Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: Feedback topic

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is eerder ironisch gebruik denk ik hoor. Na maandenlang dat uit de media/DNC hun mond te horen als een talkingpoint is dat nu hilarisch hypocriet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polis Bekijk bericht
    Blijf dat gebruiken. Komt trouwens van de mainstream media zelf, die al het nieuws dat niet van hen is fake news noemt. Sta me dan toe hetzelfde te doen. Al was het maar om elke keer de hypocrisie aan te tonen. Zelf een term verzinnen en verketteren, maar er dan zelf constant aan meedoen.

Wie gelooft die mensen nog? K995 en mac-bc ?
    Ik heb deze thread niet van het begin gevolgd en mis dus veel voorgeschiedenis. Het stoort me hier echter dat de discussiestijl enorm in slogans en karikaturen kan overgaan. Allez, als je hier zaken als "libtards", "triggered", dan dat "fake news" gedoe leest, het is alsof je hier in een mix van Facebook en een politieke campagne zit.

Het doel is hier precies niet meer om op een deftige manier te discussiëren, maar om zoveel mogelijk te provoceren tot simpelweg lachen met de tegenpartij.

Kan verkeerd zijn maar ik heb een ander idee van een goede discussie.
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ik heb deze thread niet van het begin gevolgd en mis dus veel voorgeschiedenis. Het stoort me hier echter dat de discussiestijl enorm in slogans en karikaturen kan overgaan. Allez, als je hier zaken als "libtards", "triggered", dan dat "fake news" gedoe leest, het is alsof je hier in een mix van Facebook en een politieke campagne zit.

Het doel is hier precies niet meer om op een deftige manier te discussiëren, maar om zoveel mogelijk te provoceren tot simpelweg lachen met de tegenpartij.

Klopt volledig hoor eniac. Desperate times, zijn dit.

De oorsprong in dit alles is de maandenlange aanval van heel wat volk hier op trump aanhangers. We zijn racistisch, wereldvreemd, gek, verkracht geweest, dom, lezen enkel fake news, laaggeschoold, blank, gefrustreerd,...

Geen enkel of amper optreden van de moderatie, gezien tweak zelf toegaf dat hij niet veel van Trump moet hebben. We zijn genoodzaakt geweest om ons te verlagen naar dat volk hun manier van discussieren(K995,mac-bc,Jasper,...).

Mensen die hier normale punten aanhalen zoals nahrent, epyon, conradus,... Worden vaak op hetzelfde deftige niveau beantwoord.

K995 post hier soms 5 posts na elkaar, allemaal met zaken die onjuist zijn. Een inhoudelijke discussie is bijna onmogelijk, dus zijn we overgeschakeld naar de taal die hij wel begrijpt.

iTrader
    7 (100%)

De oorsprong in dit alles is de maandenlange aanval van heel wat volk hier op trump aanhangers. We zijn racistisch, wereldvreemd, gek, verkracht geweest, dom, lezen enkel fake news, laaggeschoold, blank, gefrustreerd,...

Geen enkel of amper optreden van de moderatie, gezien tweak zelf toegaf dat hij niet veel van Trump moet hebben. We zijn genoodzaakt geweest om ons te verlagen naar dat volk hun manier van discussieren(K995,mac-bc,Jasper,...).

Mensen die hier normale punten aanhalen zoals nahrent, epyon, conradus,... Worden vaak op hetzelfde deftige niveau beantwoord.

K995 post hier soms 5 posts na elkaar, allemaal met zaken die onjuist zijn. Een inhoudelijke discussie is bijna onmogelijk, dus zijn we overgeschakeld naar de taal die hij wel begrijpt.
    En hop meer verzinsels , de reacties bestonden vooral uit memes, youtube video's die niks te maken hadden met het topics maar over "libtards" , hilary clinton & natuurlijk de eeuwige "de media is tegen ons en de popular vote maakt niks uit" .

maakt mij niet uit hoor ik blijf gewoon posten wat ik lees als nieuws en wat me interessant lijkt om over te spreken. Misschien zal je dat ooit aankunnen?
    "Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946)

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k995 Bekijk bericht
    En hop meer verzinsels , de reacties bestonden vooral uit memes, youtube video's die niks te maken hadden met het topics maar over "libtards" , hilary clinton & natuurlijk de eeuwige "de media is tegen ons en de popular vote maakt niks uit" .

maakt mij niet uit hoor ik blijf gewoon posten wat ik lees als nieuws en wat me interessant lijkt om over te spreken. Misschien zal je dat ooit aankunnen?
    Haha, uw links komen meestal van Vox, Washington Post, NYT en slate. Ik bedoel, dat is proactief opzoek gaan naar anti-Trump artikels. En gij zijt dan hypocriet bezig over de discussiewaarde van dit Topic.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Ik vind het vreemd dat gij u pater familias waant over uw denkbeeldige clubje. Uw uitleg komt ook niet veel verder dan "zij zijn begonnen, meneer".
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (100%)
    Haha, uw links komen meestal van Vox, Washington Post, NYT en slate. Ik bedoel, dat is proactief opzoek gaan naar anti-Trump artikels. En gij zijt dan hypocriet bezig over de discussiewaarde van dit Topic.
    Ja enkele van de beste nieuwsbronnen die er zijn op de wereld.

Een youtube video van iemand met een paar honderd/duizend subscribers of je "buikgevoel" is natuurlijk veel beter nietwaar?

Zeg gerust wat er fout is met die artikels.
    "Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946)

iTrader
    0

Ah Polis! Leuk dat je me nog eens vermeld want op mijn laatste 3 posts heb je niet gereageerd. Maar als het is om een algemene steek onder de gordel te geven, dan besta ik blijkbaar wel nog voor jou. Kijk eens aan. Ontroerend.

Cut the crap en reageer inhoudelijk op de posts, daar zal je al werk genoeg mee hebben.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Dat is een kip/ei discussie, om het zacht uit te drukken.

Ik blijf toch veel op mijn honger zitten tbh. Ik mag geen artikels meer posten want alles wat niet in het kraam past is fake news. Dan wordt een inhoudelijke discussie al heel rap onmogelijk natuurlijk. Wat Trump doet met de media is helemaal te vergelijken met wat de media gedaan hebben met Trump. En dat werkt, want elke vorm van kritiek wordt vervolgens door de achterban weggewuifd als fake news, biased MSM, etc...

Jullie vinden het leuk en grappig als Trump de media op Twitter te kakken zet, hahaha in their face, terwijl er veel meer op het spel staat dan het ego van die man. Ik kan er niet aan over hoe een kritische geest daar zomaar in mee kan stappen dat de president van de VS in oorlog ligt met de media (hallo, Erdogan, ben jij dat?). Kritisch zijn, ook zeker en vast tegenover de media, maar jullie zitten gewoon 100% in de achterzak van Trump. Met vlagjes zwaaien ongeacht wat hij doet 'cuz fuck da media.
    Logisch dat daar dan ook een tegenreactie op komt (van mac-bc bijvoorbeeld, die het omgekeerde doet. Trump = bad en de media hebben allemaal gelijk, ook geen wenselijke houding imo).

Dan ben je kritisch voor de media, slik je zomaar alles wat types als Spicer, Conway, en Trump zelf uitkramen. Is kritisch zijn dan ook een zero sum game?

Kip/ei. Gemakkelijk om te zeggen, maar iedereen kan even gemakkelijk het tegendeel beweren. Bewijs het maar eens he. Het niveau in de VS-politiek threads is al ettelijke maanden beneden alle peil. Beetje in de spiegel kijken zou wel mogen, want door "over te schakelen naar de taal die hij wel begrijpt" help je de zaken ook niet bepaald vooruit he.
    Laatst gewijzigd door Nahrtent; 1 februari 2017 om 10:38
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht

Ironie wil datde voorganger van deze topic net werd gesloten omdat de apen een shitslinging contest waren gestart.

Er zitten in beide kampen gwn enkele mensen die al zolang en zover en zo diep zijn gegaan in het bestrijden van elkaars visie, dat het echt allemaal karikaturaal is geworden.

Als je deze topic een week leest, zijn nadien uw information filtering skills wel geavanceerd.
    Je ziet direct welke post er nuttige inhoud bevat en welke je best gwn voorbij scrollt

Voor de neutrale toeschouwer is het even wennen, maar je leert al snel het kaf van het koren te scheiden imo.
    Tussen die shitload aan mudslinging zitten soms goeie dingen, in beide kampen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Dat is een kip/ei discussie, om het zacht uit te drukken.

Ik blijf toch veel op mijn honger zitten tbh. Ik mag geen artikels meer posten want alles wat niet in het kraam past is fake news. Dan wordt een inhoudelijke discussie al heel rap onmogelijk natuurlijk. Wat Trump doet met de media is helemaal te vergelijken met wat de media gedaan hebben met Trump. En dat werkt, want elke vorm van kritiek wordt vervolgens door de achterban weggewuifd als fake news, biased MSM, etc...

Jullie vinden het leuk en grappig als Trump de media op Twitter te kakken zet, hahaha in their face, terwijl er veel meer op het spel staat dan het ego van die man. Ik kan er niet aan over hoe een kritische geest daar zomaar in mee kan stappen dat de president van de VS in oorlog ligt met de media (hallo, Erdogan, ben jij dat?). Kritisch zijn, ook zeker en vast tegenover de media, maar jullie zitten gewoon 100% in de achterzak van Trump. Met vlagjes zwaaien ongeacht wat hij doet 'cuz fuck da media.
    Logisch dat daar dan ook een tegenreactie op komt (van mac-bc bijvoorbeeld, die het omgekeerde doet. Trump = bad en de media hebben allemaal gelijk, ook geen wenselijke houding imo).

Dan ben je kritisch voor de media, slik je zomaar alles wat types als Spicer, Conway, en Trump zelf uitkramen. Is kritisch zijn dan ook een zero sum game?

Kip/ei. Gemakkelijk om te zeggen, maar iedereen kan even gemakkelijk het tegendeel beweren. Bewijs het maar eens he. Het niveau in de VS-politiek threads is al ettelijke maanden beneden alle peil. Beetje in de spiegel kijken zou wel mogen, want door "over te schakelen naar de taal die hij wel begrijpt" help je de zaken ook niet bepaald vooruit he.
    Vreemd dat je mij hier afschildert als een simpele ziel die "alle media gelijk geeft" terwijl ik hier gewoon een pleidooi hield voor de blijvende scheiding der machten, inclusief de "vierde macht" zijnde de pers. Het is niet omdat ik een pleidooi hield tegen het cynisme en de paranoia tegen de pers dat ik daarom zeg dat we ze allemaal blindelings moeten volgen.

Voor de rest ben ik het eens met je post maar ik denk dat je mij verwart met iemand anders of dat je mijn posts slecht interpreteert.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Vreemd dat je mij hier afschildert als een simpele ziel die "alle media gelijk geeft" terwijl ik hier gewoon een pleidooi hield voor de blijvende scheiding der machten, inclusief de "vierde macht" zijnde de pers. Het is niet omdat ik een pleidooi hield tegen het cynisme en de paranoia tegen de pers dat ik daarom zeg dat we ze allemaal blindelings moeten volgen.

Voor de rest ben ik het eens met je post maar ik denk dat je mij verwart met iemand anders of dat je mijn posts slecht interpreteert.
    Ik schilder je helemaal niet af als een simpele ziel (tbh heb ik al heel wat goeie dingen van u gelezen, zolang het niet over de media gaat ).

Maar je hebt hier al verschillende keren de media zitten verdedigen, met hand en tand. "Kan het niet zijn dat ze schrijven wat ze schrijven omdat ze gelijk hebben? En dat Trump écht zo debiel is als ze doen uitschijnen etc..." Enfin, iets in die aard toch. Kritisch zijn tegenover Trump, maar even dezelfde houding aannemen als het de media betreft is dan ook te veel gevraagd. Of misschien zie je het wel, maar wil je gewoon niet toegeven dat ze soms ferm overdrijven, omdat dat je argumenten tegen Trump zou ondermijnen? Dan stap je ook maar mee in het "fake news, biased MSM" discours, maar dan aan de andere kant.

Zaken zoals dit bijvoorbeeld:
    Handtekening Trump: "Agressiviteit, koppigheid en ijdelheid"
    Laat Donald Trump zeggen wat u wil
    A Psychologist Analyzes Donald Trump’s Personality - The Atlantic

Pure zever, bedoeld om de perceptie te beïnvloeden (Trump ís natuurlijk een textbook narcissist, maar zo 'n kop van "een psycholoog zegt dat blablabla" is geen fluit waard, want een psycholoog mag geen diagnose stellen zonder de patiënt grondig en persoonlijk te onderzoeken). Geen wonder dat men daardoor geloofwaardigheid verliest. Het ergert mij dan enerzijds dat types als Legatus en Polis dan maar beslissen om enkel nog nieuws van Spicer of de Twitteraccount van Trump zelf te geloven (warme oproep jongens: alternative facts zijn niet beter dan fake news), maar als de media de bal misslaan mag dat ook wel gezegd worden, ook en vooral door tegenstanders van Trump.

Maar dan moet je gewoon kritisch kijken naar alles wat de media publiceren, geval per geval apart. Een artikel niet zomaar voor waar aannemen, maar er langs de andere kant ook niet zomaar vanuit gaan dat het fake news is. Beide opties zijn gemakzuchtig, dragen niets bij tot het debat, en hebben geleid tot de peutertuin die het hier al maanden is.

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Ik schilder je helemaal niet af als een simpele ziel (tbh heb ik al heel wat goeie dingen van u gelezen, zolang het niet over de media gaat ).

Maar je hebt hier al verschillende keren de media zitten verdedigen, met hand en tand. "Kan het niet zijn dat ze schrijven wat ze schrijven omdat ze gelijk hebben? En dat Trump écht zo debiel is als ze doen uitschijnen etc..." Enfin, iets in die aard toch. Kritisch zijn tegenover Trump, maar even dezelfde houding aannemen als het de media betreft is dan ook te veel gevraagd. Of misschien zie je het wel, maar wil je gewoon niet toegeven dat ze soms ferm overdrijven, omdat dat je argumenten tegen Trump zou ondermijnen? Dan stap je ook maar mee in het "fake news, biased MSM" discours, maar dan aan de andere kant.

Zaken zoals dit bijvoorbeeld:
    Handtekening Trump: "Agressiviteit, koppigheid en ijdelheid"
    Laat Donald Trump zeggen wat u wil
    A Psychologist Analyzes Donald Trump’s Personality - The Atlantic

Pure zever, bedoeld om de perceptie te beïnvloeden (Trump ís natuurlijk een textbook narcissist, maar zo 'n kop van "een psycholoog zegt dat blablabla" is geen fluit waard, want een psycholoog mag geen diagnose stellen zonder de patiënt grondig en persoonlijk te onderzoeken). Geen wonder dat men daardoor geloofwaardigheid verliest. Het ergert mij dan enerzijds dat types als Legatus en Polis dan maar beslissen om enkel nog nieuws van Spicer of de Twitteraccount van Trump zelf te geloven (warme oproep jongens: alternative facts zijn niet beter dan fake news), maar als de media de bal misslaan mag dat ook wel gezegd worden door tegenstanders van Trump.

Maar dan moet je gewoon kritisch kijken naar alles wat de media publiceren, geval per geval apart. Een artikel niet zomaar voor waar aannemen, maar er langs de andere kant ook niet zomaar vanuit gaan dat het fake news is. Beide opties zijn gemakzuchtig, dragen niets bij tot het debat, en hebben geleid tot de peutertuin die het hier al maanden is.
    Never happened.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson

iTrader
    4 (100%)
    Never happened.

Nee, ik meen het. Ik heb jou nog nooit terdege zien reageren op een artikel of nieuwsfeit dat niet van Trump zelf kwam, meestal post je een tweet van hem gevolgd door de hashtag #MAGA of "wat een baas" of zoiets. Voor de rest is't "fake news" dit, "biased MSM" dat, en af en toe nog eens een meltdown compilatie van TYT posten zodat we het zeker niet zouden vergeten. Ik heb je ook vurig Spicer's alternative facts over de inauguratie zien verdedigen door er online kijkers bij te halen etc... terwijl wat hij daar vertelde gewoon simpelweg gelogen was. Dan verlies je zelf evenveel geloofwaardigheid.

Het kan slechts perceptie zijn natuurlijk, maar die creëer je zelf. Het zou jammer zijn als je effectief al nuttige dingen gepost hebt die dan verdronken zijn tussen alle zever. Ik zeg het ook maar zoals ik het zie en ik sta zelf ook helemaal niet "boven" de discussie.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten