SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In België doen we niet aan doodstraf.
    En kunnen we dat niet alleen maar toejuichen?

En de dood gevonden heeft. De vader van dat kind gaat niet vrijuit. Dat is net het grote probleem. Ik snap dat je zo een daad pleegt. Maar de pedofiel komt er nu wel makkelijk vanaf. Terwijl die vader een enkeltje naar de cel gaat krijgen en niet snel zal vrijkomen, en dat is net het schrijnende. Het voor rechter/ beul spelen komt hem in deze zeer duur te staan.

En Guy van Sande. Tsja moeten we daar nu nog over spreken? Die mens heeft zijn proces gehad, laten we dat niet beter rusten?
    Ehrrrr nogal moeilijk als em zijne kutkop overal wilt laten zien hé.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Volgens de burgemeester van Assen, Marco Out

HOhohohohoooooo... ample opportunities...

iTrader
    1 (100%)
    Niet om de GVS beerput weer open te trekken, maar uiteindelijk was de pers zijn rechter en beul en heeft hij geen eerlijk proces gehad. In sé is dit net hetzelfde als het voorval in Nederland.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Niet om de GVS beerput weer open te trekken, maar uiteindelijk was de pers zijn rechter en beul en heeft hij geen eerlijk proces gehad. In sé is dit net hetzelfde als het voorval in Nederland.

Alleen helemaal niet. Want Van Sande is niet dood. Zijn rol en daden zijn heel duidelijk. En hij is objectief bestraft. Niet helemaal hetzelfde als een letterlijke lynchpartij door een angry mob.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Haha, objectief bestraft... een voorwaardelijke tik op de vingers. Ik zou pedofielen een héél andere straf geven. Er is nog héél wat ruimte tussen nauwelijks één nacht in een cel doorbrengen en de doodstraf.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Alleen helemaal niet. Want Van Sande is niet dood. Zijn rol en daden zijn heel duidelijk. En hij is objectief bestraft. Niet helemaal hetzelfde als een letterlijke lynchpartij door een angry mob.
    Los van de feiten en veroordeling, is hij vooraf door de pers met de grond gelijk gemaakt. Gebaseerd op wat? Hadden de kranten inzage in zijn dossier? Dat is het punt dat ik probeer te maken, hij is gelyncht door de pers. Ook al leeft hij nog, zijn leven is voorbij. Dus die kerel in Nederland komt er eigenlijk gemakkelijker vanaf.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Tgoh, de manier waarop valt nu niet goed te praten. Maar als inderdaad zou blijken dat het slachtoffer de 4-jarige dochter van de dader heeft liggen betasten dan is een celstraf zeker niet aan de orde lijkt me. Is toch niet meer dan een normale reactie op dat moment?

Gezien er nog geen bewezen schuld of onschuld was had deze daad niet mogen plaats vinden. Maar indien hij schuldig was geweest had een spuitje op z’n plaats geweest.

Wel frapant om te lezen dat een persoon waarvan nog geen schuld bewezen is de dood gevonden heeft. Maar Guy van Sande, waarvan bewezen is dat hij pedofiel beeldmaterial in bezig had, verspreid heeft en gemaakt heeft gewoon vrijuit gaat.
    Doet me beetje denken aan dit verhaal.

https://www.thelocal.de/20160928/pol...ser-with-knife

Police responded to the report and arrested the man for sexual abuse. But after officers had handcuffed the suspect and were bringing him into a patrol car, a 29-year-old man - believed to be the girl's father - ran at the suspect with a knife.

Witnesses said the 29-year-old yelled: “You will not survive this”.

Police said they shot at the father in order to prevent an attack. The 29-year-old died due to his gunshot wounds hours later at a hospital.
    o/

beryl's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom zou zijn proces daardoor oneerlijk zijn? Denk je dat de rechter tot een andere conclusie gekomen zou zijn als de media er niets over gerapporteerd had? Is ie onterecht schuldig bevonden? De media heeft erover gerapporteerd voor er een uitspraak was, maar wat er gezegd was dat hij gedaan had heeft hij ook effectief gedaan (en dat was ook redelijk duidelijk op voorhand denk ik, het was niet alsof dit het soort rechtszaak was waar er veel twijfel was over de schuldvraag)

Het is niet ok als de media voorbarige conclusies trekt en een potentieel onschuldig persoon al aan de schandpaal nagelt, maar dat is niet wat hier gebeurd is.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand die pedofilie faciliteert maar zelf het "niet" doet is even schuldig en dient men ook als dusdanig te veroordelen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beryl Bekijk bericht
    Waarom zou zijn proces daardoor oneerlijk zijn? Denk je dat de rechter tot een andere conclusie gekomen zou zijn als de media er niets over gerapporteerd had? Is ie onterecht schuldig bevonden? De media heeft erover gerapporteerd voor er een uitspraak was, maar wat er gezegd was dat hij gedaan had heeft hij ook effectief gedaan (en dat was ook redelijk duidelijk op voorhand denk ik, het was niet alsof dit het soort rechtszaak was waar er veel twijfel was over de schuldvraag)

Het is niet ok als de media voorbarige conclusies trekt en een potentieel onschuldig persoon al aan de schandpaal nagelt, maar dat is niet wat hier gebeurd is.
    Het proces ging vooral over zijn rol in heel het gebeuren.

En hij zit dan wel niet achter de tralies. Maar zijn leven is voorbij. Hij komt niet meer aan de bak, en kan nergens meer op zijn gemak zijn. Hij is niet meer dan een gevangene, alleen is zijn cel zijn huis.

Hem opsluiten had weinig verschil gemaakt. En dat was dan louter maar symbolisch en omdat de mensen dit wouden. Daarvoor dient rechtspraak. Zodat er onafhankelijk geoordeeld wordt, en niet enkel maar gedaan wordt wat de mensen willen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Ondertussen blijkt de man ook nog doofstom te zijn. Wat mogelijks al een verklaring is voor "raar" gedrag (in de ogen van een kind).

Ik vraag me af hoeveel getuigen er zijn van de aanranding, als blijkt dat dit nu gebeurd is op basis van de verwoording van een 4-jarige, gaan er toch een paar een hele tijd de cel in.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Het proces ging vooral over zijn rol in heel het gebeuren.

En hij zit dan wel niet achter de tralies. Maar zijn leven is voorbij. Hij komt niet meer aan de bak, en kan nergens meer op zijn gemak zijn. Hij is niet meer dan een gevangene, alleen is zijn cel zijn huis.

Hem opsluiten had weinig verschil gemaakt. En dat was dan louter maar symbolisch en omdat de mensen dit wouden. Daarvoor dient rechtspraak. Zodat er onafhankelijk geoordeeld wordt, en niet enkel maar gedaan wordt wat de mensen willen.
    Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil, lijkt mij een wezenlijk verschil met een celstraf. Hij moet maar de taalgrens oversteken, en niemand weet nog wie hij is, hij zal gewoon niet meer op tv moeten komen. Als hij verhuist naar Spanje ofzo is hij helemaal zeker. Dat dit als een vrij lichte straf klinkt lijkt mij terecht.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil, lijkt mij een wezenlijk verschil met een celstraf. Hij moet maar de taalgrens oversteken, en niemand weet nog wie hij is, hij zal gewoon niet meer op tv moeten komen. Als hij verhuist naar Spanje ofzo is hij helemaal zeker. Dat dit als een vrij lichte straf klinkt lijkt mij terecht.
    Dat gaat moeilijk zijn voor hem aangezien hij zich moet beschikbaar houden voor het gerecht. Alsook is hij zijn burgerrechten kwijt.

Zeg dus maar gerust dat hij niet zo vrolijk in het leven staat momenteel.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ondertussen blijkt de man ook nog doofstom te zijn. Wat mogelijks al een verklaring is voor "raar" gedrag (in de ogen van een kind).

Ik vraag me af hoeveel getuigen er zijn van de aanranding, als blijkt dat dit nu gebeurd is op basis van de verwoording van een 4-jarige, gaan er toch een paar een hele tijd de cel in.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/4402...nier-martin-32

Ja als ge dan op de sociale media gaat zien zijn daar "opeens" verhalen van hoe het al vaker is voorgevallen etc etc etc.... Lijkt mij eerder de buurt die hun eigen soort wilt beschermen. Want ik laat mijn kleine wel uit het oog in een buurt waar een vermeende pedofiel rondloopt. Klinkt allemaal aannemelijk.. KUCH KUCH KUCH...

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Kan zo een nieuwsbericht uit Indië zijn. Daar slaan ze ook mensen dood alvorens de schuld bewezen is. Indien blijkt dat deze persoon onschuldig was mogen de daders van mij gerust een dubbelcijferig jaartal in de gevangenis gaan zitten.
    Geen Indiërs, wel Molukken in dit geval. Ben ook wel benieuwd naar de afloop, lijkt idd op een overhaaste lynchpartij.

Pagina 228 van 242 Eerste ... 128178218224225226227228229230231232238 ... Laatste

Regels voor berichten