Bekijk resultaten enquête: Op wie zou jij stemmen?

Aantal stemmers
50. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Conservatives

14 28,00%
  • Labour

12 24,00%
  • UKIP

8 16,00%
  • Liberal Democrat

10 20,00%
  • Greens

6 12,00%
  • Andere

0 0%
Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637
    Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    gebruikelijk neem je dan een verzekering, in plaats van dat met belastinggeld te doen though...
    Ik wil mij ook indekken tegen een potentiële beurscrash i.g.v. een hard brexit. Mag ik nu ook hopen geld gaan vragen van de overheid?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Ik heb net uw link geopend en afgaande op die titel stond daar vast al op voorhand vast dat 10.000 jobs gingen verdwijnen, waarvan 3.000 op korte termijn.
    Hier staat nog helemaal niets vast, de voorbije jaren zijn er net jobs bijgekomen en er is geen enkele reden om aan te nemen dat er plots een grootschalig jobverlies zal voorkomen door de Brexit.

Op de firma waar ik werk zijn ze al maanden bezig met Brexit preparations en de bijhorende investeringen (bijv. een cargo-ruimte huren i.g.v. een hard Brexit). Als een firma dat risico reëel acht moeten ze zichzelf daar tegen indekken en niet gaan bedelen.
    Ah, en welke firma is geld aan het bedelen met dat actieplan?
    Je gooit alles op een hoopje, en zegt dan dat het allemaal hetzelfde is. Zo werkt het niet.

Wat jij wilt, komt neer op grote faillissementen. Een harde Brexit zonder maatschappelijke steun van welke kant dan ook? Dat is hetzelfde als: Ik wil graag een heel pak werklozen op de markt hebben. Er zijn talloze redenen waarom dat niet ideaal is in een maatschappij.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wil mij ook indekken tegen een potentiële beurscrash i.g.v. een hard brexit. Mag ik nu ook hopen geld gaan vragen van de overheid?
    Wat een verschrikkelijke vergelijking weer. Wanneer m'n spreekt over cash injecties van de ECB om de economie te beschermen, wilt dat dan zeggen dat ze iedereen een cheque uitschrijven?

Het geld zou bedoeld zijn voor investeringen in infrastructuur en opleiding, het is niet alsof ze geld schenken aan bedrijven in de regio.

Op de firma waar ik werk zijn ze al maanden bezig met Brexit preparations en de bijhorende investeringen (bijv. een cargo-ruimte huren i.g.v. een hard Brexit). Als een firma dat risico reëel acht moeten ze zichzelf daar tegen indekken en niet gaan bedelen.
    Volgens jouw logica moeten er geen voorbereidingen getroffen worden want er staat niets vast. Waarom treft jouw firma voorbereiding voor iets dat niet vast staat, hoeveel manuren zijn er daar al aan verspild? Misschien moet jij jouw stem eens laten horen daar, good luck!
    #9lives.poker - / - I ♣ Seals

Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637

Regels voor berichten