Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen wonder dat de verkoop en het gebruik in antidepressiva jaar na jaar blijft stijgen. Jullie maken jezelf compleet depressief met die doemberichten.
    Hell must be empty, all the devils are here.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen wonder dat de verkoop en het gebruik in antidepressiva jaar na jaar blijft stijgen. Jullie maken jezelf compleet depressief met die doemberichten.
    3 neurofens of zo op een jaar.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ketelbuik Bekijk bericht
    Het Amazonewoud brandt rustig verder maar gelukkig hebben wij onze prioriteiten in orde: drama tussen 2 tienermeisjes in een milieuorganisatie.
    'mijn opgeklopt mediabericht is belangrijker dan het jouwe'
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit lijkt mij weer zo'n plan dat zeer mooi klinkt op papier maar praktisch niet uit te voeren is. Moeilijk uitvoerbaar bij particulieren, weinig animo voor de boel open te breken in ruil voor kleine vergoeding, en dan moet het geld ook nog eens van derden komen...

Aquafin wil watervoorraad in 1,5 miljoen particuliere regenwaterputten vanop afstand beheren

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moet ge nu al iemand doodrijden voordat ze minstens een maand uw rijbewijs afpakken?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09...jck-uitspraak/
    PSN: Shaddix-be

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dit artikel:
    https://www.knack.be/nieuws/belgie/n...n-1502847.html

'Net als bij George Orwell, wordt de horizon van datgene waarover we nog vrijuit mogen spreken steeds enger'
    Ik kan hem wel volgen in heel veel van zijn post. Maar totaal niet in zijn conclusie. Ik snap niet dat hij niet nog één stapje verder gaat, en dat is voor mij de eigenlijke conclusie:
    Dus negeer de nitwitten. Zie ze voor wat ze zijn: Opportunisten die hun eigen extremistische ideeën niet goed hebben doordacht. Zowel de nitwitten die stellen dat kritische vragen bij klimaatoplossingen automatisch betekent dat je klimaatnegationist bent. Maar ook aan iedereen die doet alsof dat ook iets betekent. Alsof er enige waarde is aan het label "klimaatnegationist" als het uitgedeeld wordt door een nitwit dat het basisidee van vrij denken niet door heeft.

Ik snap goed wat de professor zegt. Maar hij zegt er niet bij wie er veroordeelt. En zodra dat een soort vaag "iedereen aan de linkerzijde" is, doet hij gewoon mee met het polariseren dat hij aanklaagt. Eigenlijk bedoelt hij "een paar idioten op Twitter die blijkbaar opgepikt worden door een krant", maar dan is zijn mening natuurlijk iets minder controversieel. Want dan zegt iedereen: Who cares?

Hij noemt het ook met opzet nooit. Hij gebruikt voortdurend de passiefvorm "het wordt je duidelijk gemaakt" , "X plaatst je meteen in het kamp Y"... Daarbij nog veel pathetiek (horresco referens, nazi's en Orwell passeren de revue).

Hoewel ik het dus eens ben met de boodschap, totaal niet met de conclusie. En ik durf het zelfs kwalijk te nemen dat hij niet verder kijkt dan dat en ofwel opzettelijk, ofwel per ongeluk, precies meedoet aan dat wat hij hier wil bestrijden.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.hln.be/in-de-buurt/houth...lucht~a0d53017

De feiten dateren al van zaterdag”, klinkt het bij politiezone CARMA. “Op het moment van de feiten kregen we geen melding binnen, en ook van de omwonenden kregen we geen klachten. Een onderzoek openen gaan we nu niet doen
    Ze moesten maar eens met urine op een tentje gooien, er kwam wel een onderzoek...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah ja want er ze dienden een klacht in.

*badum tss*

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht

*badum tss*
    Bij pukkelpop was er evengoed geen klacht?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

*badum tss*
    Klacht is pas later gekomen.

Hier zijn keiharde bewijzen met een filmke. Op pukkelpop alleen wat geruchten van een slapende anuna die niks gemerkt had.

Begrijpen wie begrijpen kan.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    *badum tss*
    lees:
    1 wij zij bang van die turken met hun pistolen
    2 wij worden toch door onze oversten teruggelfoten
    3 als we ingrijpen zijn we 2 dagen met papier bezig en zal een rechter hen toch in het gelijk stellen en ons in fout

conclusie
    neit ingrijpen en dan is het excuus:" er kwam geen klacht" een hele mooie om niets te moeten doen

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Dit lijkt mij weer zo'n plan dat zeer mooi klinkt op papier maar praktisch niet uit te voeren is. Moeilijk uitvoerbaar bij particulieren, weinig animo voor de boel open te breken in ruil voor kleine vergoeding, en dan moet het geld ook nog eens van derden komen...

Aquafin wil watervoorraad in 1,5 miljoen particuliere regenwaterputten vanop afstand beheren
    Ik zou niet inzien waarom dit praktisch niet uitvoerbaar zou zijn?
    Afhankelijk van de vergoeding mogen ze gerust mijn regenput gebruiken hoor.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ik zou niet inzien waarom dit praktisch niet uitvoerbaar zou zijn?
    Afhankelijk van de vergoeding mogen ze gerust mijn regenput gebruiken hoor.
    Aquafin heeft het over "15 miljard liter" aan opvangcapaciteit maar bij de meeste van die installaties zijn er grondige aanpassingen nodig om te kunnen realiseren wat Aquafin in gedachten heeft. Bij putten die verplicht gestoken moeten worden is infiltratie nog maar een paar jaar verplicht, alle putten van daarvoor die hebben dat niet.

Dus dan moet er infiltratievoorziening gestoken worden, een buis gestoken worden, sensoren en een pomp geïnstalleerd worden, en heel die nest moet dan ook elektrisch aangesloten worden. In veel gevallen dus een hoop graaf-, kap- en breekwerk. Voortuin/achtertuin open graven, oprit uitbreken, terras uitbreken, ... Wie staat daar voor te springen in ruil voor een kleine vergoeding? En wie gaat dat betalen gezien Aquafin in het artikel de kosten al probeert door te schuiven?

Bij nog te bouwen woningen is het natuurlijk makkelijker realiseerbaar. Maar dan loop je ook nog steeds het risico dat er fouten of verkeerde inschattingen gebeuren, waardoor je put leeg is en je leidingwater tegen +-4.5EUR/m³ moet aankopen.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    https://www.hln.be/in-de-buurt/houth...lucht~a0d53017

Ze moesten maar eens met urine op een tentje gooien, er kwam wel een onderzoek...
    Er komt toch een onderzoek? Wat mis ik? Er staat letterlijk dat er een onderzoek gaat komen, maar dat ze er niet van wisten omdat er geen klacht was gekomen.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht

Ik kan hem wel volgen in heel veel van zijn post. Maar totaal niet in zijn conclusie. Ik snap niet dat hij niet nog één stapje verder gaat, en dat is voor mij de eigenlijke conclusie:
    Dus negeer de nitwitten. Zie ze voor wat ze zijn: Opportunisten die hun eigen extremistische ideeën niet goed hebben doordacht. Zowel de nitwitten die stellen dat kritische vragen bij klimaatoplossingen automatisch betekent dat je klimaatnegationist bent. Maar ook aan iedereen die doet alsof dat ook iets betekent. Alsof er enige waarde is aan het label "klimaatnegationist" als het uitgedeeld wordt door een nitwit dat het basisidee van vrij denken niet door heeft.
    Ik snap niet echt hoe je dat kan zeggen. Er kan best een argument gemaakt worden dat Trump, de verkiezingsoverwinning van het VB, hoe 'men' denkt over klimaat een gevolg is van 'nitwits op twitter' en ads op facebook. Of dat sommige van die aanslagen/massamoorden in de VS een gevolg zijn en/of erger gemaakt zijn door de echokamers op reddit, 4chan, 8chan die men negeert.

De hoeveelheid 'all men are scum', 'fucking feminazis', 'punch all nazis','death to libtards', etc uitspraken zijn niet te tellen.

En je kan dat dan zien en stellen dat dat maar idioten zijn.. probleem is dat er VEEL idioten zijn.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Pagina 240 van 254 Eerste ... 140190230236237238239240241242243244250 ... Laatste

Regels voor berichten