M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Neen, da's wel een logische assumptie natuurlijk. Of denkt ge dat die mensen hun geld gaan smijten naar de groenste (en dus duurste) wagens? Ik zeg trouwens nergens dat het oude diesels zouden zijn, wel dat het hoogstwaarschijnlijk meer vervuilende modellen zijn dan de salariswagens.
    Mensen gaan zoals altijd gaan voor het meeste waar voor hun geld. Wie een goede verbinding heeft kan misschien overstappen naar OV. Vooral voor tweeverdieners is dat interessant. Als 1 van beiden met de trein op het werk geraakt kan je 1 wagen uitsparen. Je hebt dan nog steeds een wagen over voor prive.
    De rest zoekt wel een voordelige benzine met niet te zware motor.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Hoezo moet je daarvoor op groen stemmen?
    Hetgeen jij aanhaalt is een kwestie van belasting en lasten. Laat net groen de partij zijn die deze lasten allesbehalve gaat laten dalen.

Dus op groen stemmen is zuiver uw habbekrats behouden, en het voordeel van die wagen verliezen. Mooi zeg ik dan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    De auto vervangen door een vergoeding die een pak minder waard is is nochtans precies datgene dat Groen wilt doen dus die opties zouden toch perfect moeten zijn voor u en uw vrouw?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lothiriel1996 Bekijk bericht
    Wel wat ik eruit opmaak is dat hij als Groengezinde persoon vindt dat als hij vrijwillig loon opgeeft, iedereen dat dan maar moet doen, vrijwillig of niet.
    Zoals ik reeds zei: ik had eerder al eens vrijwillig voor de habbekrats gekozen. Ik heb dus geen probleem om die eerste stap te zetten en daar een financiële impact voor te willen ondergaan. Maar daarom zie ik er nog niet de logica van in waarom ik:
    - meer belastingen moet betalen op mijn loon dan salariswagenbezitters
    - in ruil daarvoor zelfs nog eens in andermans vervuilde lucht moet gaan fietsen
    - dit bovendien nog eens allemaal moet gaan financieren via mijn belastingsbrief door de subsidies voor die salariswagens ook nog eens te betalen

Dat is gewoon compleet onrechtvaardig, en dat weet men maar al te goed. Politici, experts, politicologen, ... ze zijn het er allemaal over eens dat dit compleet onrechtvaardig is en dat dat exact de omgekeerde richting is van waar we uit moeten gaan. Het enige wat de afschaffing nog tegenhoudt is puur egoïsme en de wil bij politici om dit egoïsme te willen bedienen, te faciliteren. Cliëntelisme dus.

Als salariswagenbezitters zich ooit nog eens afvragen waarom politici nooit in functie van de lange termijn willen denken, nooit moedige keuzes durven maken, blijvend gaten in de begroting slaan, het steeds opnieuw verpesten voor de volgende generaties, ... dan moeten ze vooral eens in eigen boezem kijken en hun gedrag omtrent hun salariswagens in vraag stellen. Het is namelijk exact hetzelfde gedrag en exact hetzelfde cliëntelisme. Different cliënten, same method.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 26 mei 2019 om 22:05
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

oldPES's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    En de verzuring duurt voort. Prachtig.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
    -- Google - this--
    Open case met een P4s8x, eerste mobo met SATA - futureproofed. Upgradeable naar een single core Pentium 4 multithreading (lijkt alsof je 2 CPU's hebt, ik zweer) en incompatible met 8 GB GDDR5 RAM - built to last. Op aanvraag HDMI mono sound support 320 x 210 VGA kwaliteit. 100% Google startpagina. 2 x IDE of SCSI schijven, ben niet zeker. Customizable. YouTube compatible en gratis Google Plus account met profielfoto. Sluit af binnen 3 seconden (indien powerknop 3 sec ingehouden wordt).
    no votes  

iTrader
    56 (100%)
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Groeten
    De 82%
    Durven, denken dat je voor iedereen kan spreken...
    no votes  

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://www.hln.be/de-krant/de-dress...eval~a35345e3/

Nette maatpakken zijn het handelsmerk van extreemrechts.
    Want andere politici dragen uiteraard wél sandalen en regenboogkleuren.

Niet dat ik zelf grote fan ben maar ik vrees dat dit het niveau is dat we de komende 5 jaar mogen verwachten, elke onnozeliteit gaat aangegrepen worden om de kiezers er aan te herinneren dat ze op 'de verkeerde' hebben gestemd.

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    https://www.hln.be/de-krant/de-dress...eval~a35345e3/

Nette maatpakken zijn het handelsmerk van extreemrechts.
    Want andere politici dragen uiteraard wél sandalen en regenboogkleuren.

Niet dat ik zelf grote fan ben maar ik vrees dat dit het niveau is dat we de komende 5 jaar mogen verwachten, elke onnozeliteit gaat aangegrepen worden om de kiezers er aan te herinneren dat ze op 'de verkeerde' hebben gestemd.
    Als ge geen onnozele artikels wilt lezen, waarom opent ge dan hln.be ?
    no votes  

oldPES's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Touché ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Durven, denken dat je voor iedereen kan spreken...
    Federaal 88% ...

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
    -- Google - this--
    Open case met een P4s8x, eerste mobo met SATA - futureproofed. Upgradeable naar een single core Pentium 4 multithreading (lijkt alsof je 2 CPU's hebt, ik zweer) en incompatible met 8 GB GDDR5 RAM - built to last. Op aanvraag HDMI mono sound support 320 x 210 VGA kwaliteit. 100% Google startpagina. 2 x IDE of SCSI schijven, ben niet zeker. Customizable. YouTube compatible en gratis Google Plus account met profielfoto. Sluit af binnen 3 seconden (indien powerknop 3 sec ingehouden wordt).
    no votes  

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Omdat ik graag geïnformeerd ben, voor veel mensen is dit hun enige nieuwsbron dus het geeft je een goed beeld van wat er leeft. Er zijn er genoeg die heel hun wereldbeeld baseren op hln artikels en facebook berichten en hun stem is helaas ook even veel waard als die van jou, dus dan is het nuttig om te weten waar ze die informatie vandaan halen.

En dat elitisme is sowieso belachelijk want er bestaat niet zoiets als "kwaliteitsmedia", soms verpakken ze het anders met wat meer intellectuele woorden om hun snobberig publiek te paaien maar de inhoud verschilt meestal niet zo veel. Het is een beetje vergelijkbaar met het label 'op ambachtelijk wijze bereid', het komt gewoon van dezelfde band gerold maar door de verpakking geloven mensen ook echt dat ze een beter product kopen.
    no votes  

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Omdat ik graag geïnformeerd ben, voor veel mensen is dit hun enige nieuwsbron dus het geeft je een goed beeld van wat er leeft. Er zijn er genoeg die heel hun wereldbeeld baseren op hln artikels en facebook berichten en hun stem is helaas ook even veel waard als die van jou, dus dan is het nuttig om te weten waar ze die informatie vandaan halen.

En dat elitisme is sowieso belachelijk want er bestaat niet zoiets als "kwaliteitsmedia", soms verpakken ze het anders met wat meer intellectuele woorden om hun snobberig publiek te paaien maar de inhoud verschilt meestal niet zo veel. Het is een beetje vergelijkbaar met het label 'op ambachtelijk wijze bereid', het komt gewoon van dezelfde band gerold maar door de verpakking geloven mensen ook echt dat ze een beter product kopen.
    Niet akkoord, er is wel degelijk een verschil in kwaliteit tussen media. Lees De Tijd of Reuters en daarna hln of Daily Mail en bekijk het verschil.
    Die laatste twee lijken hun lezers zoveel mogelijk te willen choqueren ("Kijk eens wat die of die durft zeggen op twitter!"). Dat lijkt te werken want hun lezers blijven, vanuit uit een soort zelfkastijding, daar op klikken.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Zoals ik reeds zei: ik had eerder al eens vrijwillig voor de habbekrats gekozen. Ik heb dus geen probleem om die eerste stap te zetten en daar een financiële impact voor te willen ondergaan. Maar daarom zie ik er nog niet de logica van in waarom ik:
    - meer belastingen moet betalen op mijn loon dan salariswagenbezitters --> doe je niet, als je elk 3000 bruto krijgt, betaal je daar elk even veel op
    - in ruil daarvoor zelfs nog eens in andermans vervuilde lucht moet gaan fietsen --> moet je niet, kies je zelf voor
    - dit bovendien nog eens allemaal moet gaan financieren via mijn belastingsbrief door de subsidies voor die salariswagens ook nog eens te betalen --> niet belasten vs subsidie, men financieert even goed het feit dat jij slechts x % belasting betaalt, je had even goed meer kunnen betalen

Dat is gewoon compleet onrechtvaardig, en dat weet men maar al te goed. Politici, experts, politicologen, ... ze zijn het er allemaal over eens dat dit compleet onrechtvaardig is en dat dat exact de omgekeerde richting is van waar we uit moeten gaan. Het enige wat de afschaffing nog tegenhoudt is puur egoïsme en de wil bij politici om dit egoïsme te willen bedienen, te faciliteren. Cliëntelisme dus.

Als salariswagenbezitters zich ooit nog eens afvragen waarom politici nooit in functie van de lange termijn willen denken, nooit moedige keuzes durven maken, blijvend gaten in de begroting slaan, het steeds opnieuw verpesten voor de volgende generaties, ... dan moeten ze vooral eens in eigen boezem kijken en hun gedrag omtrent hun salariswagens in vraag stellen. Het is namelijk exact hetzelfde gedrag en exact hetzelfde cliëntelisme. Different cliënten, same method.
    Het is niet onrechtvaardig, het is een slechte regeling omdat het de verkeerde zaken aanmoedigt, maar het is niet onrechtvaardig.
    *** Also sprach Zarathustra ***
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Ik ken hem niet maar die Chakri in Terzake zouden ze beter ook niet meer uitnodigen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    De opiniestukken van VRT stoten mij toch wat tegen de borst. Onderaan lees je altijd dit :
    VRT NWS wil op vrtnws.be een bijdrage leveren aan het maatschappelijk debat over actuele thema’s. Omdat we het belangrijk vinden om verschillende stemmen en meningen te horen publiceren we regelmatig opinieteksten. Elke auteur schrijft in eigen naam of in die van zijn vereniging. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de tekst. Wilt u graag zelf een opiniestuk publiceren, contacteer dan VRT NWS via moderator@vrt.be.
    Allemaal goed en wel hoor. Ieder zijn recht van eigen visie op de zaken. Maar waarom er geen opinies worden gepost die de andere kant belichten is mij een raadsel. Het staat vol met opinies die kritiek op rechts hebben. Maar ik zie geen enkele opinie die kritiek op centrum of links hebben, laat staan positief zijn over rechts. En ze bestaan wel degelijk want op andere kanalen kan je ze wel terugvinden.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    De opiniestukken van VRT stoten mij toch wat tegen de borst. Onderaan lees je altijd dit :

Allemaal goed en wel hoor. Ieder zijn recht van eigen visie op de zaken. Maar waarom er geen opinies worden gepost die de andere kant belichten is mij een raadsel. Het staat vol met opinies die kritiek op rechts hebben. Maar ik zie geen enkele opinie die kritiek op centrum of links hebben, laat staan positief zijn over rechts. En ze bestaan wel degelijk want op andere kanalen kan je ze wel terugvinden.
    De vraag is dan eigenlijk:

1) Worden ze ingestuurd?
    2) Zo ja, welk orgaan beslist dan of iets al dan niet op hun site komt.
    no votes  

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik ken hem niet maar die Chakri in Terzake zouden ze beter ook niet meer uitnodigen.
    Die kwam over als iemand die er van overtuigd was dat 40% van de vlaming racist is. Racisme zoals hij daar demonstreert zou toch echt wel eens mogen aangepakt worden IMHO.
    no votes  

Pagina 324 van 336 Eerste ... 224274314320321322323324325326327328334 ... Laatste

Regels voor berichten