DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Kannibaal Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom denk je dat ik dit niet serieus bedoel? Dit is toch echt wel een typisch praktische kant van het verhaal? En als je het bljkbaar geen probleem vind om uw +50 genders op 1 hoop X te gooien, hoe serieus neem je dan dit hele verhaal nog?
    Er zijn geen 50 genders en transgender personen vallen onder M of V. X is voornamelijk bedoelt voor mensen die tussen de seksen geboren worden. Dat X bestaat is vandaag ook al zo, het erkennen op de pas is slechts een formaliteit. In Duitsland is dat al 3 jaar zo en het heeft er niet de eindtijden veroorzaakt.

Aan dat van die toiletten ga ook ik geen woorden vuil maken want da's inderdaad niet serieus en hier al eindeloos opgeworpen door mensen die oh zo bezorgt zijn en vooral niet willen discrimineren.

Hefty Rabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zo het soort mensen die de hele genderdiscussie steeds blijven herleiden naar dezelfde onzin van "x aantal genders" en "oneindig veel toiletten", die zijn de moeite niet waard om nog naar te luisteren.

Gender is geen exacte wetenschap met x aantal verschillende. Gender is een spectrum, zoals Piet Hoebeke onlangs ook nog zei. Dat hokjesdenken is alleen maar in het leven geroepen door datzelfde soort mensen die het niet kunnen snappen dat niet iedereen zich 100% man ofwel vrouw voelt. Live and let live, en uw leven wordt een stuk aangenamer.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Eddy Kannibaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Er zijn geen 50 genders en transgender personen vallen onder M of V. X is voornamelijk bedoelt voor mensen die tussen de seksen geboren worden. Dat X bestaat is vandaag ook al zo, het erkennen op de pas is slechts een formaliteit. In Duitsland is dat al 3 jaar zo en het heeft er niet de eindtijden veroorzaakt.

Aan dat van die toiletten ga ook ik geen woorden vuil maken want da's inderdaad niet serieus en hier al eindeloos opgeworpen door mensen die oh zo bezorgt zijn en vooral niet willen discrimineren.
    Is dit weer zo 1 van die topics waar het de bedoeling is om zo politiek correct te zijn en alle andere beschouwingen per definitie afgezeken worden? Wat is dan nog het nut van dit discussie topic als er blijkbaar maar 1 mening de juiste is?
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik denk dat de helft van de meer dan 100 paginas in deze thread over die onzin gaan. De "argumenten" volgen altijd hetzelfde patroon. Bezorgdheid veinzen en problemen verzinnen die dan discriminatie op een of andere manier zouden rechtvaardigen.

phate_13's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Is dit weer zo 1 van die topics waar het de bedoeling is om zo politiek correct te zijn en alle andere beschouwingen per definitie afgezeken worden? Wat is dan nog het nut van dit discussie topic als er blijkbaar maar 1 mening de juiste is?
    Wat is dan de politiek correcte?
    En welke andere beschouwingen zijn er?

Ik denk gewoon dat je moet opletten, dat als je serieus bent, je vraag ook serieus stelt. In plaats van dingen in het belachelijke te trekken, wat je nu lijkt te doen.
    Zijn hier mogelijke problemen mee? Zeker. Zijn deze onoplosbaar? Natuurlijk ook niet. Maar jezelf serieus opstellen, zal ook helpen om serieuze reacties te krijgen.
    Zeker als je iets herhaalt wat al meermaals op een negatieve toon naar voren gebracht is hier.

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Precies hoe ik er ook over denk.
    Als je iets of wat te rechts antwoordt op welke topic dan ook, word je hier afgeschilderd als rascist, marginale cafepraat, egoïst en ik weet niet wat nog.

Hier wordt precies gedaan of dat homo’s en anderen een ik weet niet wat zwaar leven hebben in België
    Homohuwelijk, ok. Kind adopteren, ok
    En wie weet wat nog in de toekomst
    Zijn alle problemen van de baan? Zeker niet. Maar ik denk dat je je beter kan zorgen maken over het groeiend aantal homohaat en aanranding op sommige plaatsen dan hier je staan op te jagen dat er een x op de pas moet komen. Aub seg
    Er zijn landen waar ze deze mensen nog van gebouwen gooien. Ik denk dat ze daar meer reden hebben om een debat te voeren

Voila. Nu mogen jullie me weer afzeiken
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Precies hoe ik er ook over denk.
    Als je iets of wat te rechts antwoordt op welke topic dan ook, word je hier afgeschilderd als rascist, marginale cafepraat, egoïst en ik weet niet wat nog.
    Neen, als je cafépraat verkoopt wordt je dat hier gewoon gezegd, dat is het verschil met een plaats waar je tussen gelijkgezinden zit die dat ook allemaal doen.

En als ze je dat dan zeggen en je reageert daarop met "zullen we via PM eens afspreken om dat te regelen" dan verdien je gewoon de stempel van marginaal.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ok dus interesks mensen mogen maar eerst geholpen worden nadat we over de hele wereld homohaat hebben opgelost. Maar er sterven ook nog altijd kinderen aan honger... Misschien eerst dat de wereld uit helpen voor we daaraan beginnen? Jammer voor interesks mensen dat ze helemaal onderaan de rangorde staan.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Neen, als je cafépraat verkoopt wordt je dat hier gewoon gezegd, dat is het verschil met een plaats waar je tussen gelijkgezinden zit die dat ook allemaal doen.

En als ze je dat dan zeggen en je reageert daarop met "zullen we via PM eens afspreken om dat te regelen" dan verdien je gewoon de stempel van marginaal.
    Waar stazt dat dan ergens?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ok dus interesks mensen mogen maar eerst geholpen worden nadat we over de hele wereld homohaat hebben opgelost. Maar er sterven ook nog altijd kinderen aan honger... Misschien eerst dat de wereld uit helpen voor we daaraan beginnen? Jammer voor interesks mensen dat ze helemaal onderaan de rangorde staan.
    Ik zeg gewoon dat er grotere problemen zijn dan die x op een pas.
    Dat mensen in elkaar geslagen worden omdat ze hand in hand lopen op straat vind ik inderdaad erger en moet prioriteit hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    En kinderen die sterven aan honger. Da's nog erger... Al de rest dan maar op de lange baan schuiven? Je weet toch zelf ook wel dat de wereld zo niet werkt? Gelukkig maar.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Het is raar hoe genderactivisten zich steeds maar achter intersex mensen (dat weinig tot niets mee te maken heeft met gender) blijven verschuilen om voorstellen te verdedigen die eigenlijk alleen maar bedoeld zijn voor transgenders.

Die paar mensen met een zeldzame biologische afwijking kan je alleen maar helpen door een medische oplossing te voorzien, moesten ze daar last van ondervinden. En die bestaan er al.
    Dat er in de plaats daarvan gepleit wordt dat die intersex mensen een Xje op hun identiteitskaart moeten kunnen plaatsen, dat zijn gewoon genderactivisten die mensen met een compleet andere aandoening misbruiken om hun eigen gender agenda erdoor te duwen.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

phate_13's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Het is raar hoe genderactivisten zich steeds maar achter intersex mensen (dat weinig tot niets mee te maken heeft met gender) blijven verschuilen om voorstellen te verdedigen die eigenlijk alleen maar bedoeld zijn voor transgenders.

Die paar mensen met een zeldzame biologische afwijking kan je alleen maar helpen door een medische oplossing te voorzien, moesten ze daar last van ondervinden. En die bestaan er al.
    Dat er in de plaats daarvan gepleit wordt dat die intersex mensen een Xje op hun identiteitskaart moeten kunnen plaatsen, dat zijn gewoon genderactivisten die mensen met een compleet andere aandoening misbruiken om hun eigen gender agenda erdoor te duwen.
    Kun je hier eens verder op in gaan wat je dan precies bedoelt?

Zeg het me als ik fout zit he, maar volgens u:
    - Moeten we absoluut geen rekening houden met de intersex mensen? (Moet men "medische maar oplossen".) Of wat bedoel je daar precies mee?
    - De intersex mensen die willen dit absoluut niet volgens u? Het zijn enkel activisten die hier achter vragen?
    - Welke agenda is dit dan? Welke baat zouden deze mensen hier precies bij hebben?

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Wat me ook opvalt is zijn de soms toch wel vijandige reacties die hier gegeven worden op personen die zich vragen bij bepaalde zaken stellen.
    Of dit nu medische, ethische of simpelweg gewoon vragen zijn omdat het voor de meeste mensen een onbekend gegeven is.

Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat mij opvalt in dit soort discussies zijn de mensen die zitten zeuren over 'muh political correctness' maar dan wel gaan wenen omdat ze op een bepaalde manier afgeschilderd worden.

Ik ga akkoord dat politiek correct denken in dit soort discussies veel te ver gaat, want je kan mensen niet meer gewoon dom, racist, marginaal, onverdraagzaam of whatever noemen tegenwoordig zonder dat je een hoop gezeik over je heen krijgt
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten