Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat mensen hem hier toedichten wel. Wat hij echt zei, veel minder, maar een beetje te Amerikaans voor mij.

Maar wat een conclusie uit mijn post. Dat staat daar toch niet?
    Niet echt een conclusie (zie vraagteken) maar afgaand op wat je zegt lijkt het toch logisch.
    Immers: als BDW rond zijn stelling evenveel aanvaardbare context hangt als Obama doet, waarom zou zijn stelling dan prietpraat zijn en die van Obama niet? Wat is het verschil?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er kan blijven gezeverd worden over of hij het al dan niet mag zeggen of niet. Wat hij zegt kan je seksisme noemen en je kan het moreel verwerpelijk vinden. Waar leg je de grens? Wie heeft hij echt enige vorm van schade of leed berokkend? Op die laatste vraag zeg ik: helemaal niemand.

Gelukkig wordt het oordeel betwist in een rechterlijke omgeving en niet door de media en het volk dat zich laat meeslepen door wat collectieve verontwaardiging, opgestookt door verheven moraalridders.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Niet echt een conclusie (zie vraagteken) maar afgaand op wat je zegt lijkt het toch logisch.
    Immers: als BDW rond zijn stelling evenveel aanvaardbare context hangt als Obama doet, waarom zou zijn stelling dan prietpraat zijn en die van Obama niet? Wat is het verschil?
    Omdat de hypothetische stelling van BDW niet dezelfde is als de stelling van Obama.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Omdat de hypothetische stelling van BDW niet dezelfde is als de stelling van Obama.
    Enkel het geslacht verschilt.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Wie heeft hij echt enige vorm van schade of leed berokkend? Op die laatste vraag zeg ik: helemaal niemand.
    en wie heeft hoeyberghs nu schade berokkend met zijn gatachterlijk provocerend seksisme?

Gelukkig wordt het oordeel betwist in een rechterlijke omgeving .
    een losertje doen?
    al het mij aanstaat mag ik hoeybergh zijn gelul seksisme noemen maar bij Obama moet ik wachten tot een rechter die onzin seksisme noemt?
    2 maten en gewichten?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    en wie heeft hoeyberghs nu schade berokkend met zijn gatachterlijk provocerend seksisme?
    Helemaal niemand heeft hij schade berokkend, zoals ik daar dus schreef.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    een losertje doen?
    al het mij aanstaat mag ik hoeybergh zijn gelul seksisme noemen maar bij Obama moet ik wachten tot een rechter die onzin seksisme noemt?
    2 maten en gewichten?
    Op wat reageer je? Op wat Loser of ik schreef? Tuurlijk moet je van mij niet wachten op het verdict van de rechter.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het leven zou toch een pak makkelijker zijn voor iedereen als we nu eens iedereen het zwijgen zouden willen opleggen op basis van wetgeving die voor interpretatie vatbaar is. Wat de ene een goei mop vindt dat vindt de andere dan weer "kwetsend"

Als ik op straat afgesneden wordt en uitgescholden wordt voor klootzak door ne agressieve bestuurder haal ik mijn schouders eens op en wandel door. En als het ne Turk is die mij vuile Belg noemt evenzeer. Terwijl het beiden gewoon beledigingen zijn
    Als iedereen die houding eens had zou het leven toch veel makkelijker zijn.
    Nee, uren en uren discussiëren over wat de ene racistisch of seksistisch vindt en de andere dan weer niet. En dan krijg je natuurlijk ook de boomerang terug in je gezicht als de zijde die het vaak roept zelf "betrapt" wordt op seksisme of racisme.
    En uiteraard ga je dat soort reacties dan als een boomerang terug in je gezicht krijgen als je zelf hoog van de morele toren zit te blazen op anderen hun taalgebruik.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 207 van 207 Eerste ... 107157197203204205206207

Tags for this Thread

Regels voor berichten