Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    WHO waarschuwt voor ‘valse hoop’: “Geen enkel bewijs dat coronavirus zal verdwijnen in zomer”

https://www.hln.be/buitenland/who-wa...omer~a28d107d/

9 maart: WHO, CDC en Van Ranst zeggen dat het niet zomaar zal verdwijnen.

8 mei: https://www.washingtonpost.com/polit...outputType=amp

I feel about vaccines like I feel about tests: This is going to go away without a vaccine,” Trump said. “It’s going to go away, and we’re not going to see it again, hopefully, after a period of time.”
    In dat zelfde artikel:

“Het is nog niet duidelijk of het weer en de temperatuur een impact hebben op de verspreiding van het virus”,

"Een studie van de Sun Yat-sen University in de Chinese provincie Guangzhou gaf eerder nochtans hoop. Ze concludeerde dat temperatuur een belangrijke invloed heeft op de verspreiding van het coronavirus. Daarvoor werden bevestigde gevallen van de ziekte in 429 steden over de hele wereld onder de loep genomen tussen 20 januari en 4 februari. Net als de temperaturen op die plaatsen."

Dat is in dezelfde lijn met wat Trump zei.. Er is een theorie. --> "I hope thats true"

Laten we niet vergeten. Dit zijn uitspraken begin - mid februari.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson
    no votes  

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Trump zou jullie moeten aannemen als spindoctors. Ook in maart en april alsook deze maand nog is hij dat gewoon blijven herhalen. Testen is niet nodig, zelfs een vaccin is niet nodig. Het zal wel vanzelf verdwijnen. Laat me raden eigenlijk bedoelt hij weer iets helemaal anders dan wat hij zegt. ^^
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    In dat zelfde artikel:

“Het is nog niet duidelijk of het weer en de temperatuur een impact hebben op de verspreiding van het virus”,

"Een studie van de Sun Yat-sen University in de Chinese provincie Guangzhou gaf eerder nochtans hoop. Ze concludeerde dat temperatuur een belangrijke invloed heeft op de verspreiding van het coronavirus. Daarvoor werden bevestigde gevallen van de ziekte in 429 steden over de hele wereld onder de loep genomen tussen 20 januari en 4 februari. Net als de temperaturen op die plaatsen."

Dat is in dezelfde lijn met wat Trump zei.. Er is een theorie. --> "I hope thats true"

Laten we niet vergeten. Dit zijn uitspraken begin - mid februari.
    Het eerste artikel is van maart, Trump zijn uitspraak van mei (2 maanden later dus). Heeft dus niks met midden februari te maken.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Of Trump zijn anti-masks bias en nu dat het Corona virus in het Witte Huis is, moet iedereen rond hem het verplicht dragen Behalve hijzelf en de vice-president, natuurlijk. Hij moet beschermd worden, maar zelf anderen beschermen. No way.

Dat iemand zijn woorden en daden nog kan goedspreken, ik snap het niet goed. Die kerel is van lotje getikt en denkt alles beter te weten.

Het gaat weg gaan als een mirakel, een vaccin is niet nodig, nu zijn ze de beste en de slimste en de snelste om er een te ontwikkelen, stelt voor om te onderzoeken of men geen bleach of licht kan injecteren...
    En hij legt raadgevingen van CDC en wetenschappers als Fauci gewoon naast zich neer. Hij luistert liever naar de `raadgevers` van Fox News en twittert hun uitspraken.
    Dat is hier allemaal al met bewijzen gepost geweest en toch blijft men die kerel verdedigen. En dan heeft men nog het lef om interpretaties van anderen absurd te noemen, terwijl men keiharde bewijzen gewoon negeert.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Je hele post is er ene waarbij je "anderen" in een bepaald kamp duwt en allerlei, niet zo fraaie, eigenschappen toedicht omdat ze een andere visie hebben dan jij.
    Het is duidelijk dat je je op die manier boven die "andere groep" wil zetten.

Want "het Trump kamp" heeft maar een aantal half gare waarheden nodig waar geen "normale" mens in zou volgen.
    Terwijl je dan doet alsof je zelf de waarheid in pacht hebt.

Als ik recent ooit een post heb gezien die een wij-zij denken wil aantonen is het deze.

Je doet dus net dat wat je anderen verwijt (en op een bijzonder denigrerende wijze ook nog).

Ik weet alleen nog niet wat 't ergste is: het feit dat je het doet ofwel dat je zelf al zo ver gekant bent tegen mensen met een andere mening dat je het zelf nog niet eens ziet.
    Nee, mensen die halve gare statements verdedigen die duw IK niet in een bepaald hoekje, die zetten zichzelf daar in. Maar ga gerust verder met het verdedigen van iemand die zonder enige vorm van voorkennis of bronnen suggeert om ontsmettend middel te injecteren hoor! Er zit van een briljante redenering achter.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Nee, mensen die halve gare statements verdedigen die duw IK niet in een bepaald hoekje, die zetten zichzelf daar in. Maar ga gerust verder met het verdedigen van iemand die zonder enige vorm van voorkennis of bronnen suggeert om ontsmettend middel te injecteren hoor! Er zit van een briljante redenering achter.
    Heb ik hier toevallig alles al verdedigd van wat Trump zei? Ik dacht 't net niet.

Zie je het is heel makkelijk om hier te komen praten over wij-zij en je de moraal superieure proberen te voelen.
    Maar het is natuurlijk makkelijk om er zelf in te vervallen. En dan te zeggen dat het "hun
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Heb ik hier toevallig alles al verdedigd van wat Trump zei? Ik dacht 't net niet.

Zie je het is heel makkelijk om hier te komen praten over wij-zij en je de moraal superieure proberen te voelen.
    Maar het is natuurlijk nog makkelijker om er zelf in te vervallen. En dan te zeggen dat het "hun" fout is want ze zetten zichzelf in "dat hoekje".

Een hoekje dat overigens alleen in jouw gedachten bestaat. Laat de mensen vooral zelf bepalen wat ze denken en besef jij dan maar voor jezelf dat JIJ degene bent met het wij-zij denken in deze.

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Voel je je persoonlijk aangesproken? Jammer dan.
    Ik leest de tekst, ik lees de argumenten en wanneer er duidelijk veel meer valabele argumenten (bronnen die niet duidelijk gekleurd zijn, wetenschappelijke en het niet-negeren van reeds eerdere conclusies) achter zitten is er mij redelijk duidelijk welke waarde hebben en welke niet. Ik constateer dat er een klein groepje is, die zonder die argumenten blijft rond de pot draaien. Dan is het mij nog altijd niet wij-zij want ik ben het niet altijd eens met wat ik lees uit eender welk kamp.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

mrslave's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat denken jullie trouwens over dit dilemma voor Trump?

De economie was het enige punt waarmee Trump kon uitpakken (onterecht, maar dat is een andere discussie). Het is de reden waarom hij zo snel mogelijk de economie terug wil openen.
    Tegelijkertijd lijkt hij hiermee de stem van de ouderen - die vrezen voor hun leven- te verliezen. En dat is nu net een groep mensen die wel in massa komt stemmen en normaal meer bij de republikeinen aanleunt.
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrslave Bekijk bericht
    Wat denken jullie trouwens over dit dilemma voor Trump?

De economie was het enige punt waarmee Trump kon uitpakken (onterecht, maar dat is een andere discussie). Het is de reden waarom hij zo snel mogelijk de economie terug wil openen.
    Tegelijkertijd lijkt hij hiermee de stem van de ouderen - die vrezen voor hun leven- te verliezen. En dat is nu net een groep mensen die wel in massa komt stemmen en normaal meer bij de republikeinen aanleunt.
    Hij gaat onder druk staan om te gokken hé.

Pushen om de economie te herstarten, en hopen dat het virus wat onder controle gaat blijven de komende maanden zodat hij daar niet te hard op afgerekend gaat worden...
    En uiteraard constant het ene na de andere afleidingsmaneuver lanceren samen met degenen elimineren (ontslag) die een risico voor hem, of zijn gewenste strategie zou kunnen zijn.

IMO het grootste risico aan hoe Trump bestuurt, is hoe alles in functie staat van herkozen worden, en niet noodzakelijkerwijze wat het beste is voor de gemiddelde Amerikaan.
    no votes  

iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Hij gaat onder druk staan om te gokken hé.

Pushen om de economie te herstarten, en hopen dat het virus wat onder controle gaat blijven de komende maanden zodat hij daar niet te hard op afgerekend gaat worden...
    En uiteraard constant het ene na de andere afleidingsmaneuver lanceren samen met degenen elimineren (ontslag) die een risico voor hem, of zijn gewenste strategie zou kunnen zijn.

IMO het grootste risico aan hoe Trump bestuurt, is hoe alles in functie staat van herkozen worden, en niet noodzakelijkerwijze wat het beste is voor de gemiddelde Amerikaan.

Ik zie dit positief in voor Trump.
    Door de lockdown geraken meer mensen werkloos, worden ze ongeduldig, verlies aan inkomsten, etc.. Ondertussen blijven de democraten pushen voor lockdown. En pusht Trump voor de heropening.
    Dankzij de media, activisten en democraten die daar goed hebben op zitten hammeren zijn die twee tegenstellingen; lockdown vs heropening goed afgebakend geworden. Mensen die Trump goed kennen zeggen vaak; Trump can read a room very well.

Trump's naam die op de check stond en dat hij er voor heeft gezorgd dat de kosten van een corona test/behandeling gratis zijn helpt ook.
    Verder, als de corona cijfers blijven dalen en men ziet een terugkomst van de goede economische cijfers...komt dat goed inorde voor hem.

no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Voel je je persoonlijk aangesproken? Jammer dan.
    Ik leest de tekst, ik lees de argumenten en wanneer er duidelijk veel meer valabele argumenten (bronnen die niet duidelijk gekleurd zijn, wetenschappelijke en het niet-negeren van reeds eerdere conclusies)
    achter zitten is er mij redelijk duidelijk welke waarde hebben en welke niet. Ik constateer dat er een klein groepje is, die zonder die argumenten blijft rond de pot draaien. Dan is het mij nog altijd niet wij-zij want ik ben het niet altijd eens met wat ik lees uit eender welk kamp.
    En de mensen waar jij niet mee akkoord ben beoordelen de situatie, informatie en bronnen anders dan jou.
    Dat maakt nog altijd niet dat jij de absolute waarheid in pacht hebt en de anderen half garen zijn, hoor.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    https://apnews.com/0fbe485717c9a74e6d6c48aee7d208ae

President Donald Trump said Monday that he is taking a malaria drug to protect against the new coronavirus, despite warnings from his own government that it should only be administered for COVID-19 in a hospital or research setting due to potentially fatal side effects.

Trump told reporters he has been taking the drug, hydroxychloroquine, and a zinc supplement daily “for about a week and a half now.” Trump spent weeks pushing the drug as a potential cure or prophylaxis for COVID-19 against the cautionary advice of many of his administration’s top medical professionals. The drug has the potential to cause significant side effects in some patients and has not been shown to combat the new coronavirus.
    Ik moet het wel toegeven: he practices what he preaches.
    En ook hier weer legt hij raadgevingen naast zich neer. Straks haalt hij de verkiezingen niet dankzij z'n koppigheid/hoogheidswaanzin.
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Is nu echt de hele medische wereld (inclusief het Amerikaanse CDC en FDA) die vaststelt dat hydroxychloroquine absoluut geen effect heeft wat betreft covid-19 mee met een media complot tegen President Trump?

De hele wereld ontzien van een medicijn enkel om Trump een hak te zetten?

Moet zijn dat Trump het denkt, want hij heeft gezegd dat hij het neemt, niet op aanraden van zijn arts maar op aanraden van zichzelf...
    Weerom met de mededeling dat het niet schaadt, en dat als het niet werkt hij er ook niet ziek zal van worden of aan sterven...

Weeral goed advies naar zijn adepten die hem blindelings geloven. Let op, met het middel, wanneer in profylactische dosissen genomen (zoals preventief tegen malaria), zijn er inderdaad relatief weinig bijwerkingen, maar gaat zijn gemiddelde aanbidder dat wel beseffen?

Wat hij doet is twijfel zaaien over de hele medische wereld, aangeven dat ze niet weten waar ze bezig met zijn...

En wanneer er blijkbaar een Fox reporter dit ziet voor wat het is en dit vermeldt, heeft gelijk de hele Fox zender afgedaan, en wil hij naar een nieuw kanaal zoeken dat hem blindelings quoteert en idoliseerd!

@realDonaldTrump
    .@FoxNews is no longer the same. We miss the great Roger Ailes. You have more anti-Trump people, by far, than ever before. Looking for a new outlet! https://twitter.com/gmanfan45/status...45291275894789
    En Barr zal wel het volgende slachtoffer worden zeker?
    Deze gaat Obama en Biden niet onderzoeken voor het allergrootste geval van landverraad ooit gepleegd in Amerika, met (zogezegd) overweldigend bewijs...
    Laatst gewijzigd door berenod; 19 mei 2020 om 08:15
    no votes  

iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Gaan jullie nog een extra 4 jaar Trump kunnen overleven?
    Wat een obessie dat jullie voor die man hebben. Oh nee, hij draagt geen masker. Oh nee, hij neemt hydroxychloroquine. Heb je die tweet al gelezen? OMG.
    En dan zijn base verwijten dat ze blindelings de man volgen. Ik weet niet of jullie het beseffen maar jullie doen net hetzelfde. Gewoon in de andere richting. Op alles wat hij doet en zegt blindelings haten.

Tags for this Thread

Regels voor berichten