iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je acht het niet mogelijk maar ik vrees dat nu de verkiezingen eraan komen Trump's niveau nog veel dieper gaat zakken. Ik hou mijn hart al vast voor de komende debatten. Je ziet nu al met wat voor infantiel gedoe hij hoopt te gaan scoren en het ergste is dat het nog zou kunnen lukken ook. Het mag dan een debiele agenda zijn, hij zorgt er wel voor dat het daar over gaat en de essentie duwt hij opzij. Je mag een vraag zoveel stellen als je wil, antwoorden doet hij enkel met een onsamenhangend verkoopspraatje dat absoluut niets met die vraag te maken heeft.
    Iedereen verwacht al dat hij in de debatten belachelijke dingen gaat zeggen.

Ik hou mijn hart vast voor wat er NA de verkiezingen gaat komen. Want Trump gaat niet gewillig gaan als hij verliest.
    Hij klaagt nog altijd over valse verkiezingen die hij gewonnen heeft, wat gaat dat wel niet zijn als hij verliest? zeker met een kleine marge.
    Er lopen al genoeg onderzoeken tegen hem, die allemaal gaan losbarsten wanneer hij niet meer de bescherming als president geniet.
    https://time.com/5557644/donald-trum...tions-mueller/
    De enige manier om die te ontlopen is nog 4 jaar president blijven.

Je moet maar eens op Reddit en conservatieve boards lezen hoe de bevolking zich aan het voorbereiden is.
    Conservatieven staan er om bekend dat ze wapens in huis hebben, maar liberalen zijn zich ook aan het bewapenen hoor!
    De US gaat een burgeroorlog tegemoet, let maar op!

Andere mogelijkheid is dat hij tussen nu en november een oorlog start.
    Ofwel geeft hem dat voldoende stemmen, ofwel kan hij dan misschien de verkiezingen uitstellen.
    Allemaal niet wettelijk, maar zo lang het Congress en de DOJ hem vrijgeleide geeft, kan hij doen wat hij wil.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Ok. Je geeft dus toe dat Twitter een bias heeft.
    Volgens mij raak je hiermee weg omdat je met een moderator discussieert en hij mogelijk vindt dat zijn ingrijpen daardoor moeilijker wordt, maar godverdomme man, dit is ongelooflijk irritant qua discussiëren en je doet dit voortdurend. Neen, dat wordt niet gezegd, op geen enkele manier. Ofwel ben je incapabel om een deftige discussie te voeren, ofwel doe je het opzettelijk, maar beiden zijn eigenlijk niet aanvaardbaar.

Dat heb ik toch al besproken in mijn voorgaande posts? Dat zou willen zeggen dat conservatieven met minstens een factor van 4 meer regels breken op twitter.
    Bewijs dat het fout is of GTFO. Je idee dat het niet realistisch is is niet meer dan een aanname en kan je op geen enkele manier als een stelling poneren om een andere stelling te bewijzen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Dat jij dat onwaarschijnlijk acht lijkt me eerder jouw bias dat die van twitter. Democraten kunnen het zich niet eens permitteren om zo laag te zakken want hun kiesvee zou hen daarop afrekenen en niet ervoor belonen zoals bij de republikeinen.

Je doet precies of beide partijen even erg zijn maar zulk moreel relativisme is gewoon blind voor de realiteit.
    Was ik vergeten. De heilige Pelosi, Schumer, Schiff en co die op nationale tv voor 2 jaar lang de samenzwering hebben gepromoot dat er zwaar bewijs was voor Russian collusion. Maar achter gesloten deuren heel goed wisten dat er geen was. Want dat werd hun ook verteld in die gesloten Congressional hearings. Als je een land echt wil polariseren dan moet je dat doen. De president van Amerika beschuldigen aan hoogverraad.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

mrslave's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk bericht

Ik hou mijn hart vast voor wat er NA de verkiezingen gaat komen. Want Trump gaat niet gewillig gaan als hij verliest.
    Jij niet alleen. Ik begin trouwens meer en meer te vrezen dat hij zal proberen de verkiezingen te manipuleren.

Ik wist 4 jaar geleden al dat Trump erg ging zijn, maar ik had in mijn ergste nachtmerries niet kunnen denken dat de republikeinse partij hem als een schoothondje zou volgen. Ik dacht dat er meer mensen waren met respect voor de scheiding der machten.
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    In geen enkel twitter bericht zet iemand "zou kunnen gebeuren" of "dit is enkel mijn mening", zo werkt dat platform nu éénmaal niet.
    Je neemt een berichtje of een krantenkop uit de actualiteit en daar plaats je jouw mening onder of wat jij ervan vindt. Dat zie je iedereen toch doen op Twitter?
    Het is geen platform waar enkele droge feiten om mogen gepost worden en waar je expliciet moet aanduiden als je iets post dan enkel om jouw mening gaat.

Nogmaals, zie gerust die bronnen die ik eerder al aanhaalde die aanduiden dat daar wel degelijk evidentie voor is (zoals The New York Times). Lijkt me ook maar wiedes dat die vorm minder veilig is dan pakweg de klassieke vorm van stemmen.

Probeer dat maar eens te bewijzen ;-)
    En volgens mij moet de SEC een vorm van anonimiteit garanderen hier.
    Over welke artikels heb je het exact? Want ik vind onder andere deze:

https://www.nytimes.com/2016/12/18/us/voter-fraud.html (2016)
    https://www.nytimes.com/article/mail...explained.html
    https://www.nytimes.com/2020/05/25/u...ronavirus.html (Voting by mail is almost certainly the safest way to vote — by far — if the pandemic persists, as is likely, into November.)
    https://www.nytimes.com/2019/02/22/u...ter-fraud.html
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    "Als je een land echt wil polariseren" ... Legatus zet aub die bril eens af. Wat denk je dat Trump doet met elk krakkemikkelig woord dat hij uit? Hij is de Amerikaanse maatschappij volledig uit elkaar aant spelen en het bindend weefsel compleet aant vernietigen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    "Als je een land echt wil polariseren" ... Legatus zet aub die bril eens af. Wat denk je dat Trump doet met elk krakkemikkelig woord dat hij uit? Hij is de Amerikaanse maatschappij volledig uit elkaar aant spelen en het bindend weefsel compleet aant vernietigen.
    Neenee, het zijn de media die zijn woorden dan in het nieuws brengen die dat doen.

Want ja, hij heeft dat niet gezegd.
    Of allez ja, hij heeft het wel gezegd, maar het klopt wel.
    Of allez nee, het klopt niet letterlijk, maar je moet het anders interpreteren.
    Allez ja anderen hebben ook wel erge dingen gezegd.
    ...
    no votes  

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    Bedrijven als Twitter zijn een vergif. Wie niet inziet dat die een politieke bias hebben heeft volgens mij een brilletje nodig. Dat filmpje van Cook op Joe Rogan laat dit ook pijnlijk zien. De man komt werkelijk met voorbeeld achter voorbeeld af en het enige dat die CEO doet is antwoorden zoals een robot. Naast de kwestie, of de zaak proberen te verdraaien, of de schuld toch proberen in een ander zijn schoenen te duwen. Geen idee hoe zo een mensen aan zo een positie komen. En ik ben geen fan van Trump, ga hem ook niet verdedigen, heb het hier louter over Twitter.

Als je een regel maakt, dan is die geldig voor iedereen zo simpel zou het overal moeten zijn, anders spreek je over oneerlijkheid of discriminatie, iets waar de meeste hier toch voorvechters van het eerste uur voor zijn.

Het feit dat zelfs een idioot als Trump zijn mening kwijt kan op hun platform toont toch aan dat ze het begrip meningsvrijheid wel heeeeeel ruim interpreteren en dat je het al serieus gortig moet maken vooraleer ze ingrijpen. En deze keer was het ook echt gewoon gortig dus konden ze niet anders dan de regels toepassen, maar ligt dat dan aan hun beleid of aan degene die zulke extreme meningen heeft dat ze tegen de grens van het legale aanzitten?
    no votes  

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Neen. Jij zei dat Democraten niet zo laag kunnen zakken of ze worden afgestraft.
    Dat is gewoon ludiek. Beide kampen spelen dat polariserende spel. Bij Trump is het in uw face. Bij de democraten is het achterbaks.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Neen. Jij zei dat Democraten niet zo laag kunnen zakken of ze worden afgestraft.
    Dat is gewoon ludiek. Beide kampen spelen dat polariserende spel. Bij Trump is het in uw face. Bij de democraten is het achterbaks.
    Dat is toch een totaal kinderlijke visie op iets wat zo genuanceerd en uitgebreid is als een heel politiek stelsel? Zij allemaal zijn stouteriken. Wij allemaal zijn de beste.

Wel grappig dat je Jefferson quote in je handtekening, terwijl je post dat feitelijke leugens van Trump niet aan de kaak mogen worden gesteld. Een quote die letterlijk zegt:
    "Honesty is the first chapter in the book of wisdom."
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    no votes  

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Dat er Russische inmenging heeft plaats gevonden in het voordeel van Trump is gewoon een feit. Hoe nauw Trump daar zelf bij betrokken was en in welke mate hij ervan op de hoogte was dat zullen we waarschijnlijk nooit weten maar zijn entourage is alvast niet vrij van blaam. Dat je het onderzoek daarnaar op gelijk niveau zet als de infantiele polariserende uitspraken van Trump maakt nog maar eens duidelijk hoe gekleurd je bril wel niet is.
    no votes  

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    1. Oké, jij ook dan: Laat eens zien waar staat dat de regel niet geldig is voor iedereen?
    2. Waarom is het geen goeie zaak dat Twitter een linkje gaat plaatsen bij leugens?
    1: Er staat nergens dat die regel niet voor iedereen geldig is... Lees jij altijd wat je wilt lezen of ga je eindelijk eens echt de dingen lezen zoals ze hier staan??? Ik zei dat Twitter zijn eigen regels gewoon niet volgt. De wereld is oneerlijk en daar hebben we ons allemaal bij neergelegd. En nu doen vele dat ook voor bedrijven als Twitter. Als je de moeite had gedaan om dat filmpje effectief te bekijken dan krijg je genoeg voorbeelden van waar twitter met twee maten en gewichten werkt. Facts over feelings zou de regel moeten zijn, maar dat is helaas hier ook niet het geval.
    2. Wat heeft dit met mijn pleidooi te maken? Ik heb enkel gezegd dat Twitter biased is, vergif is en 2 maatstaven hanteert als het gaat om mensen te berechten op hun platform. Enkel het vergif is subjectief. Ik wist zelf niet van het vinkjes gebeuren af dus geen idee waarom je dit plots naar mij toeschuift.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk bericht
    Iedereen verwacht al dat hij in de debatten belachelijke dingen gaat zeggen.

Hij klaagt nog altijd over valse verkiezingen die hij gewonnen heeft, wat gaat dat wel niet zijn als hij verliest? zeker met een kleine marge.
    Er lopen al genoeg onderzoeken tegen hem, die allemaal gaan losbarsten wanneer hij niet meer de bescherming als president geniet.
    https://time.com/5557644/donald-trum...tions-mueller/
    De enige manier om die te ontlopen is nog 4 jaar president blijven.

Je moet maar eens op Reddit en conservatieve boards lezen hoe de bevolking zich aan het voorbereiden is.
    Conservatieven staan er om bekend dat ze wapens in huis hebben, maar liberalen zijn zich ook aan het bewapenen hoor!
    De US gaat een burgeroorlog tegemoet, let maar op!

Andere mogelijkheid is dat hij tussen nu en november een oorlog start.
    Ofwel geeft hem dat voldoende stemmen, ofwel kan hij dan misschien de verkiezingen uitstellen.
    Allemaal niet wettelijk, maar zo lang het Congress en de DOJ hem vrijgeleide geeft, kan hij doen wat hij wil.
    Voor zover ik weet is presidentiele immuniteit geen deken voor alle misdaden. Presidenten kunnen in principe perfect veroordeeld worden voor misdaden die ze voor hun presidentsambt gepleegd hebben. Het is enkel voor misdaden tijdens het bekleden van het ambt dat ze eerst moeten afgezet worden.

DOJ heeft wel een policy die stelt dat het in strijd is met de scheiding der machten om een president te gaan voor het gerecht slepen. Niet volledig onlogisch, maar er is eigenlijk geen letter van de wet of precedent dat dat ondersteunt.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    1: Er staat nergens dat die regel niet voor iedereen geldig is... Lees jij altijd wat je wilt lezen of ga je eindelijk eens echt de dingen lezen zoals ze hier staan??? Ik zei dat Twitter zijn eigen regels gewoon niet volgt. De wereld is oneerlijk en daar hebben we ons allemaal bij neergelegd. En nu doen vele dat ook voor bedrijven als Twitter. Als je de moeite had gedaan om dat filmpje effectief te bekijken dan krijg je genoeg voorbeelden van waar twitter met twee maten en gewichten werkt. Facts over feelings zou de regel moeten zijn, maar dat is helaas hier ook niet het geval.
    2. Wat heeft dit met mijn pleidooi te maken? Ik heb enkel gezegd dat Twitter biased is, vergif is en 2 maatstaven hanteert als het gaat om mensen te berechten op hun platform. Enkel het vergif is subjectief. Ik wist zelf niet van het vinkjes gebeuren af dus geen idee waarom je dit plots naar mij toeschuift.
    Twitter volgt de regels wel. Wanneer ze iets zien wat feitelijk fout is, zullen ze er een link bijzetten over de echte feiten. Facts over feelings is de regel: Het feit is dat Trump 3 leugens in 1 tweet heeft staan. De feelings zijn "maar hij bedoelde dat niet zo". Jij zegt dat Twitter 2 maatstaven hanteert, maar dan moet je ook met argumenten daarover komen, anders is het een beetje roepen in het niets.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    no votes  

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dat er Russische inmenging heeft plaats gevonden in het voordeel van Trump is gewoon een feit. Hoe nauw Trump daar zelf bij betrokken was en in welke mate hij ervan op de hoogte was dat zullen we waarschijnlijk nooit weten maar zijn entourage is alvast niet vrij van blaam. Dat je het onderzoek daarnaar op gelijk niveau zet als de infantiele polariserende uitspraken van Trump maakt nog maar eens duidelijk hoe gekleurd je bril wel niet is.
    Neen. Zelfs dat is geen feit.

Het is een feit dat er Russiche inmenging gebeurd is. Daar stopt het. Russische inmenging die vooral zocht om te gaan verdelen, niet om Trump met een sterke steun in het witte huis te plaatsen. Rusland kocht namelijk ook advertisements voor Sanders, Stein en Johnson, bijvoorbeeld. En bezorgde de informatie aan Steele die uiteindelijk het Steele dossier zou worden.
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten