Pagina 5 van 114 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De #walkaway movement is dan ook zeer waarschijnlijk een push van bots op sociale media.
    #9lives.poker - / - I ♣ Seals

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sangdrax Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zolang Trump aangevallen wordt door de mensen die tot de Deep State behoren, hoe meer ik overtuigd ben dat hij goed bezig is. Wat hebben de VS-presidenten, van de afgelopen decennia, ons gebracht? En werden zei beschuldigd van verraad? bvb Benghazi, Uranium One deal, Clinton Foundation diefstal in Hawaii, opium, .. eindeloze lijst eigenlijk.
    https://www.youtube.com/watch?v=fZCQm3o1lNE&t=1181s
    https://www.youtube.com/watch?v=6cYZ8dUgPuU

Hoeveel leugens zijn er nodig van de media, om letterlijk alles in twijfel te trekken wat ze schrijven over Trump.
    https://www.dailywire.com/news/13294...ght-john-nolte

Meer en meer democraten keren links de rug toe.
    The Walk Away Movement should concern the Dems - PatriotRetort.com
    Ik heb eigenlijk geen idee waarom de kwaliteitsdaling van traditionele mediabedrijven Trumps gedrag zou mogen goed praten.
    o/

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zolang Trump aangevallen wordt door de mensen die tot de Deep State behoren, hoe meer ik overtuigd ben dat hij goed bezig is.
    De premisse is dan dat er een "deep state" is. Ik begrijp dat mensen een vijand nodig hebben om te verenigen en zich tegen te keren, maar meer dan samenzweringsdenken is dat niet.
    Er zijn gewoon mensen die hun job doen in de VS en als dat tegen de goesting van sommigen is, is het ineens een "deep state". Dat het hooggerechtshof open en bloot gepolariseerd en gepoliticeerd is door gekke kronkels van de republikenen (tegenhouding bij benoeming Obama, wet om 60% stemmen nodig te hebben kelderen, enzo), is geen "Deep State". Da's gewoon een machtsgreep.

Het is trouwens toch ver gekomen dat ik soms op forums mij afvraag, als mensen iets extreems zeggen, "zou dit een russische troll zijn". Op andere fora heb ik meegemaakt dat nieuw lid joined en gewoon de meest rechtse nonsens begint te verkopen om de boel op te poken (en effectief rechtse mensen dan nog in een slecht daglicht stelt). Anyway, dat ter zijde.
    Blessed are the meek: for they shall inherit the earth. Matthew 5:5

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Zolang Trump aangevallen wordt door de mensen die tot de Deep State behoren, hoe meer ik overtuigd ben dat hij goed bezig is. Wat hebben de VS-presidenten, van de afgelopen decennia, ons gebracht? En werden zei beschuldigd van verraad? bvb Benghazi, Uranium One deal, Clinton Foundation diefstal in Hawaii, opium, .. eindeloze lijst eigenlijk.
    https://www.youtube.com/watch?v=fZCQm3o1lNE&t=1181s
    https://www.youtube.com/watch?v=6cYZ8dUgPuU

Hoeveel leugens zijn er nodig van de media, om letterlijk alles in twijfel te trekken wat ze schrijven over Trump.
    https://www.dailywire.com/news/13294...ght-john-nolte

Meer en meer democraten keren links de rug toe.
    The Walk Away Movement should concern the Dems - PatriotRetort.com
    Geloofwaardigheid van "de media" in twijfel trekken met die bronnen is belachelijk. Anderen verwijten van niet kritisch te zijn en dan afkomen met die dingen....
    Ik snap niet hoe normale geletterde mensen die onzin kunnen geloven.
    PSN: rscaboy_belgium

Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Geloofwaardigheid van "de media" in twijfel trekken met die bronnen is belachelijk. Anderen verwijten van niet kritisch te zijn en dan afkomen met die dingen....
    Ik snap niet hoe normale geletterde mensen die onzin kunnen geloven.
    Ik stel mij dezelfde vraag bij mensen die geloven dat Russen verkiezingsuitslagen beïnvloeden met slecht geschreven tweets en onozele memes. Sommige mensen twijfelen zelfs of ze hier op dit forum actief zijn.
    Laatst gewijzigd door Pseudo; 21 juli 2018 om 03:03

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pseudo Bekijk bericht
    Ik stel mij dezelfde vraag bij mensen die geloven dat Russen verkiezingsuitslagen beïnvloeden met slecht geschreven tweets en onozele memes. Sommige mensen twijfelen zelfs of ze hier op dit forum actief zijn.
    Ja, hoor. Dat is alleen op basis van slecht geschreven tweets. Niet op basis van verklaringen van de FBI, CIA en NSA, en het laten beschuldigen van een tiental Russen.

Niemand twijfelt er nog aan of het gebeurd is. De vraag is in hoeverre Trump ervan wist, of hij een actievere rol had, en hoe hij erop reageert tegen Rusland.

Zelfs Trump ontkent het niet. Hij probeert het water troebeler te maken, maar ontkent het expliciet niet.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bedankt, ik heb eens goed gelachen.

Klein fragmentje voor diegenen die het geen 15 mins kunnen uithouden:
    https://youtu.be/6cYZ8dUgPuU?t=610 praat over een false flag operatie, met wat lijkt op het incident in Las Vegas vorig jaar waar 58 doden zijn gevallen. Conspiracy much? Trump de held die de wereld komt redden van deep state?

Gaan we dit nu echt toegelaten in een discussie over Amerikaanse politiek? Propaganda en fake news sources?

Zolang deze user maar niemand persoonlijk aanvalt zeker...

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze hebben het in elk geval geprobeerd.

En dat is niet meer dan logisch, alle grootmachten proberen iedere verkiezing die voor hen van belang kan zijn te sturen.

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Reddit trolls en twitter bots zouden dan ook niet het onderwerp van een impeachment zijn he. Het is echter wel illegaal om hulp te krijgen van andere mogendheden.

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Hebben ze anders wel gedaan. Meer dan bewijs genoeg voor uit betrouwbare bronnen. Dus niet filmpjes op YouTube gemaakt door mensen met een aluminium hoedje. Maar bon er zijn ook mensen die ontkennen dat de aarde rond is.
    PSN: rscaboy_belgium

Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ja, hoor. Dat is alleen op basis van slecht geschreven tweets. Niet op basis van verklaringen van de FBI, CIA en NSA, en het laten beschuldigen van een tiental Russen.

Niemand twijfelt er nog aan of het gebeurd is. De vraag is in hoeverre Trump ervan wist, of hij een actievere rol had, en hoe hij erop reageert tegen Rusland.

Zelfs Trump ontkent het niet. Hij probeert het water troebeler te maken, maar ontkent het expliciet niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Ze hebben het in elk geval geprobeerd.

En dat is niet meer dan logisch, alle grootmachten proberen iedere verkiezing die voor hen van belang kan zijn te sturen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F1r3 Bekijk bericht
    Reddit trolls en twitter bots zouden dan ook niet het onderwerp van een impeachment zijn he. Het is echter wel illegaal om hulp te krijgen van andere mogendheden.
    Dat de Russen actief waren staat buiten kijf, dat het iets heeft uitgehaald is onbewezen (in Nederland zelf compleet ontkracht). Dat is wat ik bedoelde. Hier in België zouden er op jaarbasis 940 tweets verstuurd geweest zijn door Russische bots (vaak met typfouten en zeer generiek a la "Islam is bad"), daarmee beïnvloed je geen verkiezingsresultaten maar toch wordt er hier veel aandacht aan besteed. Dit is gewoon een tactiek om de nationalistische opinie te marginaliseren of ons warm te maken voor één of andere censuurwet.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meanwhile on Twitter:

To Iranian President Rouhani: NEVER, EVER THREATEN THE UNITED STATES AGAIN OR YOU WILL SUFFER CONSEQUENCES THE LIKES OF WHICH FEW THROUGHOUT HISTORY HAVE EVER SUFFERED BEFORE. WE ARE NO LONGER A COUNTRY THAT WILL STAND FOR YOUR DEMENTED WORDS OF VIOLENCE & DEATH. BE CAUTIOUS!
    Ik vermoed dat Barron dit geschreven heeft, want hij schreef "consequences" juist, internationale diplomatie in 2018 .

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dat de Russen actief waren staat buiten kijf, dat het iets heeft uitgehaald is onbewezen (in Nederland zelf compleet ontkracht). Dat is wat ik bedoelde. Hier in België zouden er op jaarbasis 940 tweets verstuurd geweest zijn door Russische bots (vaak met typfouten en zeer generiek a la "Islam is bad"), daarmee beïnvloed je geen verkiezingsresultaten maar toch wordt er hier veel aandacht aan besteed. Dit is gewoon een tactiek om de nationalistische opinie te marginaliseren of ons warm te maken voor één of andere censuurwet.
    Het maakt niet uit of de bankoverval waar de president actief aan heeft meegewerkt nu een grote buit heeft opgeleverd of niet. De plannen smeden is al erg genoeg, en de poging is ook al erg genoeg. Wat zelfs erg genoeg is, is als blijkt dat er een actieve rol was, terwijl hij publiekelijk heeft gesteld dat die er nooit geweest was.

Het gaat er dan ook niet om of Trump de verkiezingen nu gewonnen heeft of niet. Dat is wat hij zelf ervan maakt. Het gaat erom of hij verraad heeft gepleegd, en het land op dit moment nog altijd tekort doet door zijn weigering om in te grijpen.

Edit: @F1r3
    Laatst gewijzigd door Loser; 23 juli 2018 om 14:32
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Het maakt niet uit of de bankoverval waar de president actief aan heeft meegewerkt nu een grote buit heeft opgeleverd of niet. De plannen smeden is al erg genoeg, en de poging is ook al erg genoeg. Wat zelfs erg genoeg is, is als blijkt dat er een actieve rol was, terwijl hij publiekelijk heeft gesteld dat die er nooit geweest was.

Het gaat er dan ook niet om of Trump de verkiezingen nu gewonnen heeft of niet. Dat is wat hij zelf ervan maakt. Het gaat erom of hij verraad heeft gepleegd, en het land op dit moment nog altijd tekort doet door zijn weigering om in te grijpen.

Edit: @F1r3
    /r/TrumpCriticizesTrump

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Blessed are the meek: for they shall inherit the earth. Matthew 5:5

Pagina 5 van 114 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten