Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus jij voelt je zó persoonlijk aangesproken door de woorden van Hoeyberghs, cartoons van Bicky en andere vergelijkbare incidenten, dat je voor zulke dingen klachten gaat indienen? Zoals Funky22 al eerder zei ben je dan wel een zeer onstabiel en bedenkelijk persoon.

Waarom zou je je er zelfs kwaad in maken als Hoeyberghs toch zo'n idioot is. Moet plezant zijn als je voor alles wat er gezegd wordt klacht gaat indienen en je zo slecht voelt.
    Ik zeg toch net dat ik me niét zo persoonlijk aangevallen voel of zo kwaad ben?

Moet ik persoonlijk gekwetst zijn en me aangevallen voelen voor ik vind dat we iets niet moeten willen in onze maatschappij? Ik mag hopen van niet.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik zeg toch net dat ik me niét zo persoonlijk aangevallen voel of zo kwaad ben?

Moet ik persoonlijk gekwetst zijn en me aangevallen voelen voor ik vind dat we iets niet moeten willen in onze maatschappij? Ik mag hopen van niet.
    Check mijn daaropvolgende comment .

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Uiteraard niet, maar ik vind dit dus wel kunnen ook al ben ik het met heel veel van wat die zegt onneens, ik zit niet te wachten op een pamper maatschappij waar je voor alles en iedereen op je tong moet bijten.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

neutrofiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Uiteraard niet, maar ik vind dit dus wel kunnen ook al ben ik het met heel veel van wat die zegt onneens, ik zit niet te wachten op een pamper maatschappij waar je voor alles en iedereen op je tong moet bijten.
    Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat er al eens mag gelachen worden en niet alles te serieus moet genomen worden, maar er is een verschil tussen eens met 'de vrouwen' lachen met uw vrienden op cafe, of datzelfde doen in een aula aan een universiteit terwijl het dan nog eens live uitgezonden wordt ook.

Ik vindt persoonlijk dat er veel moet kunnen (hier en daar eens met de vrouwen lachen, eens met een andere religie lachen, ... ) maar enkel wanneer je weet dat er niemand door beledigd zal zijn. En laat ons duidelijk zijn, wat hij daar heeft staan verkondigen, was geen 'mening' (en al zeker geen onderbouwde) of 'standpunt', dat was gewoonweg bedoelt om te choqueren en provoceren om hem een beetje interessant te maken.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Een universiteit waar afwijkende meningen niet meer mogen is anders ook wel een triestige ontwikkeling.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neutrofiel Bekijk bericht
    Ik vindt persoonlijk dat er veel moet kunnen (hier en daar eens met de vrouwen lachen, eens met een andere religie lachen, ... ) maar enkel wanneer je weet dat er niemand door beledigd zal zijn.
    Eender wat je zegt er zal altijd wel iemand gekwetst zijn, moeten we daar rekening mee gaan houden? Nee dank je dat die maar wat haar op hun tanden krijgen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Een universiteit waar afwijkende meningen niet meer mogen is anders ook wel een triestige ontwikkeling.
    Ja zolang je ze onderbouwt en op een respectvolle manier brengt, twee punten waar hij gefaald heeft. Maar zoals ik al zei, wou hij gewoon een beetje choqueren en zich interessant maken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Eender wat je zegt er zal altijd wel iemand gekwetst zijn, moet we daar rekening mee gaan houden? Nee dank je dat die maar wat haar op hun tanden krijgen.
    Er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden. Laat ons eerlijk wezen, dit ging alle fatsoen voorbij.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden..
    die grens is er ook
    hoe verwerpelijk en debiel
    ik zie in de uitspraken geen aanzetten tot haat, laster eerroof etc.

sexisme? geen idee om eerlijk te zijn maar de uitspraken zijn er zo ver over dat elke redelijke mens, zelfs hoeyberghs, dat beseft. Dat neemt ge gewoon ni serieus

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ja zolang je ze onderbouwt en op een respectvolle manier brengt, twee punten waar hij gefaald heeft. Maar zoals ik al zei, wou hij gewoon een beetje choqueren en zich interessant maken.
    Het was nu niet alsof dit een echte lezing was... Het is een conservatieve studentenclub die wat conservatieve praat wenst te horen en wat media-aandacht wilt. Opdracht geslaagd denk ik dan.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als dat jou fatsoen voorbij gaat schenk er dan verder geen aandacht aan of zijn dat nu echt zo een triestige planten dat die al 2 dagen in de put zitten over wat Jef daar vertelde, als dat het geval is echt laat u dan behandelen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    die grens is er ook
    hoe verwerpelijk en debiel
    ik zie in de uitspraken geen aanzetten tot haat, laster eerroof etc.

sexisme? geen idee om eerlijk te zijn maar de uitspraken zijn er zo ver over dat elke redelijke mens, zelfs hoeyberghs, dat beseft. Dat neemt ge gewoon ni serieus
    Ik kan u verzekeren dat er bij de KVHV meer dan genoeg individuen zitten die zo'n dingen wel serieus nemen. (ik ken er een paar persoonlijk)

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik kan u verzekeren dat er bij de KVHV meer dan genoeg individuen zitten die zo'n dingen wel serieus nemen. (ik ken er een paar persoonlijk)
    en als 0,1% vd belgen dat serieus neemt zit ge nog steeds met hooguit 10 000 man
    in absolute cijfers veel te veel, toch een lotto arena, maar relatief gezien marginaal en compleet verwaarloosbaar.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En is dat een probleem dan?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Het was nu niet alsof dit een echte lezing was... Het is een conservatieve studentenclub die wat conservatieve praat wenst te horen en wat media-aandacht wilt. Opdracht geslaagd denk ik dan.
    Maar je snapt toch dat zolang je je als ‘conservatieve studentenclub’ niet distantieert van dit soort praat, je in een ultraconservatief en extreem hoekje blijft zitten? Want dit is niet zomaar ‘conservatieve praat’, hé. Dit is seksisme, dat dicht aanleunt bij vrouwenhaat.

Dat het geen officiële lezing van de universiteit was, vind ik net een grotere reden om ertegen op te treden. Op een unief moeten alle zijden aan bod komen, maar wel gereguleerd, gemodereerd, met duiding en diepgang.

Een lezing in een studentenclub heeft weinig te maken met de integriteit van de universiteit of alle meningen aan bod laten komen op een unief.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Pagina 200 van 207 Eerste ... 100150190196197198199200201202203204 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten