iTrader
    22 (100%)
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...en-anderlecht/

Hoe idioot moet je eigenlijk zijn om de fucking Brusselse Ring te voet over te willen steken. Man man man.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Hoe idioot moet je eigenlijk zijn om de fucking Brusselse Ring te voet over te willen steken. Man man man.
    Geloof het of niet, maar het gebeurt wel vaker. Paar weken geleden nog een voetganger op de E19 gemeld. Gisteren nog een trucker waarbij een bakje met materiaal was opengegaan die er niks beter op vond om dat terug te gaan oprapen in het midden van E19...

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    2 of 3 dagen geleden ook nog een foto gekregen van een kameraad die een fietser was tegengekomen in de Kennedy tunnel Mensen zijn dommer dan je zou denken.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht

Was al lekker te voelen aan de andere kant van de ring. Van 1h15min gelijk naar 1h45min om tot in Wallonië te geraken.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Je kan als ouders van een kind dat nog niet eens 3 jaar is, ook niet zomaar je kind los laten rondlopen en alle verantwoordelijkheid van je afschuiven. Hoe jonger het kind, hoe meer verantwoordelijkheid bij de ouders wat mij betreft.
    Dat is het eigenlijk eh. Hoe verantwoordelijk is het nu al om dat kind ALLEEN in zo'n attractie te laten aanschuiven en gaan. Dan ga je toch mee tot aan de ingang, je zorgt dat uw dochter goed vast zit en als dat dan twijfelachtig is neem je die terug mee. Die gewoon laten gaan en dan zeggen dat de student die er stond het maar had moeten zien,...

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Dat is het eigenlijk eh. Hoe verantwoordelijk is het nu al om dat kind ALLEEN in zo'n attractie te laten aanschuiven en gaan. Dan ga je toch mee tot aan de ingang, je zorgt dat uw dochter goed vast zit en als dat dan twijfelachtig is neem je die terug mee. Die gewoon laten gaan en dan zeggen dat de student die er stond het maar had moeten zien,...
    Ik vraag mij zelfs af hoe die student dat had moeten weten. Zijn opdracht is "ouder dan 3 jaar", maar ik vermoed dat het pretpark ook niet wil dat hij bij iedereen een soort geboortecertificaat gaat vragen.
    Bij een minimumlengte (wat een veel logischere maatstaf is), is dat makkelijk te controleren, maar bij leeftijd...

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Je kan als ouders van een kind dat nog niet eens 3 jaar is, ook niet zomaar je kind los laten rondlopen en alle verantwoordelijkheid van je afschuiven. Hoe jonger het kind, hoe meer verantwoordelijkheid bij de ouders wat mij betreft.
    Ik denk niet dat iemand het hier niet mee eens is, toch?
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik denk niet dat iemand het hier niet mee eens is, toch?
    Ik ken er twee.

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Brussel heeft blijkbaar ook een canon nodig, over het heden dan:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~af632e8c/

Want er was bij de buitenlandse investeerders blijkbaar "onwetendheid over de Brusselse realiteit"...

Wie verzint die poetische termen die eender wat kunnen betekenen? Als het 1 van de redenen is dat ze vertrekken, kan het niet echt positief zijn... Wat kon er niet door de beugel dat het vervangen werd door poezie vraag ik me dan af?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Brussel heeft blijkbaar ook een canon nodig, over het heden dan:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~af632e8c/

Want er was bij de buitenlandse investeerders blijkbaar "onwetendheid over de Brusselse realiteit"...

Wie verzint die poetische termen die eender wat kunnen betekenen? Als het 1 van de redenen is dat ze vertrekken, kan het niet echt positief zijn... Wat kon er niet door de beugel dat het vervangen werd door poezie vraag ik me dan af?
    Is gewoon een typfout eh.

De reden voor het vertrek zijn de grote concurrentie, de hoge kosten, de onwetendheid over de Brusselse realiteit en vandalisme.
    moest zijn:

De reden voor het vertrek zijn de grote concurrentie, de hoge kosten, de onwetendheid over de Brusselse realiteit van vandalisme.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Is gewoon een typfout eh.

moest zijn:
    Dan staat ook de komma verkeerd

Maar de realiteit in Brussel is wel dat er vandalisme is. En dat niemand een zier geeft om die steps.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Best ziek dat Anuna's klimaatboodschap linkse politiek zou zijn en daarom niet zou kunnen. Ze hadden beter een lesje van Glastonbury genomen en haar zoals David Attenborough op't mainstage gezet. Zo goed als alle festivals zetten op een gigantisch aantal verschillende manieren in op klimaat en milieu dus ze is daar toch perfect op haar plek? Ik snap ook niet waarom ze zoveel kritiek krijgt van rechts en waarom ze altijd haar persoon aanvallen. Klimaat zou niet rechts of links mogen zijn.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    David Attenborough en Anuna De Wever op hetzelfde niveau plaatsen, il faut le faire. Iemand die al decennia natuurdocumentaires maakt vs. iemand wiens voornaamste verwezenlijking georganiseerd spijbelen om te betogen is? Ergens chapeaux dat Anuna op haar leeftijd zich zo hard inzet voor een reëel probleem, maar laten we wel wezen, ze komt pas piepen in vergelijking met mensen zoals David Attenborough.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Best ziek dat Anuna's klimaatboodschap linkse politiek zou zijn en daarom niet zou kunnen. Ze hadden beter een lesje van Glastonbury genomen en haar zoals David Attenborough op't mainstage gezet. Zo goed als alle festivals zetten op een gigantisch aantal verschillende manieren in op klimaat en milieu dus ze is daar toch perfect op haar plek? Ik snap ook niet waarom ze zoveel kritiek krijgt van rechts en waarom ze altijd haar persoon aanvallen. Klimaat zou niet rechts of links mogen zijn.
    goh het is toch al eerder gebleken dat meer "rechtse" partijen voor kernenergie opties kiezen en dat druist in tegen de "linksegroenen" hun visie over klimaat. Ja ik vind het ook raar. Maar bon.
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

iTrader
    0
    Had Anuna in de vroege middag een aangekondigd slot gegeven op de mainstage vlak na een act en de reacties zouden volgens mij al een pak beter geweest zijn. Voor alles is er een tijd en plaats.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 213 van 246 Eerste ... 113163203209210211212213214215216217223 ... Laatste

Regels voor berichten