Discussie: Insuredplay

Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Insuredplay

Net een ad gezien voor InsuredPlay - Cash game insurance & More op pokerhand. Heeft iemand hier die service al gebruikt?

Het is obv -EV maar ik vraag me af hoeveel impact dit gaat hebben op je winrate (er van uitgaande dat je de 0.25% fee betaald), iemand een idee?

Minder variance = minder tilt. Je kan in principe sneller upmoven in stakes. Zolang je winrate hoog genoeg ligt om de insurance fees te dekken is dit misschien nog zo geen slecht idee..
    no votes  

Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Interessant, maar die fee is lastig in te schatten. En mijn mening is biased omdat ik als een debiel run.

Is er geen topic van op 2+2 ofzo waar iemand dat uitgerekend heeft in bb/100? (of een schatting gemaakt)
    no votes  

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeal Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Interessant, maar die fee is lastig in te schatten. En mijn mening is biased omdat ik als een debiel run.

Is er geen topic van op 2+2 ofzo waar iemand dat uitgerekend heeft in bb/100? (of een schatting gemaakt)
    Official InsuredPlay Thread - Page 2 - Internet Poker - Online Poker Forum
    no votes  

Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Die thread had ik al beginnen lezen maar ik dacht eerst dat die berekeningen nog gingen over de periode waar er 10% fee aangerekend werd.

On average, an insured hand is about 150 big blinds. So insurance will cost 0.25/100 x 150 = 0.375 big blinds per insured hand.

Assuming 1 out of 100 hands will be insured -that is the average on our site atm.

You would pay 0.375bb per 100 hands.
    Dat is de berekening van die Insuredplay rep. Misschien dat dit nog iets te optimistisch is ingeschat maar het lijkt mij toch interessant.
    no votes  

Regels voor berichten