iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Advocaat-generaal Gerard Hogan oordeelt nu dat het decreet, dat al dateert van 2017, effectief ingaat tegen het Europees recht, meer bepaald tegen de godsdienstvrijheid. De Europese lidstaten mogen geen verbod op onverdoofd slachten invoeren dat ook geldt voor de slacht in het kader van een religieuze rite, oordeelt Hogan
    Mogen we dan binnenkort weer varkens slachten op het erf met de voorhamer? Of nee, er mag enkel een uitzondering gemaakt als het ritueel is?

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Maar nee, op geen enkele manier beweer ik dat.
    Maar gelijk hoe je het invult, het zijn invullingen. Jack|herrer zegt dat hij zich er niet over uitspreekt omdat het aannames zijn. En tegelijk zegt hij wel dat als de meisjes "normaal hadden gedaan" dat er dan niks aan de hand was. Dat is dus een aanname. Je kunt niet tegelijk zeggen dat je geen aannames maakt en ze dan alsnog maken.

Hoe moet ik weten of wat de meisjes zeggen klopt? Daar waag ik me niet aan. Zoals ik daarvoor al zei: Als er echter nog veel meer gebeurd is wat wel illegaal was -of zelfs niet netjes- dan heb je gelijk. Maar je kunt verdorie toch niet zeggen wat Silence zegt, dat de meisjes zich gewoon aan de wet moeten houden en dat er dan niemand hoeft tussen te komen op basis van deze beelden? Dat is niet eens veronderstellen dat er dingen aan voorafgegaan zijn, dat is die zelfs al invullen.

Ik heb alleen maar gereageerd op mensen die hier al invulden dat het de meisjes hun schuld was, hè.
    Ik heb dat alleen maar gezegd omdat het in dat artikel stond, ze hebben zelf verklaart dat ze inderdaad te kort bij elkaar zaten.
    Als er dan een agent in de buurt is en die kan vanop afstand moeilijk vaststellen dat ze tot dezelfde bubbel/gezin horen mag die toch wel iets gaan zeggen/informeren.

Sinds de Antwerpse politie op 20 maart stopte met sensibiliseren en begon met verbaliseren.
    In een pv worden geregeld meerdere mensen geregistreerd, zeker als het gaat om overtredingen van het samenscholingsverbod of het niet respecteren van de social distancing.

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Laboratoria in Zweden en Frankrijk bevestigen: Russische opposant Navalny vergiftigd met novitsjok

Wel, wel.

Nochtans beweerden de Russische artsen dat hij ziek was geworden door een stofwisselingsziekte.
    non plus ultra

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Laboratoria in Zweden en Frankrijk bevestigen: Russische opposant Navalny vergiftigd met novitsjok

Wel, wel.

Nochtans beweerden de Russische artsen dat hij ziek was geworden door een stofwisselingsziekte.
    Rusland houdt vol dat er geen bewijs is dat Navalny is vergiftigd en verzet zich hevig tegen de Duitse beschuldigingen. Volgens de Russen misbruikt Berlijn de situatie rond Navalny om Rusland “in diskrediet te brengen”.
    En dat is wat ze gewoon gaan blijven beweren en uiteindelijk sterft heel deze zaak uit.
    Europa zal misschien nog een paar keer schreeuwen voor de waarheid, maar gaat uiteindelijk zijn smoel houden en terug in zijn kot kruipen. Alsof iemand de Russen ook maar een stro breed in de weg zal leggen. En ook van de overkant van de oceaan blijft het stil, want die zit al lang in de zak van Putin.
    Echt, waarom denkt ge dat Rusland gewoon open en bloot tegenstanders oppakt en/of vergiftigt? Gewoon omdat ze weten dat ze het kunnen en totaal geen verantwoording zullen moeten afleggen. Mensenrechten worden al langer weer genegeerd in Rusland. https://www.hrw.org/world-report/202...hapters/russia En het enige wat Europa kan doen is het met een belerend vingertje `veroordelen`.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Fucked up land met hun fucked up actievoerders.

https://edition.cnn.com/2020/09/10/u...Kv9Y4H7Tgl4FVQ
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

Regels voor berichten