Pagina 5 van 51 Eerste 12345678915 ... Laatste

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus eigenlijk zeg je dat Mobistar beter is, maar toch zit je bij Proximus?
    Werkgever betaalt abo en we zitten allemaal bij Proximus

Tipzi's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Iemand die me kan helpen

Eergisteren Nummer overdracht aangevraagd.
    Vandaag Sms gekregen dat deze in orde was. thuis gekomen van het werk simkaart ingestoken en ben sindsdien Onbereikbaar...

Alsook kan ik niet herladen want ik krijg deze foutmelding : Het opgegeven nummer is geen Mobistar herlaadkaart

heb zo een callme smsje gestuurd, naar de Nr die op de brief stond, en dat ontvang ik wel ? mijn Nr is gewoon nog niet overgezet dan of ?
    i5-4460 @3.2ghz - Gigabyte G1.Sniper B6 - Windows 10 - CoolerMaster Nepton 240M - Msi GTX970 100Me - Crucial Ballistix sport 16GB - Corsair Carbide 540

Steam ID; Tipzi

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gisteren wat getest maar meer is eigenlijk al niet nodig, hier thuis valt Mobistar regelmatig terug van 4G naar H en de snelheid is dan ook dramatisch. Zefs op 4G was de snelheid eigenlijk niet vergelijkbaar met die van Proximus. Dan blijf ik wel bij Generation Connect.

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gisteren wat getest maar meer is eigenlijk al niet nodig, hier thuis valt Mobistar regelmatig terug van 4G naar H en de snelheid is dan ook dramatisch. Zefs op 4G was de snelheid eigenlijk niet vergelijkbaar met die van Proximus. Dan blijf ik wel bij Generation Connect.
    Wat maakt de 4g verbinding thuis nu uit? Dat hebt ge toch wifi?

En die app mymobistar werkt hier voor gene meter.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Thuis op 4G zitten lijkt mij ook vreemd. Ik heb op het werk getest omdat dat de plek is waar ik het meeste zit en waar geen WiFi is.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    24 (82%)
    Die app werkt pas na 48u. Is doodnormaal. Ik ben zelf overgeschakeld van Proximus Smart 15 (1gb data) naar Mobistar (4gb data). Dik tevreden.

Verstuurd van mijn A0001 met Tapatalk

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Je zou het eigenlijk in een auto of trein moeten testen en zien hoeveel je op 4g blijft
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb thuis geen 4G met Mobistar, met Proximus had ik dat wel.
    De speedtesten van 4G op Proximus waar dat ik woon gingen zelden boven de 25Mbit. De 3G van Mobistar is iets trager, de daar gehaalde snelheden liggen rond de 20Mbit dus ruimschoots voldoende om te surfen.

Rond de woonplaats heb ik dus geen 4G meer maar dat is uiteindelijk niet zo erg. De andere gebieden waar ik regelmatig kom zijn pakken beter dan bij Proximus. Met Proximus op de trein was regelmatig zonder verbinding zitten. Regio Noord station tijdens de spits moest ge er niet aan denken om te surfen want dat ging zo goed als niet. En onderweg naar huis was het dikwijls edge = onbruikbaar.

Met Mobistar met de trein pendelen in hemels. De verbinding valt sporadisch nog eens weg maar voor de rest is er veel 3G en zelfs 4G.
    In begin was ik ook een beetje teleurgesteld geen 4G rond de woonplaats te hebben maar uiteindelijk na twee weken testen is de overall experience pakken beter dan bij Proximus.

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d3ric Bekijk bericht
    Die app werkt pas na 48u. Is doodnormaal. Ik ben zelf overgeschakeld van Proximus Smart 15 (1gb data) naar Mobistar (4gb data). Dik tevreden.

Verstuurd van mijn A0001 met Tapatalk
    OK zal de app morgen nog eens proberen. Heb thuis slechter bereik dan met MV maar internet op mijn werk is degelijke 3g (mijn Nexus 4 heeft geen 4G). Merk wel dat de netwerk sterkte redelijk schommelt van vol naar 3 streepjes. Gelukkig geen invloed op netwerksnelheid.

NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kom van proximus smart25 naar mobistar, geen klachten over! Zelfde verbinding zo goed als, en kan wel tot 10GB per maand gaan voor maar €40 als ik 2x herlaad. Beter kan niet toch?

JoskeVermeulen's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoskeVermeulen Bekijk bericht
    Voor de komende 3-4 jaar zit Telenet nog op het Mobistar netwerk ja.

Bonussen kunnen ook gecumuleerd worden (net zoals bij Mobile Vikings) dus als je op een maand 2x€15 belkrediet oplaad krijg je dus 2x4GB + 2x4000SMS tot een max van 20GB.
    In principe is herladen met 15 voordeliger dan aan 20 tenzij je er effectief exact 10GB/€40 moet uithalen.

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik kreeg vandaag een SMS, 1GB per maand data als je iedere maand herlaadt voor een jaar.

Cava, ik doe dat regelmatig ja, mobistar is goed bezig, ik weet niet wat ze met abonement klanten gaan doen.

Mobiel data heb ik zo goed als genoeg, die 1GB is wel mooi meegenomen.

Ja ze moeten wel mee hé, Base smijt met 6gb maximum als hoogste data abonement, proximus stijgt met 1GB, mobistar doet ook zijn best. Nu Telenet nog

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1TM1X Bekijk bericht
    Wat maakt de 4g verbinding thuis nu uit? Dat hebt ge toch wifi?

En die app mymobistar werkt hier voor gene meter.
    Met thuis bedoel ik thuis en omgeving eh, niet enkel thuis thuis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Thuis op 4G zitten lijkt mij ook vreemd. Ik heb op het werk getest omdat dat de plek is waar ik het meeste zit en waar geen WiFi is.
    Bij mij is het andersom, thuis is het belangrijkste. Thuis zit ik inderdaad op wifi, maar je zit toch ook al eens bij de buren/vrienden/winkel/terrasje int stad/... Dat bedoel ik dus met "thuis".

Op het werk heb ik wifi en behalve af en toe eens iets eten ga ik daar nooit op wandel ofzo, dus ik heb daar geen goede mobiele verbinding nodig.

Voor mij is het risico nu gewoon nog te groot. Ik zit nu op Generation Connect van Proximus, als ik dus verander en het valt tegen dan heb ik pech want dan kan ik niet meer terug. En ik moet ook zeggen, ik zit nu al een hele tijd op Generation Connect en ik ben er eigenlijk altijd super tevreden van, dan ga ik nu dat risico niet nemen gewoon om 5€ per maand te besparen.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Inderdaad. Generation Connect is goed. Op het werk hebben wij geen WiFi. Thuis heb ik dat wel. In 't stad is er overal voor elk netwerk goed internet.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Met thuis bedoel ik thuis en omgeving eh, niet enkel thuis thuis.

Bij mij is het andersom, thuis is het belangrijkste. Thuis zit ik inderdaad op wifi, maar je zit toch ook al eens bij de buren/vrienden/winkel/terrasje int stad/... Dat bedoel ik dus met "thuis".

Op het werk heb ik wifi en behalve af en toe eens iets eten ga ik daar nooit op wandel ofzo, dus ik heb daar geen goede mobiele verbinding nodig.

Voor mij is het risico nu gewoon nog te groot. Ik zit nu op Generation Connect van Proximus, als ik dus verander en het valt tegen dan heb ik pech want dan kan ik niet meer terug. En ik moet ook zeggen, ik zit nu al een hele tijd op Generation Connect en ik ben er eigenlijk altijd super tevreden van, dan ga ik nu dat risico niet nemen gewoon om 5€ per maand te besparen.
    In uw geval zou ik dat ook niet risceren, Generation Connect is een uitstekende formule.

Pagina 5 van 51 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten