Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke provider raden jullie aan ipv Mobile Vikings met een goede prijs/kwaliteit voor kleine gebruikers?

Omdat ikzelf vroeger wel tevreden was van Mobile Vikings heb ik mijn ouders hun smartphone bij Mobile Vikings aangesloten. Ze gebruiken hun smartphone niet veel (beetje bellen/soms sms) en gebruiken nogal weinig mobiele data (bv. enkel whatsapp die binnenkomt). Mobile Vikings om de x aantal tijd voor 10 euro opladen (geen abonnement) is dus ideaal.

Mobile Vikings is gewoon niet meer wat het geweest is dus ik zoek een alternatief voor hen, iemand aanraders? Hoeft geen abonnementsformule zijn (mag wel), aangezien ze meestal wel langer dan een maand met 10 euro doorkunnen.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Welke provider raden jullie aan ipv Mobile Vikings met een goede prijs/kwaliteit voor kleine gebruikers?

Omdat ikzelf vroeger wel tevreden was van Mobile Vikings heb ik mijn ouders hun smartphone bij Mobile Vikings aangesloten. Ze gebruiken hun smartphone niet veel (beetje bellen/soms sms) en gebruiken nogal weinig mobiele data (bv. enkel whatsapp die binnenkomt). Mobile Vikings om de x aantal tijd voor 10 euro opladen (geen abonnement) is dus ideaal.

Mobile Vikings is gewoon niet meer wat het geweest is dus ik zoek een alternatief voor hen, iemand aanraders? Hoeft geen abonnementsformule zijn (mag wel), aangezien ze meestal wel langer dan een maand met 10 euro doorkunnen.
    Ik ben overgestapt naar Scarlet en eigenlijk vrij tevreden van.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ze echt niet veel bellen heeft telenet een kaart waarvoor je enkel betaalt als je belt of sms't
    Mijn ouders hebben dat ook
    Weet niet of daar ook data op kan

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Orange Tempo Giga is vergelijkbaar met de prepaid paketten van Mobile Vikings
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomverbinnen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ze echt niet veel bellen heeft telenet een kaart waarvoor je enkel betaalt als je belt of sms't
    Mijn ouders hebben dat ook
    Weet niet of daar ook data op kan

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Ik dacht dat je ook voor data gewoon betaald wat je verbruikt
    mijn moeder had dat vroeger ook maar nu door die Wigo S zit er onbeperkt bellen en smsen en 3gb mobiel internet bij in dat abo
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

Pagina 281 van 281 Eerste ... 181231271277278279280281

Tags for this Thread

Regels voor berichten