Pagina 43 van 46 Eerste ... 333940414243444546 Laatste
    Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parabellum Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er is een verschil tussen een weloverwogen beleid met overleg tussen alle niveaus en het eenzijdig opleggen (op juridisch drijfzand dan nog) vanuit het federale niveau.

Maar goed, ook in Europa is de 'pakt er dan een in huis'-reactie voor al wie niet mordicus immigratie afdoet als noodlottig voor de maatschappij populair. Slogans zijn nu eenmaal belangrijker dan beleid.
    Ga je er dan niet mee akkoord dat de beste manier om (illegale) migranten op te nemen in de maatschappij:
    - Op basis gebeurd van waar de meeste goodwill heerst tov migranten, i.e. in en rond de grote steden en niet op het platteland?
    - Op basis gebeurd van waar de grootste kans bestaat voor een succesvolle integratie van deze mensen, m.a.w. in de grootsteden waar reeds miljoenen mensen leven die taal- en/of cultuursgewoonten delen.

Overleg kan en zal waarschijnlijk wel nog gebeuren he, dit is gewoon een onuitgewerkt luchtballonnetje dat opgelaten wordt. Maar in plaats van dat de Sanctuary Cities daar constructief tegen over staan, wordt het gelijk afgeschoten. DAT is het vreemde aan de situatie. Het moet van twee kanten komen he, Trump's administratie heeft (nog) niets gedaan, dus waarom afschieten en niet toenadering zoeken?
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Neen, enkel als er zinloze voorbeelden gegeven worden die niets bijdragen aan de discussie.
    Ik zie dat u moeite heeft het onderscheid te maken tussen een voorbeeld en een vergelijking.
    #9lives.poker - / - I ♣ Seals

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F1r3 Bekijk bericht
    Ik zie dat u moeite heeft het onderscheid te maken tussen een voorbeeld en een vergelijking.
    Ik zie dat je geen verdere argumenten hebt en dus moet focussen op taalfouten.

Maar ik heb me inderdaad versproken. Mea culpa, duizendmaal sorry.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    0
    Ik kan dat vanuit mijn positie in suburban Vlaanderen moeilijk inschatten, ook al omdat ik geen expert ben op het vlak van migratie/integratie. Dit voorstel heeft echter alles te maken met campagne en politiek, en niet met cijfers.

Welke steden schieten het plan trouwens af? Ik heb maar enkele reacties zien passeren (Seattle en de andere ben ik al vergeten) en die hebben problemen met de 'hoe', niet met het principe.

iTrader
    0

Straf, Buttigieg nu meest waarschijnlijke kandidaat om genomineerd te worden door PredictIt.

Ook bij Unibet stijgt zijn kansen.

iTrader
    0
    ‘Stop Sanders’ Democrats Are Agonizing Over His Momentum

“There’s a growing realization that Sanders could end up winning this thing, or certainly that he stays in so long that he damages the actual winner,” said David Brock, the liberal organizer, who said he has had discussions with other operatives about an anti-Sanders campaign and believes it should commence “sooner rather than later.”

[...]

The matter of What To Do About Bernie and the larger imperative of party unity has, for example, hovered over a series of previously undisclosed Democratic dinners in New York and Washington organized by the longtime party financier Bernard Schwartz. The gatherings have included scores from the moderate or center-left wing of the party, including Speaker Nancy Pelosi of California; Senator Chuck Schumer of New York, the minority leader; former Gov. Terry McAuliffe of Virginia; Mayor Pete Buttigieg of South Bend, Ind., himself a presidential candidate; and the president of the Center for American Progress, Neera Tanden.

“He did us a disservice in the last election,” said Mr. Schwartz, a longtime Clinton supporter who said he would support former Vice President Joseph R. Biden Jr. in this primary.

[...]

Mr. Gifford, who has gone public in recent days with his dismay over major Democratic fund-raisers remaining on the sidelines, said of Mr. Sanders, “I feel like everything we are doing is playing into his hands.”

But the peril of rallying the party’s elite donor class against a candidate whose entire public life has been organized around confronting concentrated wealth is self-evident: Mr. Sanders would gleefully seize on any Stop Bernie effort.

“You can see him reading the headlines now,” Mr. Brock mused: “‘Rich people don’t like me.’”
    Als Sanders (of Warren of Gabbard) de voorverkiezingen niet winnen, zal ik wel weer campagne voeren voor Trump op het internet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    ‘Stop Sanders’ Democrats Are Agonizing Over His Momentum

Als Sanders (of Warren of Gabbard) de voorverkiezingen niet winnen, zal ik wel weer campagne voeren voor Trump op het internet.
    The Donald zal je dankbaar zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Zoidberg Bekijk bericht
    The Donald zal je dankbaar zijn.
    Liever The Donald dan al die establishment hacks. Kijk naar Frankrijk, waar het met Macron en zijn rijke vriendjes nog veel slechter loopt dan in Amerika met Trump (gele hesjes, protesten, lage approval ratings, enzovoort, enzovoort)

iTrader
    0
    Biden — 21% (-15%)
    Sanders — 20% (-4%)
    Buttigieg — 17% (+15%)
    O'Rourke — 9% (+2%)
    Warren — 8% (-1%)
    Harris — 7% (-2%)
    Abrams — 4% (NA)
    Booker — 4% (+1%)
    Klobuchar — 2% (±0)
    Yang — 2% (+1%)
    Gabbard — 2% (+1%)
    Inslee — 1% (-1%)
    Hickenlooper — 1% (±0)
    Castro — 1% (±0)
    Ryan — 1% (NA)
    Swalwell — 1% (+1%)
    Gillibrand — 0% (-1%)
    McAuliffe — 0% (±0)
    Williamson — 0% (±0)
    Bennet — 0% (-1%)
    Messam — 0% (NA)
    Delaney — 0% (±0)

Nieuwe poll van Change Research sinds begin maart. Buttigieg van 2% naar 17%! Biden verliest 15%.

Democraat Buttigieg kondigt officieel kandidatuur aan

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tetram Bekijk bericht
    Met dank om mijn punt nog even aan te tonen
    Ach je zou er van versteld staan hoeveel propaganda er wordt verspreid door de reguliere media. Ze zijn toch allemaal eigendom van miljardairs of grote investeerdersgroepen, dus voor gebalanceerd nieuws moet je daar ook niet komen aankloppen.. .

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Ruben666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    At his rally tonight, Trump says the government is unable to violently attack immigrants, someone in the crowd shouted "Shoot them!"
    The crowd & Trump erupt in laughter & cheers. Trump says, "Only in the panhandle can you get away with that statement."
    Of hoe de ranzige volksmennerij toch steeds nog smakelozer (& gevaarlijker) kan
    .

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Deze is wel heel bijzonder:
    https://www.independent.co.uk/news/w...-a8953136.html

"McGahn's historic predecessor, John Dean, a former counsel to Richard Nixon, did appear before the same panel on Monday to say the Mueller report was President Trump's version of the “Watergate road map” that brought about the downfall of his former employer."

Wat ik dus al langer dan een tijdje zeg hier. Zodra het ontslag van Comey werkelijkheid was, wist ik hoe laat het was.
    De énige reden waarom er op dit moment nog geen strafrechtelijk onderzoek loopt naar Trump, is omdat hij president is. "Grappig" genoeg heeft Congress de macht wel om een president af te zetten, onder andere op basis van "criminal behavior", maar het heeft niet het recht om dat criminal behavior te laten onderzoeken bij een zittende president. Lijkt me dat dat nog iets is wat aangepast kan worden in de nasleep.

Dit is dan ook nog wel grappig:
    https://slate.com/news-and-politics/...on-comment.amp
    "Hannity, Trump, and the Whole “Lock Her Up” Crew Are Absolutely Outraged at Pelosi’s Prosecution and Prison Comment"

Daar hoeft niet veel meer uitleg extra bij.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    In principe komen Mueller's rapport en opmerkingen over dat rapport neer op een challenge aan het adres van Trump zijn tegenstanders. Want Trump kan wel degelijk berecht worden, maar dan moet hij eerst een impeachment procedure doorlopen. Die impeachment-procedure gaan de republikeinen echt niet opstarten, dus eigenlijk is het aan de democraten om hun dreigementen te beginnen waar maken. Voorlopig durven ze precies niet...

Pagina 43 van 46 Eerste ... 333940414243444546 Laatste

Regels voor berichten