M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrslave Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe zeer Biden ook blundert, door Trump ligt de lat zo laag dat er jammer genoeg te weinig aandacht naar gaat.
    Oh er gaat wel aandacht naar. Alleen niet vanuit het Trump kamp. Want die vinden net dat zoiets door de beugel kan, daarom stemmen ze juist op Trump. De democratische achterban daarintegen.

Die Biden blijft toch een opmerkelijke keuze als democratische presidentskandidaat met weinig slaagkansen.

De democraten hebben jarenlang hun ideale, extreemlinkse hypersentitieve woke cultuur gepromoot en dan schuiven ze een gematigde 80 jarige naar voor die duidelijk niet mee is met deze nieuwe gecultiveerde walking on eggs generatie en een hele bagage uit het verleden. Biden is slachtoffer van zijn eigen partijkoers die zwarten aangeleerd heeft om dit als niets anders te interpreteren als 'blanke man dicteert wie wel of niet zwart is en waarop zij horen te stemmen'. Iemand is duidelijk vergeten om de democratische PC fichebak door te nemen.

Dat lukt toch alleen maar met een jongere, bij de pinken kandidaat als Trudeau met een clean slate of een zeer progressieve Berny Sanders.
    Laatst gewijzigd door M°°nblade; 23 mei 2020 om 10:06
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200523_04969225

Het blijft een domme uitspraak en het zou hem wat stemmen kunnen kosten. Maar ongeacht of het gemeend is of enkel schadebeperking, hij doet wel iets wat Trump nog nooit gedaan heeft: eerlijk toegeven dat hij fout en arrogant was.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200523_04969225

Het blijft een domme uitspraak en het zou hem wat stemmen kunnen kosten. Maar ongeacht of het gemeend is of enkel schadebeperking, hij doet wel iets wat Trump nog nooit gedaan heeft: eerlijk toegeven dat hij fout en arrogant was.
    Das waar. Om stemmen te winnen draait Biden graag zijn gat achteraf, of dat zo positief is weet ik nog zo niet

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Das waar. Om stemmen te winnen draait Biden graag zijn gat achteraf, of dat zo positief is weet ik nog zo niet
    Ik heb meer waardering voor iemand die zijn fouten kan toegeven, ook al is het maar voor de achterban. dan iemand die als een klein kind blijft liegen ondanks de bewijzen.

Dit is Trump:

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb je misschien liever dat hij zegt dat het sarcastisch was, of dat de media zijn uitspraken verkeerd interpreteert?
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Heb je misschien liever dat hij zegt dat het sarcastisch was, of dat de media zijn uitspraken verkeerd interpreteert?
    Die dubbele standaard ook altijd...
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    https://www.facebook.com/15935181740...7468413657665/

Als je niet weet of je op mij of Trump moet stemmen dan ben je niet zwart.
    Misschien wordt 't es tijd dat de Democraten de zwarten voor zichzelf laten denken.
    Wat een racistische uitspraak van Biden.
    Speciaal voor u

2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    https://www.washingtonpost.com/polit...d59_story.html

Bijna 100 000 Corona doden in de US.

1. Trump speelt heel het weekend golf:

In 2014, Trump had criticized President Barack Obama for playing golf when there were two confirmed cases of Ebola in the United States.

“He’s played a lot of golf, there’s no doubt about it,” Trump said then, in a telephone interview with the “Fox & Friends” program, on which hosts had noted disapprovingly that Obama had done so 200 times as president at that point, six years into his presidency.

“And when you’re president you sort of say, like, ‘I’m going to sort of give it up for a couple of years and I’m going to really focus on the job,’ ” Trump said.

“There are times to play golf, we all love golf, there are times to play and there are times you can’t play and it sends the wrong signal,” Trump said then.

Trump has made daytime visits to his own golf properties about 250 times in fewer than four years as president, with evidence that he played golf on at least 118 of those occasions, according to TrumpGolfCount.com.

2. Trump retweet seksistische uitspraken over Abrams, Pelosi & Clinton:

In a flurry of tweets and retweets Saturday and Sunday, Trump mocked former Georgia gubernatorial candidate Stacey Abrams’s weight, ridiculed the looks of House Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) and called former Democratic presidential rival Hillary Clinton a “skank.”

Retweeting one supporter in rapid succession, Trump blasted doctored images of Pelosi and two images of Abrams to his more than 80 million Twitter followers. Abrams, who is under consideration as a vice presidential pick by Biden, had “visited every buffet restaurant in the State,” Trump’s retweet said.

“To protect PolyGrip during this pandemic, we have developed 2 options. With the DJT option, she will be able to tongue and adjust her dentures more easily,” Trump retweeted, showing doctored images of Pelosi’s face, one with a “Trump 2020” mask over her mouth and the other with silver duct tape. “With duct tape, she won’t be able to drink booze on the job as much. Which do you think she will prefer? #maga #tcot #kag,” Twitter user John K. Stahl had tweeted.

Pelosi’s office has repeatedly said she does not drink alcohol.

3. Trump tweet zijn volgende conspiracy theorie:

Trump also tweeted speculation and conspiracy theories about the death of a young woman who worked for then-Rep. Joe Scarborough (R-Fla.) in 2001. Scarborough is now an MSNBC host and a frequent Trump critic. Trump suggested without evidence that Scarborough had an affair with the married staffer and that he may have killed her.

“A lot of interest in this story about Psycho Joe Scarborough. So a young marathon runner just happened to faint in his office, hit her head on his desk, & die? I would think there is a lot more to this story than that? An affair? What about the so-called investigator? Read story!” Trump wrote Sunday.

Trump had also tweeted on May 12 about the death, asking, “Did he get away with murder?”

Een rustig weekendje zeker?
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ze zijn daar goed bezig. In plaats van politiek voeren elkaar voor het grofste uitmaken. (langs beide kanten)
    En die noemen zich dan slimmer en beter dan de rest van de wereld. Nog even en ze gaan daar gewoon op de vuist zoals in Turkije of Hong Kong. Tzou waarschijnlijk nog veel publiek trekken ook daar en bepalend zijn voor de verkiezingen.
    Ze zouden het misschien beter doen: Trump tegen Biden in wrestlemania stijl in de ring. Alles gepermitteerd.

Het is daar toch ook altijd de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Fake-news, elke beslissing of activiteit op de korrel genomen, het gebeurt aan beide kanten.
    Obama vond ik charismatischer, maar ondertussen doet die ook mee. Trump heeft de standaard enorm verlaagt met zijn voortdurend getweet en zijn boertig gedrag, maar iedereen springt gewoon mee in de beerput.

Mijn kijk op Amerika is echt enorm veranderd sinds Trump. Ik ben er een aantal keren op verlof geweest en heb er toen echt van genoten. En ongetwijfeld is de meerderheid van de bevolking nog steeds ok. Maar ik geef het gerust toe: al die berichten rond dat verwerpelijke gedrag van hun regering, maar ook hoe mensen daar reageren, zowel op dat gedrag als op de lockdown, heeft me echt een afkeer doen krijgen van het land.
    Dat er ginder zoveel mensen zijn (en spijtig genoeg ook hier) diie het gedrag dat Lemme postte goed blijven praten , het is um zu kotzen.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ze zijn daar goed bezig. In plaats van politiek voeren elkaar voor het grofste uitmaken. (langs beide kanten)
    En die noemen zich dan slimmer en beter dan de rest van de wereld. Nog even en ze gaan daar gewoon op de vuist zoals in Turkije of Hong Kong. Tzou waarschijnlijk nog veel publiek trekken ook daar en bepalend zijn voor de verkiezingen.
    Ze zouden het misschien beter doen: Trump tegen Biden in wrestlemania stijl in de ring. Alles gepermitteerd.

Het is daar toch ook altijd de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Fake-news, elke beslissing of activiteit op de korrel genomen, het gebeurt aan beide kanten.
    Obama vond ik charismatischer, maar ondertussen doet die ook mee. Trump heeft de standaard enorm verlaagt met zijn voortdurend getweet en zijn boertig gedrag, maar iedereen springt gewoon mee in de beerput.

Mijn kijk op Amerika is echt enorm veranderd sinds Trump. Ik ben er een aantal keren op verlof geweest en heb er toen echt van genoten. En ongetwijfeld is de meerderheid van de bevolking nog steeds ok. Maar ik geef het gerust toe: al die berichten rond dat verwerpelijke gedrag van hun regering, maar ook hoe mensen daar reageren, zowel op dat gedrag als op de lockdown, heeft me echt een afkeer doen krijgen van het land.
    Dat er ginder zoveel mensen zijn (en spijtig genoeg ook hier) diie het gedrag dat Lemme postte goed blijven praten , het is um zu kotzen.
    Maar dat is iets waar traditionele media en sociale media een rol speelt en heeft gespeeld. Al jaren voor Trump gingen we die richting op. Ik zou niet weten niet wanneer het gestart is. Was het begonnen met Obama of begon het al onder Bush? Is het door FB/Twitter? Is Fox News ermee begonnen omdat de andere media vijandiger begon te worden tegen Bush? Of was het al gestart met de succes van Rush Limbaugh radio show? Of is het gewoonweg door het tweepartijenstelsel. UK heeft het ook een beetje maar dan vooral in de geschreven media. Dit zat er eigenlijk al lang te komen dat de Amerikanen met zoiets gingen opgezadeld gingen worden.

Wij krijgen ook een extreem beeld gepresenteerd van de VS. We zien een keer mensen protesteren ergens in de hoofdstad van een fly-over state en we denken dat heel de USA een bende zotten zijn. . We zien wat tweets en er moeten direct counter-tweets komen. . Fox News maar ook CNN heeft meegeholpen aan een zwart-wit debatcultuur. Het is A of B. Geen andere keuzes.

Meer dan de helft geeft geen zak om politiek daar maar die komen niet op tv met uitzondering van Bill Burr .

Meeste Amerikanen zullen veel meer effect voelen van het beleid van hun gouverneur dan van het beleid van hun president maar over Amerikaanse gouverneurs hoor je nooit iets met uitzondering van de periode van Schwarzenegger . Dat zegt ook al iets over onze media.
    Laatst gewijzigd door DogFacedGod; Vandaag om 19:06
    o/

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Maar dat is iets waar traditionele media en sociale media een rol speelt en heeft gespeeld. Al jaren voor Trump gingen we die richting op. Ik zou niet weten niet wanneer het gestart is. Was het begonnen met Obama of begon het al onder Bush? Is het door FB/Twitter? Is Fox News ermee begonnen omdat de andere media vijandiger begon te worden tegen Bush? Of was het al gestart met de succes van Rush Limbaugh radio show? Of is het gewoonweg door het tweepartijenstelsel. UK heeft het ook een beetje maar dan vooral in de geschreven media. Dit zat er eigenlijk al lang te komen dat de Amerikanen met zoiets gingen opgezadeld gingen worden.

Wij krijgen ook een extreem beeld gepresenteerd van de VS. We zien een keer mensen protesteren ergens in de hoofdstad van een fly-over state en we denken dat heel de USA een bende zotten zijn. . We zien wat tweets en er moeten direct counter-tweets komen. . Fox News maar ook CNN heeft meegeholpen aan een zwart-wit debatcultuur. Het is A of B. Geen andere keuzes.

Dit terwijl meer dan de helft geeft geen zak om politiek daar maar die komen niet op tv met uitzondering van Bill Burr .

Meeste Amerikanen zullen veel meer effect voelen van het beleid van hun gouverneur dan van het beleid van hun president maar over Amerikaanse gouverneurs hoor je nooit iets met uitzondering van de periode van Schwarzenegger . Dat zegt ook al iets over onze media.
    ja, ik weet dat m`n kijk vertekend is dankzij de media, maar ik heb loop hier al veertig jaar rond en het is toch pas met deze pipo dat ik me zo ben beginnen ergeren, terwijl politiek me eigenlijk niet veel zegt. Het betekent ook niet dat ik Hillary Clinton of nu Biden een betere optie vond of vind.
    Hillary lijkt me een vrouw te zijn die bereid is om alles en iedereen op te offeren voor haar belang. Een gevaarlijk en gemeen iemand. En Biden is seniel en heeft de uitstraling van een platte vijg.
    Maar met Obama dacht ik dat ze een goede weg hadden ingeslagen qua persoon. Charismatisch, ad rem, gevoel voor humor, intelligent, familyman. Ok, het is ook maar een beeld, alhoewel ad rem kan je bijv, niet faken. Het contrast met Trump kan niet groter zijn: narcistisch, geraakt niet uit zijn woorden, heeft geen gevoel, koele familie, pathologische leugenaar, grof gebekt, lichtgeraakt. En toch is hij populair bij mensen en worden al zijn uitspraken onder de mat geveegd.
    Hij doet hetgeen wat hij de voorgaande president verweet ( maal 10) en toch reageert zijn basis met `so what`.

Nee, voor mij heeft Amerika veel van zijn aantrekkingskracht verloren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    ja, ik weet dat m`n kijk vertekend is dankzij de media, maar ik heb loop hier al veertig jaar rond en het is toch pas met deze pipo dat ik me zo ben beginnen ergeren, terwijl politiek me eigenlijk niet veel zegt. Het betekent ook niet dat ik Hillary Clinton of nu Biden een betere optie vond of vind.
    Hillary lijkt me een vrouw te zijn die bereid is om alles en iedereen op te offeren voor haar belang. Een gevaarlijk en gemeen iemand. En Biden is seniel en heeft de uitstraling van een platte vijg.
    Maar met Obama dacht ik dat ze een goede weg hadden ingeslagen qua persoon. Charismatisch, ad rem, gevoel voor humor, intelligent, familyman. Ok, het is ook maar een beeld, alhoewel ad rem kan je bijv, niet faken. Het contrast met Trump kan niet groter zijn: narcistisch, geraakt niet uit zijn woorden, heeft geen gevoel, koele familie, pathologische leugenaar, grof gebekt, lichtgeraakt. En toch is hij populair bij mensen en worden al zijn uitspraken onder de mat geveegd.
    Hij doet hetgeen wat hij de voorgaande president verweet ( maal 10) en toch reageert zijn basis met `so what`.

Nee, voor mij heeft Amerika veel van zijn aantrekkingskracht verloren.
    Ik las onlangs een comment en die vond ik eigenlijk heel passend. Het is uiteraard een beetje overdreven, maar er zit voor mij toch een serieuze kern van waarheid in:

Let me explain Trump's base by telling you about my dog...
    My dog is the sweetest doggo ever created, but like Trump's base, he is dumber than a box of hair. He LOVES it when I throw the ball to him, especially when like Trump, I make a huge show about throwing the ball. I often pretend to throw an imaginary ball, and every single time, he froths at the mouth and chases after this invisible ball with the excitement and manic joy of a meth-head. Even though he knows I often trick him, he never fails to chase that imaginary ball. That is Trump's base - Even though Trump only throws out crackpot bullshit, they trust and adore him in the same way my dog looks at me with dopey eyes and tongue waging, waiting for me to throw the next ball that doesn't exist. One might ask why, but my dog can tell you that answer - Because I feed him. Trump feeds his base with the racism, bullying and outright hatred that they thrive on and nothing is going to stop them from chasing his tiny balls.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

mrslave's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De democraten zijn helemaal zo persoonlijk niet in hun aanvallen. De laatste maand kan ik me enkel de opmerking van Pelosi over Trumps gewicht herinneren en de term 'President Tweety'. Trump overklast dat in 1 weekend.

Regels voor berichten