iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er is geen filmpje van de volledige lezing, gewoon wat de studenten gefilmd hebben. En het is veel meer dan 1 zinnetje, maar goed om te zien dat je er met een open blik naar kijkt Het waren op z’n minst een stuk of 10 erg vrouwonvriendelijke dingen, naast een paar andere die gewoon dom waren.
    Niet volledig gefilmd?
    https://www.youtube.com/watch?v=UuvCi6F8OPI
    https://www.youtube.com/watch?v=AeNQ...&feature=share

Surprise!!

Geniet ervan! Eigenlijk is het een show vol absurde humor van een geweldige stand-up comedian.
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 13 december 2019 om 19:25

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191213_04766105

Pffffffffff waar steken die ministers hun tijd in...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu ik heel de lezing zelf aan het bekijken ben (of toch het tweede deel) schijt hij eigenlijk ook op onderwijzers, mensen met psychische problemen, bejaarden, de euthanasiewet en zoveel meer.
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 13 december 2019 om 23:23

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Nu ik heel de lezing zelf aan het bekijken ben (of toch het tweede deel) schijt hij eigenlijk ook op onderwijzers, psychisch gestoorden, bejaarden, de euthanasiewet en zoveel meer.
    Je kan even doordoen :d https://www.youtube.com/watch?v=Dbw8ijfwVmM

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Veel schever kan het niet hé. Dus omdat er mogelijk nog een factor is, gelden andere factoren niet. Mannen maken meer kans op "zeer" hoogbegaafd te zijn dan vrouwen, die dan meer kans maken op "licht" hoogbegaafd te zijn. Zijn die verschillen van een grootte-orde om de man/vrouw balans in STEM te verklaren? Gaan mensen die ("zeer") hoogbegaafd zijn wel meer naar STEM eigenlijk? En zo nog wel een hoop zaken die allemaal uit de lucht moeten vallen om jouw stelling te doen kloppen.
    Dat moet niet uit de lucht vallen want die data is er al. De gemiddelde IQ scores liggen bij chirurgen, professoren, ingenieurs, en het gros aan STEM rond tot zelfs ver boven 125.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Dat moet niet uit de lucht vallen want die data is er al. De gemiddelde IQ scores liggen bij chirurgen, professoren, ingenieurs, en het gros aan STEM rond tot zelfs ver boven 125.
    Dit bewijst toch niet dat er een grotere variatie bij mannen is? Er zijn tal van mogelijke redenen waarom de populatie die jij er uit gekozen hebt er zo uit ziet.

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Fatsoen en de wet. Waarom moet je het belachelijk maken? Ik kan na een week nog altijd vinden dat iemand die door het rood reed, eigenlijk een boete verdiende. Maar dat betekent niet dat ik een week in de put heb gezeten.

Of wil Jeff het wel zeggen, maar mag niemand er commentaar op hebben? Waarom kan hij wel een grote mond trekken over zijn superioriteit tov de vrouw, maar als er commentaar op komt, gaat hij Wenen dat ze hem met rust moeten laten? (Zo zie je maar dat die overdrijving in twee richtingen werkt, en op niets slaat)
    Jeff kent de wet blijkbaar wel beter dan jij en de klagers. Net zoals de Partij Islam mannen en vrouwen gescheiden op de bus wil, zijn Jeffs uitspraken niet strafbaar zolang men niemand met naam en toenaam persoonlijk viseert.

Dus in niets vergelijkbaar met door rood rijden, want dat is wel strafbaar.

Men doet dat nu wel tov Jeff. Zijn klacht voor laster en eerroof heeft dus veel meer kans op succes, dus ironisch genoeg zou hij door deze hetse nog een schadevergoeding kunnen opstrijken ook.

Of een aula de juiste plaats is voor standup comedy is een andere discussie. Want humor door grof te zijn was toch zijn bedoeling denk ik, maar het niveau was bedenkelijk, en ik vond het in feite niet echt grappig. Maar dat is smaak, de filmer kon het blijkbaar meer apprecieren.
    Laatst gewijzigd door Gonzo the Great; 14 december 2019 om 14:54
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is in Amerika zo, voornamelijk omwille van het universiteitssysteem daar waarbij prestige beroepen en universiteit filteren op IQ (aan de hand van hun SAT testen).
    Ander onderzoek wijst uit dat er naast deze filtering eigenlijk geen correlatie is tussen iq en uiteindelijk beroep.

In België bestaat die filtering op iq niet, hier is het vermoedelijk dan ook niet het geval dat de beroepen die ge vermeld bestaan uit zo hoge iq's.
    Of dit ooit onderzocht is in België weet ik niet, maar op basis van onderzoek omtrent correlatie tussen iq en succes later in carrière zijn deze beroepen wellicht niet gevuld met allemaal hoge iq's.

Over hoge iq's bij mannen of vrouwen, dit is onderzocht en is cultuurafhankelijk. In sommige culturen zijn er meer uitstekers bij mannen, langs beide kanten. In sommige culturen zijn het vrouwen die langs beide kanten meer voorkomen aan de uiteinden.
    Unlimited Potential!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Jeff kent de wet blijkbaar wel beter dan jij en de klagers. Net zoals de Partij Islam mannen en vrouwen gescheiden op de bus wil, zijn Jeffs uitspraken niet strafbaar zolang men niemand met naam en toenaam persoonlijk viseert.

Dus in niets vergelijkbaar met door rood rijden, want dat is wel strafbaar.

Men doet dat nu wel tov Jeff. Zijn klacht voor laster en eerroof heeft dus veel meer kans op succes, dus ironisch genoeg zou hij door deze hetse nog een schadevergoeding kunnen opstrijken ook.

Of een aula de juiste plaats is voor standup comedy is een andere discussie. Want humor door grof te zijn was toch zijn bedoeling denk ik, maar het niveau was bedenkelijk, en ik vond het in feite niet echt grappig. Maar dat is smaak, de filmer kon het blijkbaar meer apprecieren.
    Exact. Mocht er nu een video viral gaan van een vrouw die voor een volle aula staat te verkondigen dat alle mannen waardeloze wezens zijn, zou ik het gewoon weglachen. Waarom zou ik verdomme zelfs de moeite doen om daar klacht voor neer te leggen? Het doelwit zijn alle mannen op de wereld, dat zijn er dus miljarden. Als diezelfde vrouw mij (of/en andere specifieke mannen) een kwartier lang staan uitkafferen voor die volle aula, is het begrijpelijk dat ik klacht neerleg voor laster en eerroof, want dan berokken je me schade. Je kan je wel voorstellen dat er een paar labiele personen de Jeff nu nog aan het kloten zijn door hem constant te bellen en dat soort praktijken.

Hopelijk krijgt hij gelijk in de rechtbank. Zou een goede slag in het gezicht zijn van die huilebalken en overdreven moraalridders die denken altijd gelijk te hebben en hem willen kloten (want daar komt het op neer).
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 14 december 2019 om 16:28

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Natuurlijk wel allemaak makkelijk te zeggen (zowel over de kosten bij de kapper als wie zich wel/niet aangevallen zou voelen) als je toevallig aan de juiste kant van de lijn staat hé.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ergens heeft hij wel een punt, ik vindt dat we toch wel naar een maatschappij met lange tenen gaan. Dat de jeff zijn uitspraken verwerpelijk zijn kan ik enkel beamen maar om meer dan 500klachten in te dienen, ik weer het nog niet zozeer, dat is in ieder geval veel meer dan dat er volk in de zaal zat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Dat is in Amerika zo, voornamelijk omwille van het universiteitssysteem daar waarbij prestige beroepen en universiteit filteren op IQ (aan de hand van hun SAT testen).
    Ander onderzoek wijst uit dat er naast deze filtering eigenlijk geen correlatie is tussen iq en uiteindelijk beroep.
    In België bestaat die filtering op iq niet, hier is het vermoedelijk dan ook niet het geval dat de beroepen die ge vermeld bestaan uit zo hoge iq's.
    Wat je hier zegt klopt niet want de IQ verschillen tussen beroepen zijn in de eerste plaats niet het gevolg van kunstmatige filtering daarop maar komen voort uit de cognitieve vaardigheden die nodig zijn om de leerstof te kunnen begrijpen en te slagen in die studies.
    Dat is in Belgie niet anders.
    https://www.jobat.be/nl/art/ingenieu...-van-125-nodig
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Natuurlijk wel allemaak makkelijk te zeggen (zowel over de kosten bij de kapper als wie zich wel/niet aangevallen zou voelen) als je toevallig aan de juiste kant van de lijn staat hé.
    en waar ligt de foute/juiste lijn?
    ik zit in een rolstoeltje en gebruikt iemand dat soort gehandicapten om aandacht te zoeken dan hou ik hem niet tegen. Hopelijk goede moppen. Klacht indienen? Ik heb andere zorgen dan me met dit soort onzin/futiliteiten bezig te houden.

kosten kapper? een vrouw heeft langer haar, meer tijd nodig en dus hogere kosten. Ik zie de "discriminatie" niet.
    Ik zou kunnen doordrammen op bv parenclubs waar een man alleen een pak meer entree betaalt als een vrouw of koppel. Gaan we die "discriminatie" dan ook aanpakken?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Wat je hier zegt klopt niet want de IQ verschillen tussen beroepen zijn in de eerste plaats niet het gevolg van kunstmatige filtering daarop maar komen voort uit de cognitieve vaardigheden die nodig zijn om de leerstof te kunnen begrijpen en te slagen in die studies.
    Dat is in Belgie niet anders.
    https://www.jobat.be/nl/art/ingenieu...-van-125-nodig
    Oké, je moet slim zijn voor een ir-diploma. Waar staat dat je minder slim moet zijn (hoog scoren op de juiste vlakken in een IQ-test) voor een niet-STEM richting? Want nu beperk jij ‘slim’ of ‘geniaal’ toch net zo lukraak als Zatte Lu wat eerder?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Die discussie over de kapper is ronduit debiel. Aan het hasr van vrouwen is nu eenmaal meer werk (in het zlgemeen). Ze kunnen minder klanten in dezelfde tijd, higere kost van producten, etc. Bij de gemiddelde man wordt de tondeuse en schaar boven gehaald en zo kunnen ze er op een uur 3-4 doen terwijl dat bij een vrouw niet is.

Voor de rest moeten mensen zich wat minder snel aangevallen voelen. Ja hij heeft wat groffe dingen gezegd, so be it. Op elke poster van partner of gezinsgeweld is het ook steevast de man die met gebalde vuist op de poster staat terwijl vrouw/kind angstig in een hoek schuilt. Waar kan ik alvast klacht neerleggen?

Binnenkort start op vier dat programma “Help, mijn borsten staan online”. Ik durf er gif op nemen dat weer praktisch alle mannen afgeschilderd zullen worden als seksverslaafde vetzakken zonder enig respect voor het andere geslacht.

Ja, vrouwen hebben enorm veel shit over zich heen gekregen in het verleden. Maar we staan aan het begin van 2020. Het wordt stilletjes aan tijd om die continue slachtofferrol te laten vallen. Alsof vrouwen continu op elk moment worden onderdrukt in dit land.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Ergens heeft hij wel een punt, ik vindt dat we toch wel naar een maatschappij met lange tenen gaan. Dat de jeff zijn uitspraken verwerpelijk zijn kan ik enkel beamen maar om meer dan 500klachten in te dienen, ik weer het nog niet zozeer, dat is in ieder geval veel meer dan dat er volk in de zaal zat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    Aan het gaan? Dat punt hebben we al lang bereikt en reeds gepasseerd. Iedereen is continu over alles verontwaardigd.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Pagina 203 van 207 Eerste ... 103153193199200201202203204205206207 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten