Discussie: Pokerchat - deel 4

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adnanos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Are you kidding me? Dus jij beweert dat je nog nooit een nuts op de flop hebt gecheckt? Als dat zo is, is er weinig toekomst aan jouw pokercarriere. Als je dat toch ooit gedaan hebt, stop zo uit de hoogte te doen.

Feit is: ik heb bijna altijd maar 2-3% kans om daar te verliezen op de flop. Dus uiteraard ga ik dat op de flop proberen slow te playen. Ik had hem moeten raisen op de turn, dat is misschien een feit, maar dat is ook achteraf gemakkelijk gezegd. Ik heb 97% kans om te winnen op de flop en ik moet hem uit de pot kegelen door te betten?
    Ja, want je weet altijd exact zijn hand.
    Daar gaat je poker carrière curvejeje
    Utah Jazz

Milanello's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Ja, want je weet altijd exact zijn hand.
    Daar gaat je poker carrière curvejeje
    Van welke handen moet dan ik schrik hebben?
    Laatst gewijzigd door Milanello; 19 mei 2014 om 21:56

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    fml gelukkig dat ik dan maar gestopt ben na 8 jaar

iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adnanos Bekijk bericht
    Van welke handen moet dan ik schrik hebben?
    Niet schrik, value halen uit andere (drawende of gehitte) handen. Maar je attitude staat me niet echt aan, je bent duidelijk nog clueless en gaat dan afgeven op curve en de rest in vraag stellen. Wij (zeker curve) zitten hier al erg lang en je gaat ineens zeggen hoe het wel ligt. Alleen al dat je het op stars steekt..
    Utah Jazz

GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    door het feit alleen al van die hand te posten hier weet je al dat hij veel te hoog speelt voor zijn skills

TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    101 (100%)
    Kunde niets aan doen mene liefste!
    Utah Jazz

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Niet schrik, value halen uit andere (drawende of gehitte) handen. Maar je attitude staat me niet echt aan, je bent duidelijk nog clueless en gaat dan afgeven op curve en de rest in vraag stellen. Wij (zeker curve) zitten hier al erg lang en je gaat ineens zeggen hoe het wel ligt. Alleen al dat je het op stars steekt..
    Value halen uit welke handen? Wat kan hij daar in godsnaam hebben gehit? Zeker op zoom folden die mannen direct op de flop als ze niks hebben.

En natuurlijk ga ik curve in vraag stellen als hij geen deftig antwoord kan geven buiten "omg je bent achterlijk".

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    hoe durf jij mij in vraag stellen? Achterlijk ofwa?

Nee even serieus. Vroeger had ik nog de tijd genomen om serieus te antwoorden, maar ik ga heel eerlijk met je zijn. Heb al 1.5/2j geen hand meer gespeeld. Nochtans kan ik meteen zien dat die hand fout gespeeld is. Nu om de perfecte analyse te maken van die hand ga ik dat overlaten aan iemand anders, maar het feit dat je de fout op iets anders steekt dan jezelf toont aan dat je de verkeerde mentaliteit hebt. Dat ik je afkraak dat is mijn manier van doen. Sorry als je daar niet goed mee om kan gaan.

Wat betreft de hand moet je een aantal regels hanteren in het algemeen betreffend poker. Als jij een hand verliest moet je die voor jezelf analyseren (KRITISCH!!!!) hoe je die anders had kunnen spelen.

Ik ben benieuwd met welke range handen je op die flop wel zou betten namelijk. Denk aub is heel goed na (ben serieus) en probeer hier is op te antwoorden.

iTrader
    7 (100%)
    Dan verwacht ik dat jij eerst op de vragen antwoord die ik gesteld heb: heb je ooit de nuts op de flop gecheckt? If so: wat was er dan anders in jouw geval(len)?

Ik ben vaak zelf-kritisch. In dit geval was ik net na de afloop pissed en terrecht imo. Dus PS moest er even aan geloven. Bon ik had het beter in de steam topic geplaatst.

Wat de hand betreft: ik ben er nog altijd van overtuigd dat ik dat goed gespeeld heb. Als ik op de flop bet dan is het merendeel van de tegenstanders weg. Ik wil dat vermijden. Ik wil hem in de pot houden en hem laten hitten.

Het enige waar ik op dat moment schrik van moet hebben is dat hij een full house of een straight flush trekt. In beide gevallen is de kans heel laag dat hij deze hit (ervan uitgaande dat ik zijn hand niet ken). In zijn geval heeft hij minder dan 3% kans om nog te winnen. In het slechtste geval heeft hij al een set op de flop gehit (unlikely) en dan sta ik nog altijd 66-33% voor.

Dus ik snap je reactie absoluut niet. Als je reden had om uit de hoogte te doen had ik het misschien begrepen. Maar op die flop checken is gewoon de beste keuze. Zeker als je in het achterhoofd houdt dat er bij zoom veel sneller op een flop gefold wordt (dat wil ik op dat moment absoluut vermijden). Zelfs de turn is in principe niet slecht voor mij.

Ik vraag me af hoeveel er hem op de river niet gereraised zouden hebben?
    Laatst gewijzigd door Milanello; 20 mei 2014 om 19:58

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    lol gast 1. ik neem hier de moeite om je iets bij te brengen. Jij niet mij. Dus doe niet bijdehand. Tuurlijk heb ik dat gedaan. Ik zou liegen als dat niet zo was, maar is het optimaal? Verre van. Ik ben ook nooit een goede speler geweest.

Wat ik je wil doen is iets bijleren, maar goed het hoeft niet voor mij hoor. Het probleem is dat je niet diep genoeg nadenkt. Ok je moet niet veel schrik hebben van veel zaken die je beat, maar waarom laat je ze gratis drawen naar hun nuts? Je gaat toch nooit value halen uit handen die je beat en handen die jou beaten ga je het er toch in krijgen en is het jammer.

Opt moment laat je ze gewoon gratis drawen en daarmee dus dat ik je de SERIEUZE vraag stelde. Welke range bet je wel op flop?

Er is geen goed / fout antwoord op die vraag. Het is een vraag vanuit jouw speelstijl zodat ik beter kan begrijpen wat voor speler je bent en je wat advies geven.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Lol'd
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    wellthatescalatedquicky.gif
    ello
    Xbox Live: Frantiiiiic

Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    WOEST !

Pagina 312 van 412 Eerste ... 212262302308309310311312313314315316322362 ... Laatste

Regels voor berichten