeft) en de troepenmachten in Afghanistan en Irak gevoelig heeft afgebouwd. Hij is wel de enige president die gedurende 8 jaar oorlogen heeft gevoerd (maar nogmaals, die heeft hij dus geërfd).

https://www.npr.org/sections/paralle...licts-to-trump

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 53 van 92 Eerste ... 34349505152535455565763 ... Laatste

Regels voor berichten