jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zoek anders eens op wat er in Duitsland nu gaande is, ze importeren daar met de vlieger Ethiopians..., dat is geen immigratie meer eh, dat is gewoon miserie importeren, ongeacht waarvan die mensen komen.
    Wir schaffen das int kwadraad.

Arm europees gewoon volk.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zoek anders eens op wat er in Duitsland nu gaande is, ze importeren daar met de vlieger Ethiopians..., dat is geen immigratie meer eh, dat is gewoon miserie importeren, ongeacht waarvan die mensen komen.
    Ja, zoek het eens op. Wat is jouw conclusie dan?
    https://www.iom.int/news/first-iom-i...-homes-germany

154 refugees from Ethiopia. In totaal 500, maar dus nu 154 via een chartervlucht. 154 refugees die al gecheckt zijn, waarvan vaststaat dat ze vluchtelingen zijn en die hun medische check gehad hebben, worden nu met een chartervlucht gehaald in plaats van dat ze op andere manieren naar Duitsland komen. Dat "met de vlieger importeren" komt trouwens neer op 0.0006% van de bevolking. Vluchtelingen opvangen staat nu al gelijk met miserie importeren...
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht

154 refugees from Ethiopia. In totaal 500, maar dus nu 154 via een chartervlucht. 154 refugees die al gecheckt zijn, waarvan vaststaat dat ze vluchtelingen zijn en die hun medische check gehad hebben, worden nu met een chartervlucht gehaald in plaats van dat ze op andere manieren naar Duitsland komen. Dat "met de vlieger importeren" komt trouwens neer op 0.0006% van de bevolking. Vluchtelingen opvangen staat nu al gelijk met miserie importeren...
    Ah het gaat hiermee stoppen dan? Dit is een programma, dus ga er vanuit dat er nog vluchten volgen, ik heb moeite met geloven dat het er maar 500 zullen zijn.

Met miserie importeren had ik het niet eens over die mensen zelf, maar hoe mensen nu nog meer tegen immigratie gekant gaan zijn, en hoe men hierdoor nog gemakkelijker extreem-rechts gaat stemmen, waardoor wij hier een nog triestiger beleid gaan zien. Zo'n programma als dit blaast zichzelf op in het gezicht van de mensen. Daarnaast is er voor die mensen hier niets. Mensen naar hier overvliegen en in dezelfde ademslag lezen dat een Duitse bank 20000 man gaat ontslaan? Ja, dan krijg je miserie.

Zorg er nu toch eens voor dat we ginder, waar die mensen vandaan komen oplossen waarom die mensen naar hier willen komen. Straks woont half Afrika in Europa, is er in Afrika niets anders, en blijven we bezig.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ah het gaat hiermee stoppen dan? Dit is een programma, dus ga er vanuit dat er nog vluchten volgen, ik heb moeite met geloven dat het er maar 500 zullen zijn.

Met miserie importeren had ik het niet eens over die mensen zelf, maar hoe mensen nu nog meer tegen immigratie gekant gaan zijn, en hoe men hierdoor nog gemakkelijker extreem-rechts gaat stemmen, waardoor wij hier een nog triestiger beleid gaan zien. Zo'n programma als dit blaast zichzelf op in het gezicht van de mensen. Daarnaast is er voor die mensen hier niets.

Zorg er nu toch eens voor dat we ginder, waar die mensen vandaan komen oplossen waarom die mensen naar hier willen komen. Straks woont half Afrika in Europa, is er in Afrika niets anders, en blijven we bezig.
    Maar als je weigert te nuanceren, onder andere tussen vrije immigratie en vluchtelingenopvang, maar ook door niet aan te geven over welke aantallen het wel gaat, dan werk je zelf mee aan de groeiende tegenkanting hiertegen en aan het beeld waardoor mensen sneller extreemrechts zouden stemmen. Waarmee ik wil zeggen dat dat vooral te maken heeft met de manier waarop het uitgelegd wordt, en minder met wat het echt is.

Want ja, het is een programma. Maar je doet alsof dat dit iets nieuws is. "Wat er in Duitsland nu gaande is", "dat is geen immigratie meer". Het is organisatie die al 15 jaar bestaat, en vluchtelingenopvang is al veel ouder dan dat ook.

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sorry, ik was vergeten dat op 9lives je op elke letter wordt gepakt. Je hebt gelijk.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is jouw index?

Rijdomsindex

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is jouw index?

Rijdomsindex
    een -3 zeker? Mijn vermogen is negatief op dit moment
    *** Also sprach Zarathustra ***

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    een -3 zeker? Mijn vermogen is negatief op dit moment
    Een huis is ook vermogen .
    o/

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Een huis is ook vermogen .
    Ik denk dat ik realistisch gezien hetgene dat ik nu heb niet zou kunnen verkopen om te compenseren Wegens net gekocht enzo
    *** Also sprach Zarathustra ***

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Groen er denk ik ook geen goed aan gedaan door dezelfde voorzitter te herverkiezen. Het niet verzilveren van een zeker momentum zou niet beloond mogen worden...

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Groen er denk ik ook geen goed aan gedaan door dezelfde voorzitter te herverkiezen. Het niet verzilveren van een zeker momentum zou niet beloond mogen worden...
    Tjah, als je ervan overtuigd bent dat de het de kiezer is die ongelijk heeft...

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Groen heeft er toch sowieso goed aan gedaan door op democratische manier een voorzitter te verkiezen? Ik vind dat ze dat op een heel goeie manier doen: Gezonde maar harde kritiek en campagne binnenshuis en zodra de voorzitter verkozen is, iedereen achter dezelfde vlag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Tjah, als je ervan overtuigd bent dat de het de kiezer is die ongelijk heeft...
    Tja, dat is toch de essentie van onze politiek, mag ik hopen? Dat partijen hun ideaalbeleid voorleggen en mensen dan mogen zeggen wie hen het beste kan vertegenwoordigen. Als de partij zou zeggen dat de kiezer gelijk heeft om weinig op hen te stemmen en plots niet meer voor verregaande klimaatingrepen zou zijn en voorstander zou worden van salariswagens, dan lijkt er me pas echt iets mis, toch?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Is het niet wat ironisch om vluchtelingen op te nemen vanuit een land waar de president net de nobelprijs voor de vrede gekregen heeft?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, dat is toch de essentie van onze politiek, mag ik hopen? Dat partijen hun ideaalbeleid voorleggen en mensen dan mogen zeggen wie hen het beste kan vertegenwoordigen. Als de partij zou zeggen dat de kiezer gelijk heeft om weinig op hen te stemmen en plots niet meer voor verregaande klimaatingrepen zou zijn en voorstander zou worden van salariswagens, dan lijkt er me pas echt iets mis, toch?
    Nee, de essentie van democratie is dat de kiezer gelijk heeft. En als je dus een probleem ziet, dat je dat moet oplossen op een manier dat de kiezer overtuigd is van die oplossing. Groen heeft het daar niet goed gespeeld door te gaan focussen op symbooldossiers, zoals vliegtuigtaksen en salariswagens, in plaats van het grotere plaatje te zien en de academische consensus in de verf te zetten.

Ik heb het al meerdere malen gezegd, ze hadden veel meer aandacht moeten vestigen op (en wat sleutelen aan) hun algemene koolstoftaks, want die komt veel eerlijker over.

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Managers en experts lopen weg bij De Lijn
    https://www.hln.be/geld/economie/man...lijn~ae651500/

“De Lijn is kapot bespaard”:
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~ae29b8fa/

Maha, gooi er nog meer geld tegenaan, en het verdwijnt gewoon bij de hogere managers en hun opzette firmaatjes die de boel leegtrekken, en vriendjes van die mooie jobkes gekregen hebben.

Zo typisch, zelf al in een gelijkaardige situatie gezeten.

De goede competente mensen houden het niet vol uiteraard, en bollen het af. Ze krijgen toch alle shit op hun kas, terwijl vriendje van erbij staat te kijken, vriendje van krijgt wel de opslag, en de goede krijgt de schuld als iets misgaat.

Totaal geen voeling met hun eigen projecten en mensen. Geen enkele visie.

Een collega van me, die komt van de lijn, bevestigt het trouwens helemaal zoals hierboven beschreven.
    Slechte planningen, niks structuur, brol die nooit kon werken, express tegenwerken, totaal verkeerde mensen die werden afgestraft, ....
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 23 oktober 2019 om 21:14

Pagina 247 van 253 Eerste ... 147197237243244245246247248249250251 ... Laatste

Regels voor berichten