Unrealiac's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Beste 9livers, iemand hier ervaring mee?

5 nov. 23:50 CET

Beste,

Wegens veranderen van provider voor het werk was ik genoodzaakt mijn abonnement bij jullie stop te zetten. Echter krijg ik nu een aanrekening van 23 eur voor één week?

Klopt dit?

Kan dit niet pro rata berekend worden?

Hun antwoord:

Judith (Mobile Vikings BE)

6 nov. 15:54 CET

Hey xxxxxxx,

Bedank voor je mail. Helaas kan ik dat niet voor je crediteren aangezien je voor een maand betaalt met een abonnement. Dus ook al ben je tussendoor naar een andere provider gegaan, de rest ben je helaas kwijt.

Heb je verder nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Kind regards,
    Judith

Ik betaal dus voor data en beltegoed voor een SIMkaart die niet meer bestaat. Het nummer is dus gewoon overgezet..
    Deze ruimte is vrij voor een advertentie, neem contact met mij op voor de kosten.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unrealiac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Beste 9livers, iemand hier ervaring mee?

5 nov. 23:50 CET

Beste,

Wegens veranderen van provider voor het werk was ik genoodzaakt mijn abonnement bij jullie stop te zetten. Echter krijg ik nu een aanrekening van 23 eur voor één week?

Klopt dit?

Kan dit niet pro rata berekend worden?

Hun antwoord:

Judith (Mobile Vikings BE)

6 nov. 15:54 CET

Hey xxxxxxx,

Bedank voor je mail. Helaas kan ik dat niet voor je crediteren aangezien je voor een maand betaalt met een abonnement. Dus ook al ben je tussendoor naar een andere provider gegaan, de rest ben je helaas kwijt.

Heb je verder nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Kind regards,
    Judith

Ik betaal dus voor data en beltegoed voor een SIMkaart die niet meer bestaat. Het nummer is dus gewoon overgezet..
    Afzetterij dus. Ben de laatste 3 jaar van Proximus naar Telenet gegaan, en van Telenet naar Mobile Vikings. Noch bij Proximus, noch bij Telenet moest ik voor de hele maand betalen...
    Ik ben Silvio niet.

Unrealiac's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Vervolg:

Beste,

Ik ga hier uiteraard niet mee akkoord. Ik hoop dat u mij hierbij een oplossing kan bieden? Al is het belwaarde voor mijn vriendin die pre-paid bij Mobile Vikings zit.
    Momenteel betaal ik voor data & beltegoed (en nog geen beetje, zowat het duurste abonnement bij jullie), zonder hier ook maarte kunnen verbruiken. Want ik heb niet eens en SIM-kaart van jullie waarmee ik kan verbruiken waarvoor ik betaal. U begrijpt dan toch ook dat u hierbij een uiterst slechte naam maakt bij de consument?

Bij deze vraag ik jullie vriendelijk voor een gepaste oplossing.

Hun antwoord:
    Bedankt voor je mail. Ik begrijp dat het zeer vervelend voor je is, zeker omdat je moest overschakelen voor je werk.
    Maar ik kan je helaas hier niets voor terug geven, aangezien het niet de procedure is om een abonnement te stoppen in het midden van de maand. Een compensatie is voor dergelijke situaties dus ook niet van toepassing.

Kind regards,
    Judith
    Deze ruimte is vrij voor een advertentie, neem contact met mij op voor de kosten.

Pagina 274 van 274 Eerste ... 174224264270271272273274

Tags for this Thread

Regels voor berichten