Discussie: Transgenders en Genderidentiteit
-
13 november 2020, 21:36 #1861
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 5 Post(s)
Aan dat van die toiletten ga ook ik geen woorden vuil maken want da's inderdaad niet serieus en hier al eindeloos opgeworpen door mensen die oh zo bezorgt zijn en vooral niet willen discrimineren.no votesMet citaat reageren
-
-
13 november 2020, 21:48 #1862
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 1 Post(s)
Zo het soort mensen die de hele genderdiscussie steeds blijven herleiden naar dezelfde onzin van "x aantal genders" en "oneindig veel toiletten", die zijn de moeite niet waard om nog naar te luisteren.
Gender is geen exacte wetenschap met x aantal verschillende. Gender is een spectrum, zoals Piet Hoebeke onlangs ook nog zei. Dat hokjesdenken is alleen maar in het leven geroepen door datzelfde soort mensen die het niet kunnen snappen dat niet iedereen zich 100% man ofwel vrouw voelt. Live and let live, en uw leven wordt een stuk aangenamer.1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
13 november 2020, 23:38 #1863
Is dit weer zo 1 van die topics waar het de bedoeling is om zo politiek correct te zijn en alle andere beschouwingen per definitie afgezeken worden? Wat is dan nog het nut van dit discussie topic als er blijkbaar maar 1 mening de juiste is?
4 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
14 november 2020, 00:06 #1864
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 5 Post(s)
Ik denk dat de helft van de meer dan 100 paginas in deze thread over die onzin gaan. De "argumenten" volgen altijd hetzelfde patroon. Bezorgdheid veinzen en problemen verzinnen die dan discriminatie op een of andere manier zouden rechtvaardigen.
no votesMet citaat reageren
-
14 november 2020, 01:14 #1865
En welke andere beschouwingen zijn er?
Ik denk gewoon dat je moet opletten, dat als je serieus bent, je vraag ook serieus stelt. In plaats van dingen in het belachelijke te trekken, wat je nu lijkt te doen.
Zijn hier mogelijke problemen mee? Zeker. Zijn deze onoplosbaar? Natuurlijk ook niet. Maar jezelf serieus opstellen, zal ook helpen om serieuze reacties te krijgen.
Zeker als je iets herhaalt wat al meermaals op een negatieve toon naar voren gebracht is hier.no votesMet citaat reageren
-
14 november 2020, 01:28 #1866
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Als je iets of wat te rechts antwoordt op welke topic dan ook, word je hier afgeschilderd als rascist, marginale cafepraat, egoïst en ik weet niet wat nog.
Hier wordt precies gedaan of dat homo’s en anderen een ik weet niet wat zwaar leven hebben in België
Homohuwelijk, ok. Kind adopteren, ok
En wie weet wat nog in de toekomst
Zijn alle problemen van de baan? Zeker niet. Maar ik denk dat je je beter kan zorgen maken over het groeiend aantal homohaat en aanranding op sommige plaatsen dan hier je staan op te jagen dat er een x op de pas moet komen. Aub seg
Er zijn landen waar ze deze mensen nog van gebouwen gooien. Ik denk dat ze daar meer reden hebben om een debat te voeren
Voila. Nu mogen jullie me weer afzeiken1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
14 november 2020, 01:40 #1867
En als ze je dat dan zeggen en je reageert daarop met "zullen we via PM eens afspreken om dat te regelen" dan verdien je gewoon de stempel van marginaal.Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.no votesMet citaat reageren
-
14 november 2020, 01:53 #1868
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 5 Post(s)
Ok dus interesks mensen mogen maar eerst geholpen worden nadat we over de hele wereld homohaat hebben opgelost. Maar er sterven ook nog altijd kinderen aan honger... Misschien eerst dat de wereld uit helpen voor we daaraan beginnen? Jammer voor interesks mensen dat ze helemaal onderaan de rangorde staan.
-
14 november 2020, 01:54 #1869
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
-
14 november 2020, 01:59 #1870
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
-
14 november 2020, 02:12 #1871
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 5 Post(s)
En kinderen die sterven aan honger. Da's nog erger... Al de rest dan maar op de lange baan schuiven? Je weet toch zelf ook wel dat de wereld zo niet werkt? Gelukkig maar.
-
14 november 2020, 10:35 #1872
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 14 Post(s)
Die paar mensen met een zeldzame biologische afwijking kan je alleen maar helpen door een medische oplossing te voorzien, moesten ze daar last van ondervinden. En die bestaan er al.
Dat er in de plaats daarvan gepleit wordt dat die intersex mensen een Xje op hun identiteitskaart moeten kunnen plaatsen, dat zijn gewoon genderactivisten die mensen met een compleet andere aandoening misbruiken om hun eigen gender agenda erdoor te duwen.4 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
14 november 2020, 13:07 #1873
Zeg het me als ik fout zit he, maar volgens u:
- Moeten we absoluut geen rekening houden met de intersex mensen? (Moet men "medische maar oplossen".) Of wat bedoel je daar precies mee?
- De intersex mensen die willen dit absoluut niet volgens u? Het zijn enkel activisten die hier achter vragen?
- Welke agenda is dit dan? Welke baat zouden deze mensen hier precies bij hebben?no votesMet citaat reageren
-
14 november 2020, 13:41 #1874
Wat me ook opvalt is zijn de soms toch wel vijandige reacties die hier gegeven worden op personen die zich vragen bij bepaalde zaken stellen.
Of dit nu medische, ethische of simpelweg gewoon vragen zijn omdat het voor de meeste mensen een onbekend gegeven is.no votesMet citaat reageren
-
14 november 2020, 14:53 #1875
- iTrader
- 7 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Wat mij opvalt in dit soort discussies zijn de mensen die zitten zeuren over 'muh political correctness' maar dan wel gaan wenen omdat ze op een bepaalde manier afgeschilderd worden.
Ik ga akkoord dat politiek correct denken in dit soort discussies veel te ver gaat, want je kan mensen niet meer gewoon dom, racist, marginaal, onverdraagzaam of whatever noemen tegenwoordig zonder dat je een hoop gezeik over je heen krijgt3 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren