Bekijk resultaten enquête: Op wie zou jij stemmen?

Aantal stemmers
55. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Conservatives

16 29,09%
  • Labour

13 23,64%
  • UKIP

8 14,55%
  • Liberal Democrat

12 21,82%
  • Greens

6 10,91%
  • Andere

0 0%
Pagina 2 van 49 Eerste 12345612 ... Laatste

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    As member state of the European Economic Area, Norway fully applies the whole acquis communautaire relevant to the four freedoms (free movement of goods, persons, services and capital), along with that pertinent to flanking policies (ie transport, competition, social policy, consumer protection, environment, statistics and company law).
    Norway - Trade - European Commission

Enigste voordeel is : As member of the European Free Trade Association (EFTA), Norway seeks to conclude bilateral Free Trade Agreement in the so-called EFTA framework. This means that Switzerland, Norway, Iceland and Liechtenstein can negotiate a Free Trade Agreement with a respective third country via EFTA.

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    We verliezen ons in semantiek. Voor mij is een onderhandeling enkel over deelnemen er ook 1, zeker als je die in pakketjes aanbrengt, uiteindelijk zelfs de belangrijkste. Voor het gemiddelde EU-land is er, eens er min of meer een consensus is, geen ruimte meer om nee te zeggen. UK heeft de mogelijkheid om kleine aanpassingen niet meer, maar krijgt de mogelijkheid om niet mee te doen als het hen niet aanstaat terwijl een EU land die mogelijkheid niet heeft.
    We zijn over verschillende zaken bezig denk ik. Over bestaande regelgeving is er geen onderhandeling meer mogelijk, dat zou akkoorden en verdragswijzigingen vereisen waar alle EU landen het eens over moeten zijn. Over nieuwe regelgeving is ook geen onderhandeling mogelijk, dat is enkel een zaak van de EU landen en het VK zal tegen dan geen EU land meer zijn.

Het VK kan wel onderhandelen over welke regelgeving ze wel of niet overneemt, en eventueel over nieuwe bilaterale overeenkomsten tussen de EU en het VK. Maar veel onderhandeling lijkt me daar tbh niet aan.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Grafiek zegt niet veel als er geen partijen bij staan, maar ik vermoed dat Tories blauw zijn, labour rood, LidDem paars, UKIP oranje?

De neergang van LibDem vind ik wel tekenend eigenlijk. Het is de enige uitgesproken anti-brexit partij en die lijkt nu verder af te kalven. Zou het kunnen dat wat May beweert, namelijk dat dit duidelijk maakt dat de Brit wel degelijk een echte Brexit wenst, ook klopt?

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Paars is UKIP

UK opinion polling for the 2017 election including polls which were released on or before 29 May 2017 (moving average is calculated from the last ten polls) blue Conservative red Labour purple UKIP orange Liberal Democrats yellow SNP green Greens

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Paars is UKIP

UK opinion polling for the 2017 election including polls which were released on or before 29 May 2017 (moving average is calculated from the last ten polls) blue Conservative red Labour purple UKIP orange Liberal Democrats yellow SNP green Greens
    Aha, dat maakt het nog interessanter. Zowel de rabiate brexiteers als de rabiate anti-brexit standpunten verliezen. Soft brexit dan maar?

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De neergang van LibDem vind ik wel tekenend eigenlijk. Het is de enige uitgesproken anti-brexit partij en die lijkt nu verder af te kalven. Zou het kunnen dat wat May beweert, namelijk dat dit duidelijk maakt dat de Brit wel degelijk een echte Brexit wenst, ook klopt?
    Ik denk dat de Britten met hun typisch flegma de Brexit gewoon geaccepteerd hebben er nu het beste van zullen proberen te maken.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aha, dat maakt het nog interessanter. Zowel de rabiate brexiteers als de rabiate anti-brexit standpunten verliezen. Soft brexit dan maar?
    Nee, UKIP-voters zijn gewoon tevreden met het duidelijke huidige conservatieve standpunt. En de LibDemmers gaan nu gewoon naar Labour omdat ze dan een kans maken. Dat krijg je met zo een kiessysteem

F1r3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Belangerijke zin uit dat artikel:

But the firm also allowed itself a huge margin for error, following weeks of polls showing a strong Tory lead amid widespread predictions of a landslide.
    Alle andere polls op dit moment voorspellen nog steeds een grote marge voor Conservatives.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Ik denk dat de Britten met hun typisch flegma de Brexit gewoon geaccepteerd hebben er nu het beste van zullen proberen te maken.
    Dat hoor ik jammer genoeg ook hier op het werk van diegenen die voordien zelfs erg remain waren.
    #9lives.poker - / - I ♣ Seals

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    het blijven polls. Tot we effectief de uitslag weten is het beetje giswerk.
    Maar de marge gaat toch kleiner zijn dan dat May had verwacht met al die record aantal jongeren die registeren om te stemmen en overwegend labour stemmen.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Nee, UKIP-voters zijn gewoon tevreden met het duidelijke huidige conservatieve standpunt. En de LibDemmers gaan nu gewoon naar Labour omdat ze dan een kans maken. Dat krijg je met zo een kiessysteem
    Ik heb ooit eens ergens een argument gelezen dat die lijn bevestigde. Een first-past-the-post systeem zou nagenoeg altijd naar een tweepartijensysteem gaan (en dus eigenlijk nog maar weinig met democratie te maken hebben) op lange termijn

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Labour komt al op 3 procent van de Tories

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kunnen zij de brexit dan nog tegenhouden?

Als May verliest?
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

Pagina 2 van 49 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten