Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Al Qaeda in Kentucky: US May Have Let 'Dozens' of Terrorists Into Country as Refugees - ABC News

"As a result of the Kentucky case, the State Department stopped processing Iraq refugees for six months in 2011"

Wat een islamofoob/racist die Obama met zijn moslim ban.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zal wel niet per jaar zijn hoop ik?
    Anders weet ik zelfs niet waar te beginnen.
    Ga geld zetten op LePen. Heb dat op Trump en Brexit gedaan, beiden hebben mij winst opgeleverd.
    Ze is de enige echte "rechtse" kandidate anyway. Volgens mij heeft ze zeker kans.
    no votes  

iTrader
    0
    Omdat elk inhoudelijk debat onmogelijk is zolang sommigen reply's blijven negeren en gewoon alles herhalen...

In Frankrijk idem, Fillon die zijn vrouw jaarlijks 820 000 euro belastingsgeld toestopte om niets te doen.

Hallucinant gewoon. En dan als een bende wereldvreemden uit de toren vallen en zich afvragen wat de mensen hun probleem is. Let them eat cake!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Is blijkbaar een update:
    Daarnaast zou echtgenote Penelope Fillon in totaal 831.440 euro hebben opgestreken voor twee banen waarvan niet duidelijk is of ze er ooit iets voor heeft gedaan, dat is 330.000 euro meer dan tot nu toe werd aangenomen.
    Franse presidentskandidaat Fillon verder in het nauw door onthullingen | NOS

De presidentskandidaat heeft steeds gezegd dat zijn vrouw echt werk voor hem heeft gedaan.
    Kunt ge natuurlijk zo breed en grappig interpreteren als ge wilt.
    ... Zolang ga ik mijn reply copy-pasten:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Er is maar één iets die blijft vaststaan hoe je het ook draait of keert: dat er bij een bepaald deel van de bevolking de perceptie heerst dat er een kloof is. En sorry maar volgens mij komt die perceptie uit onwetendheid.

Besluit jij daaruit dat er iets "grondig fout is"? Weet jij wat er "grondig fout" is, of zijn we daarvoor te verwend geworden in ons vredig en welvarend Europa van de laatste 70 jaar? Dictaturen, Islamitische Staat, hongersnood, klimaatsverandering, ... Dàt is grondig fout. Wat jij hier aantoont zijn een paar dwaze schandaaltjes.

En neen, ik praat dat niet goed. Integendeel, ik ben de eerste om zulke zaken te veroordelen. Alleen moet je daarbij wel naar de juiste middelen grijpen: méér inzetten op kritische onderzoeksjournalisten in plaats van ze te muilkorven zoals uw idool. Die mannen leven bij gratie van dergelijke schandalen. En maar goed ook, want die moeten eruit.
    Het is best ironisch dat je met uw schandaaltjes net aantoont dat ons systeem van de verschillende machten gewoon werkt. Dàt zou uw conclusie moeten zijn.

Of denk je dat je met uw (halve) dictator geen smeergeld meer zult hebben?! Komaan zeg, you ain't seen nothing yet. En bovendien zul je het niet eens weten want de media zijn gemuilkorfd en de rechters zijn naar zijn hand gezet. Of denk je dat je het zult vernemen via zijn eigen twitter-account? Ah ja, want Twitter, dàt is pas eerlijk en rechtstreeks met de burger en bla bla bla. Het is gewoon ongefilterde propaganda, dat vooral. En naïeve burgers trappen erin want "hij staat op die manier zo dicht bij de man in de straat! ". En ver weg van "die vuile MSM die in een groot complot zitten! "

Echt ongelofelijk dat zulke verhaaltjes aanslaan.

Wel, ik constateer dat jij je onderdrukt voelt door "het establishment" zonder te zeggen waarom. Dus ik ben pro-actief en zoek alvast naar zaken die jou mogelijks onderdrukt doen voelen. Gezien het kiesvee van Trump, Wilders, ... vooral laagopgeleide blanke mannen zijn is het vermoeden niet uit de lucht gegrepen dat dit een aanleiding kan zijn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    En wat Trumps Moslim-uit-bepaalde-landen-ban betreft, gelieve alles even in historisch perspectief te plaatsen.
    no votes  

silent785's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Hallucinant gewoon. En dan als een bende wereldvreemden uit de toren vallen en zich afvragen wat de mensen hun probleem is. Let them eat cake!
    Corruptie moet aangepakt worden, door te stemmen op extreme partijen help je niemand.

Trump hoort thuis in een dwangbuis, zeker nu dat er onrust is in Oekraïne (kans is groot dat hij Rusland wil steunen met de verovering).

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    100%

iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    En wat Trumps Moslim-uit-bepaalde-landen-ban betreft, gelieve alles even in historisch perspectief te plaatsen.
    Uw Trump haat zo diep geworden dat ge u al bezig begint te houden met typische (extreem) linkse simpelton retoriek.

no votes  

2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stardoch Bekijk bericht
    Zoveelste gebroken belofte?

A lot happened in the 2016 campaign, but one of the things Donald Trump did to win the election was shift to the left on a number of key issues — promising to avoid cuts in Social Security and Medicare benefits and adopting a longstanding Democratic pledge to let Medicare negotiate bulk discounts in the price it pays for prescription drugs.

...

Today he apparently changed his mind. According to Herb Jackson, the designated pool reporter for the day, Trump’s new policy on prescription drugs is that drug companies should get tax cuts and deregulation
    "Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946)
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k995 Bekijk bericht
    Zoveelste gebroken belofte?

A lot happened in the 2016 campaign, but one of the things Donald Trump did to win the election was shift to the left on a number of key issues — promising to avoid cuts in Social Security and Medicare benefits and adopting a longstanding Democratic pledge to let Medicare negotiate bulk discounts in the price it pays for prescription drugs.

...

Today he apparently changed his mind. According to Herb Jackson, the designated pool reporter for the day, Trump’s new policy on prescription drugs is that drug companies should get tax cuts and deregulation
    Natuurlijk verbreekt hij weer één van de weinige beloften waar ik mee akkoord ging

edit: Reuters geeft een objectievere kijk op de zaak: Trump pushes drugmakers for lower prices, more U.S. production
    Laatst gewijzigd door Stardoch; 1 februari 2017 om 01:16
    no votes  

iTrader
    0
    Trump keek gisteren gezellig naar Finding Dory na een lange werkdag
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k995 Bekijk bericht
    Mai, gaat weer over alles behalve trump precies, om nog wat on topic te blijven:

57 per cent Americans disapprove of Trump: Gallup poll - Oneindia

57 per cent Americans disapprove of Trump: Gallup poll

Kan geloven dat wat meer beroeps politici het nu al erg vinden hoe slecht men begonnen is:

Republican Paul Ryan caught on camera 'fuming he's 'wasting his f***ing time'' on Donald Trump's Muslim Ban - Mirror Online
    Republican Paul Ryan caught on camera 'fuming he's 'wasting his f***ing time'' on Donald Trump's Muslim Ban
    The highest ranking member of Trump's party in the House of Representatives said he supports the ban - but the rollout was "regrettable"
    Die poll klopt niet eens. Men heeft gepolled naar de approval rate en deze was 43%. Omdat de media grotendeels anti trump is, heeft men uitgepakt met een titel: 57% is tegen trump

Compleet fake en onjuiste info, gezien er altijd een hele hoop mensen zijn wie het geen bal kan schelen. De verdeling is vaak 40-30-30.

Dus als Trump approval 43% is, is zijn disapproval waarschijnlijk nog niet eens de helft van dat getal.
    Laatst gewijzigd door Tweak37; 1 februari 2017 om 14:34 Reden: overbodige zaken verwijderd

iTrader
    22 (100%)
    Allez stop eens met die sloganeske stijl over te nemen, al dat "fake news" gedoe komt mijn oren uit.

Los van de kant waaraan je staat, kan je toch perfect foute interpretaties aantonen of weerleggen zonder in karikaturen te vervallen?
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Allez stop eens met die sloganeske stijl over te nemen, al dat "fake news" gedoe komt mijn oren uit.

Los van de kant waaraan je staat, kan je toch perfect foute interpretaties aantonen of weerleggen zonder in karikaturen te vervallen?
    Blijf dat gebruiken. Komt trouwens van de mainstream media zelf, die al het nieuws dat niet van hen is fake news noemt. Sta me dan toe hetzelfde te doen. Al was het maar om elke keer de hypocrisie aan te tonen. Zelf een term verzinnen en verketteren, maar er dan zelf constant aan meedoen.
    Laatst gewijzigd door Tweak37; 1 februari 2017 om 14:35 Reden: overbodige provocatie verwijderd
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Dus moeten we de approval rating negeren die al decennia lang wordt gebruikt voor iedere president?

Gallup Daily: Trump Job Approval | Gallup
    je hebt wel gelijk dat het geen 57% maar effectief 51% disapproval en 43% approval

rest (6%) is undecided dus kan je ook niet zeggen dat ze approven.

dus ja fake fake fake fake aangezien het zeker geen 40-30-30 is
    no votes  

iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht

Dat is eerder ironisch gebruik denk ik hoor. Na maandenlang dat uit de media/DNC hun mond te horen als een talkingpoint is dat nu hilarisch hypocriet.

no votes  

Pagina 224 van 339 Eerste ... 124174214220221222223224225226227228234274324 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten