Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    * In before: jama, waar zijn de studies ? ! *
    Paar handtekeningen van bekende koppen zoals in Frankrijk, dat zal ze leren!

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
    no votes  

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Paar handtekeningen van bekende koppen zoals in Frankrijk, dat zal ze leren!

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
    nee, dat zijn allemaal zionisten hé. Hashtag Conspiray
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Mag ik er wel op wijzen dat als je de discussie over de reclamepanelen ‘ernstig’ wil voeren, dit niet het topic is daarvoor? Zet gewoon de post in een gepast topic, of zeg me welke ik moet verplaatsen.

Denk erom: Wat hier kan, kan daarom elders niet automatisch
    Tgoh, is het nu persé nodig om voor elk onderwerp waar eens 2-3 pagina's lang over gediscussieerd kan worden een nieuw topic te maken? Lijkt me enkel voor meer "vervuiling" van het forum te zorgen.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Tweak heeft het perfect verwoord in de openingspost: "In deze thread mag je ergernissen of zaken die je opvallen posten met betrekking tot de actualiteit of de politiek, die geen volwaardige discussie waard zijn. Een luchtigere of ludiekere toon is hierbij geen probleem, er zal hier dan ook iets milder gemodereerd worden."

Daarom stelde ik het maar gewoon even voor aan iedereen die de discussie wil voeren. Voor mij hoeft het niet en voorlopig is het nog geen eigen thread waard. Maar misschien wil de discussiestarter er wel dieper op in gaan. Dat kan, dan wil ik 'm gerust verplaatsen. Naar Algemeen Nieuws, bijvoorbeeld, ideaal voor een paar pagina's discussiëren.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Apu verdwijnt uit de Simpsons, opnieuw wordt er toegegeven aan een kleine groep bleiters. Hoezo geen pc-cultuur?
    no votes  

Sonny Crockett's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Apu verdwijnt uit de Simpsons, opnieuw wordt er toegegeven aan een kleine groep bleiters. Hoezo geen pc-cultuur?
    Kunnen ze beter stoppen met de gehele show.

Ik vind het niet kunnen dat de gierige en niet altijd eerlijke barman, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de dronkaard een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de niets of niemand ontziende bedrijfsleider, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de sukkelaar die niet van de straat geraakt en nog bij mama thuis woont, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de domme agent, een blanke man is.
    ...
    Nooit gehoord van leestekens?
    Een zin begint zonder hoofdletter?
    Dan interesseert jouw mening/vraag me niet.
    Dan antwoord ik niet.
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Jezus Christus... .

De wereld is echt naar de ... .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
    Kunnen ze beter stoppen met de gehele show.

Ik vind het niet kunnen dat de gierige en niet altijd eerlijke barman, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de dronkaard een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de niets of niemand ontziende bedrijfsleider, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de sukkelaar die niet van de straat geraakt en nog bij mama thuis woont, een blanke man is.
    Ik vind het niet kunnen dat de domme agent, een blanke man is.
    ...
    lol je begrijpt niet goed hoe het werkt hé

zolang het blanke mannen zijn is er nooit een probleem
    no votes  

iTrader
    0
    Het zou blijkbaar de stemacteur zijn die wil stoppen. Daar is weinig aan te doen natuurlijk.
    Geen idee hoe de producers er zelf over denken. Hun antwoord op de kritiek was wel goed. Als ze nu toch zouden toegeven is de reeks het niet meer waard om naar te kijken.

Wel een belachelijke reden van de stemacteur:

Dat bevestigde ook Hank Azaria, de man die de stem voor Apu levert. “Indien er mensen echt gekwetst zouden zijn door Apu en zouden eisen dat hij van het scherm moet verdwijnen, dan zou ik daar zonder enige spijt gehoor aan geven. Het laatste wat je als artiest wil is mensen opzettelijk belachelijk maken of marginaliseren.

Als je gehoor moet geven aan elke linkse zot of iedereen met veel te lange tenen, mag er uiteindelijk niks meer.
    no votes  

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Zoidberg Bekijk bericht
    Het zou blijkbaar de stemacteur zijn die wil stoppen. Daar is weinig aan te doen natuurlijk.
    Geen idee hoe de producers er zelf over denken. Hun antwoord op de kritiek was wel goed. Als ze nu toch zouden toegeven is de reeks het niet meer waard om naar te kijken.

Dat bevestigde ook Hank Azaria, de man die de stem voor Apu levert. “Indien er mensen echt gekwetst zouden zijn door Apu en zouden eisen dat hij van het scherm moet verdwijnen, dan zou ik daar zonder enige spijt gehoor aan geven. Het laatste wat je als artiest wil is mensen opzettelijk belachelijk maken of marginaliseren.

Als je gehoor moet geven aan elke linkse zot of iedereen met veel te lange tenen, mag er uiteindelijk niks meer.
    Maar dan kijk je naar hun 20ste verjaardags special van een paar jaar geleden, samen met een hoop andere oude documentaires, en dan zaten ze allen blij en trots te zijn op hun 'controverse' waarbij er zelfs iemand van de katholieke kerk er zijn werk van had gemaakt om hen meerdere malen aan te klagen wegens het voor schut zetten van de kerk.

Het word gewoon tijd dat die serie een einde verkrijgt. Eigenlijk had het na de Simpsons Movie al moeten stoppen om hun nalatenschap niet naar de kloten te doen. Want, nu zit de 'televisie media' stilletjes aan de kijker op te leggen wat de kijker beledigend moeten vinden omdat er ergens een idioot begon te zagen.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Zoidberg Bekijk bericht

Hij had twijfels van in het begin bij die stem, logisch dan dat als hij merkt dat het echt een probleem was dat hij ermee stopt.
    "Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Sonny Crockett's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op de radio deze ochtend. De expert (en 'hij' had het bij het rechte eind) verklaarde voor de duidelijkheid (naar aanleiding van de nieuwe ontwikkeling in het Bende-dossier), dat Bonkoffsky nooit aangaf de reus van de bende te zijn geweest; enkel en alleen dat hij er iets mee had te maken. Dat hij zou gezegd hebben, dat hij de reus was, is iets wat de pers/media er later zelf van heeft gemaakt. Correct!

Een paar minuten later, het nieuws, (op datzelfde radiostation - Radio1): "... hij zou aan zijn broer hebben opgebiecht, de reus van de bende te zijn geweest ..."

Jongens toch ...

Dit als zijnde de ergernis.

Vraag hierbij is dan wel wat er effectief is gezegd door de onderzoekers. Was hij niet de reus, of had hij niets te maken met de bende?
    Enfin ... het lijkt in dit dossier wederom naar af. Jammer.
    Nooit gehoord van leestekens?
    Een zin begint zonder hoofdletter?
    Dan interesseert jouw mening/vraag me niet.
    Dan antwoord ik niet.
    no votes  

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Op de radio deze ochtend. De expert (en 'hij' had het bij het rechte eind) verklaarde voor de duidelijkheid (naar aanleiding van de nieuwe ontwikkeling in het Bende-dossier), dat Bonkoffsky nooit aangaf de reus van de bende te zijn geweest; enkel en alleen dat hij er iets mee had te maken. Dat hij zou gezegd hebben, dat hij de reus was, is iets wat de pers/media er later zelf van heeft gemaakt. Correct!

Een paar minuten later, het nieuws, (op datzelfde radiostation - Radio1): "... hij zou aan zijn broer hebben opgebiecht, de reus van de bende te zijn geweest ..."
    Heh, dat is ook effectief zo gegaan. Als je dat wat volgde in 't nieuws, was het eerste bericht ook idd dat hij 'iets' zou gezegd hebben tegen zijn broer. Nooit met zoveel woorden, gewoon dat hij foute dingen had gedaan en zo. De broer had toen zelf de link gelegd met de Reus, iets dat wel redelijk voor de hand liggend was als je keek naar zijn connecties en zo. Er stond toen nog een lang interview in De Morgen met die broer, waaruit bleek dat die Bonkoffsky eerder vaag was gebleven en alle verbanden etc pas achteraf zijn gelegd.

Drie dagen later had hij zogezegd idd opgebiecht dat hij de Reus was, en zijn ze daaraan vast blijven houden in elke berichtgeving.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    no votes  

iTrader
    7 (100%)

Jongens toch ...

Dit als zijnde de ergernis.

Vraag hierbij is dan wel wat er effectief is gezegd door de onderzoekers. Was hij niet de reus, of had hij niets te maken met de bende?
    Enfin ... het lijkt in dit dossier wederom naar af. Jammer.
    Sorry het was de broer die dit beweerde.

Die beweerde dat zijn broer hem erover vertelde genoeg om te weten dat de reus zijn broer was.

Hij zegt letterlijk dat zijn broer hem vertelde dat hij bij de bende van nijvel was.

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/bin...bij-vtm-nieuws
    "Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946)
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Maakt toch allemaal niet uit, we richten ons op de verkeerde mensen. Jef Vermassen weet toch al lang wie het is, waarom wil hij dan niet spreken??
    no votes  

Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten