Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe beïnvloeden de kleuren de resolutie?

Ik doelde op de 720p resolutie die tegenwoordig toch wat minder is.
    Als ge de kleuren wat beter zet ziet het er niet zo blauw uit, is waar ik op doelde waardoor de resolutie toch meer te verdragen is. 720p op dat toestel valt eigenlijk goed mee, ze. Die moet enkel bellen, sms'en, wat foto's trekken en surfen, meer doet die er toch niet mee.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gezien mijn Samsung s5 regelmatig uitvalt en het scherm flikkert zoek ik een nieuwe.

Wat ik belangrijk vind:
    Regelmatig updates
    Sneller dan huidige gsm, vooral Google maps hapert nu.
    Cleane Android
    Jack aansluiting

De rest is niet belangrijk
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Gezien mijn Samsung s5 regelmatig uitvalt en het scherm flikkert zoek ik een nieuwe.

Wat ik belangrijk vind:
    Regelmatig updates
    Sneller dan huidige gsm, vooral Google maps hapert nu.
    Cleane Android
    Jack aansluiting

De rest is niet belangrijk
    Deze? https://www.coolblue.be/nl/product/8...m_content=2093

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Note 8T is wel een deftig toestel. Is redelijk kaal behalve dat Xiaomi zijn eigen versie van Android gebruikt.

https://www.coolblue.be/nl/product/8...ansparant.html
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben opzoek naar een stof en waterdichte betaalbare smartphone.
    Budget rond de 250 euro of eronder.
    Bij de traditionele zie ik
    - Xcover 4s
    - paar motorolas Is dit wat oke ?
    Met wat google kom ik op volgende pagina met vele opties van merken waar ik nog nooit van heb gehoord https://www.mobiele-gsm.be/los-toest...ust?sort=added
    Dogee,blackvieuw,ruggear , Agm.
    Dit lijken mij fijne telefoons met ip68. Sommige zelf te importeren wel precies.

iemand ervaring mee of andere opties ?

Ik heb nu een huawei P8 lite. Op zich is deze goed genoeg (iets sneller zou kunnen) maar telefoon opslag is 16gb wat al goed vol staat met fabrikant apps. Ik krijg niet veel apps op de externe sd kaart.
    telefoon is eens nat geweest en begint wat te flashen nu.
    Ik zoek dus een dergelijk smartphone die tegen water en stof kan en een aantal jaar mee kan.

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ok, heb de vraag gekregen van iemand of deze ok is...
    https://www.alternate.be/Xiaomi/Redm...roduct/1582134

Prijs ok? Volledig compatibel, incl play store ??

Een aanrader,? Voor en nadelen, want ben niet zo vertrouwd met dit merk

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Bump, iemand ???

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Bump, iemand ???
    Heel veel waar voor je geld die Redmi's. Heb net een Note 8T gekocht voor m'n schoonma, je zal niet beter/sneller vinden voor dat geld.

Enige dat me aan die 8 Pro nog wat zou kunnen tegenhouden is de Mediatek chipset wegens geen fan van het merk, maar objectief moet dat je niet tegenhouden.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar een stof en waterdichte betaalbare smartphone.
    Budget rond de 250 euro of eronder.
    Bij de traditionele zie ik
    - Xcover 4s
    - paar motorolas Is dit wat oke ?
    Met wat google kom ik op volgende pagina met vele opties van merken waar ik nog nooit van heb gehoord https://www.mobiele-gsm.be/los-toest...ust?sort=added
    Dogee,blackvieuw,ruggear , Agm.
    Dit lijken mij fijne telefoons met ip68. Sommige zelf te importeren wel precies.

iemand ervaring mee of andere opties ?

Ik heb nu een huawei P8 lite. Op zich is deze goed genoeg (iets sneller zou kunnen) maar telefoon opslag is 16gb wat al goed vol staat met fabrikant apps. Ik krijg niet veel apps op de externe sd kaart.
    telefoon is eens nat geweest en begint wat te flashen nu.
    Ik zoek dus een dergelijk smartphone die tegen water en stof kan en een aantal jaar mee kan.
    Iemand ervaring?

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Heel veel waar voor je geld die Redmi's. Heb net een Note 8T gekocht voor m'n schoonma, je zal niet beter/sneller vinden voor dat geld.

Enige dat me aan die 8 Pro nog wat zou kunnen tegenhouden is de Mediatek chipset wegens geen fan van het merk, maar objectief moet dat je niet tegenhouden.
    Kan je wat meer vertellen, zodat ik het ook kan overbrengen, want ben niet zo vertrouwd hiermee, play store is gewoon google etc.?

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Kan je wat meer vertellen, zodat ik het ook kan overbrengen, want ben niet zo vertrouwd hiermee, play store is gewoon google etc.?
    Ja, je hebt gewoon de Play Store en Google apps en kan installeren wat je wil. Xiaomi legt met Miui wel een skin over Android en dat merk je aan een paar dingen:
    - voor veel zaken komt Xiaomi met eigen apps. Dus wat bloatware/dubbels met Google software
    - standaard geen app drawer
    - menustructuur is anders dan een pure Android. Alles is aanwezig (en meer, echt veel features in Miui) maar in het begin moet je even zoeken

Installeer je een launcher (bvb Nova launcher, gewoon uit de App store halen) en je hebt al veel van de ervaring van standaard Android terug. Overkomelijk is het dus niet. Ik heb zelf ook een Xiaomi en was eigenlijk een pure Android fan, maar na een week ofzo was ik het goed gewoon en 10 maand later nog steeds tevreden van.

Als je nog specifieke vragen hebt en nog even kan wachten: normaal ga ik de Note 8T woensdag halen en kan ik hem eens deftig bekijken.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ja, je hebt gewoon de Play Store en Google apps en kan installeren wat je wil. Xiaomi legt met Miui wel een skin over Android en dat merk je aan een paar dingen:
    - voor veel zaken komt Xiaomi met eigen apps. Dus wat bloatware/dubbels met Google software
    - standaard geen app drawer
    - menustructuur is anders dan een pure Android. Alles is aanwezig (en meer, echt veel features in Miui) maar in het begin moet je even zoeken

Installeer je een launcher (bvb Nova launcher, gewoon uit de App store halen) en je hebt al veel van de ervaring van standaard Android terug. Overkomelijk is het dus niet. Ik heb zelf ook een Xiaomi en was eigenlijk een pure Android fan, maar na een week ofzo was ik het goed gewoon en 10 maand later nog steeds tevreden van.

Als je nog specifieke vragen hebt en nog even kan wachten: normaal ga ik de Note 8T woensdag halen en kan ik hem eens deftig bekijken.
    Ok, thx man..., ik zal vragen of ze nog enkele dagen kan wachten om hem aan te kopen, maar wat ik mij nu al afvraag van die skin is: wat geeft een nieuwe Google software update hierop?? Dus stel dat de Android versie naar omhoog gaat, merk je dat dan, of beslist Xiaomi dan wat er zal gebeuren met hun custom instellingen?

Je mag altijd mini review zetten hier, of ergens anders ofzo

En die launcher denk ik niet dat ze daarmee kan werken, ik heb zelf nova launcher eens gekocht, maar begrijp er zelf nog geen snars van...

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ok, heb de vraag gekregen van iemand of deze ok is...
    https://www.alternate.be/Xiaomi/Redm...roduct/1582134

Prijs ok? Volledig compatibel, incl play store ??

Een aanrader,? Voor en nadelen, want ben niet zo vertrouwd met dit merk
    Meer dan een aanrader.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten