oldPES's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanneke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben op zoek naar nieuwe smartphone voor echtgenoot. Heeft nu een Samsung a 5 2017 maar deze laad dikwijls niet op. Deze kon tegen water en stof. Nu laatste tijd met nieuwe modellen vind ik dat niet meer dat ze dat hebben of ben ik fout ? Welke smartphone Liefst Samsung raden jullie aan ?
    A7 2018?

Edit. Nee klopt, je hebt gelijk.
    Laatst gewijzigd door oldPES; 19 maart 2019 om 02:40
    -- Google - this--
    Open case met een P4s8x, eerste mobo met SATA - futureproofed. Upgradeable naar een single core Pentium 4 multithreading (lijkt alsof je 2 CPU's hebt, ik zweer) en incompatible met 8 GB GDDR5 RAM - built to last. Op aanvraag HDMI mono sound support 320 x 210 VGA kwaliteit. 100% Google startpagina. 2 x IDE of SCSI schijven, ben niet zeker. Customizable. YouTube compatible en gratis Google Plus account met profielfoto. Sluit af binnen 3 seconden (indien powerknop 3 sec ingehouden wordt).

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Ben op zoek naar nieuwe smartphone voor echtgenoot. Heeft nu een Samsung a 5 2017 maar deze laad dikwijls niet op. Deze kon tegen water en stof. Nu laatste tijd met nieuwe modellen vind ik dat niet meer dat ze dat hebben of ben ik fout ? Welke smartphone Liefst Samsung raden jullie aan ?
    Klopt niet. Steeds meer smartphones zijn water en stofvrij.

Dit is een lijst van alle Samsung's die ip68 water en stofdicht zijn.
    Lihttps://tweakers.net/categorie/215/s...v-kPhmpqMOWcPwnk

Die tool van tweakers is handig om te selecteren op eigenschappen. Draadloos laden is ook handig om te verkomen de USB-poort verslijt.
    PSN: rscaboy_belgium

Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht

Die tool van tweakers is handig om te selecteren op eigenschappen. Draadloos laden is ook handig om te verkomen de USB-poort verslijt.
    Idd de duurdere wel.
    carpe diem

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Idd de duurdere wel.
    In die categorie is dat inderdaad standaard. De LG G7 fit al eens bekeken? Op Amazon en Belsimpel te verkrijgen voor €240.
    PSN: rscaboy_belgium

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Na bijna 4 jaar is mijn oneplus one niet meer aangenaam als daily driver en dus tijd voor een vervanger.
    Momenteel de honor 10 lite op het oog, ziet er een zeer deftig toestel uit.
    https://www.coolblue.be/nl/product/8...ite-blauw.html

Iemand toch een beter alternatief?
    Gebruik: bellen, sms, messenger, social media, youtube, maps, banking, .... niks speciaal dus

edit: de Moto G7 Power lijkt me ook wel wat. Minder fancy en veel minder scherm tov de Honor, maar die batterij van 5000 mAh lijkt me wel de moeite.
    https://www.coolblue.be/nl/product/8...wer-zwart.html
    Laatst gewijzigd door picasso123; 16 april 2019 om 15:28

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Pocophone kapot aan de chargeport. Prijs volledig terugbetaald door website. Budget is iets van de €150-160

Twijfel tussen moto g7 play en xiaomi mi a2 lite

belangrijkste punten zijn headphone jack, groot scherm en batterij. Wordt gewoon gebruikt voor maps, whatsapp, mail, spotify... Niets veeleisend. 32GB is meer dan voldoende. Andere suggesties zijn ook welkom als je ze beter inschat volgens de prijs-range.
    Fire, walk with me
    Last.fm

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Beetje hetzelfde verhaal hier. Oneplus one is de geest aan het geven en aan het uitkijken voor betrouwbare vervanging tegen dat ik op reis vertrek deze zomer.
    Voor de moment ligt de voorkeur bij de xiaomi redmi note 7.
    Ik gebruik enkel wat standaard apps, geen games. Doel is opnieuw een gsm te vinden die enkele jaren zou kunnen meegaan.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Beetje hetzelfde verhaal hier. Oneplus one is de geest aan het geven en aan het uitkijken voor betrouwbare vervanging tegen dat ik op reis vertrek deze zomer.
    Ik gebruik enkel wat standaard apps, geen games. Doel is opnieuw een gsm te vinden die enkele jaren zou kunnen meegaan.
    Als ge €50 bijlegt kan je de Samsung Galaxy A50 kiezen. Heb die recent gekocht voor op verlof te gaan, omdat ik mijn OP6T niet wil meepakken. Ben er nu zelfs dit bericht mee aan het typen. Is een heel deftig toestel. 3 camera's, 128GB opslag (tot 512GB uitbreidbaar), 4GB RAM, Android 9, dual sim, amoled display en deftige CPU. Alles werkt heel snel. Fingerprint reader is heel goed, face unlock werkt snel.

Enigste nadeel is dat je maar 1 screenprotector kan kopen, omdat de goedkopere aftermarket protectors die FPR niet laten werken. Herkent je vinger niet meer. Enigste die dat zou kunnen is zo ene van een speciaal merk die €30 kost.

Tot hiertoe heel tevreden ervan.

Heb zelfs al iemand gevonden die mijn toestel wil overnemen moest ik die nimeer willen. Hij was er ook van onder de indruk.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Als ge €50 bijlegt kan je de Samsung Galaxy A50 kiezen. Heb die recent gekocht voor op verlof te gaan, omdat ik mijn OP6T niet wil meepakken. Ben er nu zelfs dit bericht mee aan het typen. Is een heel deftig toestel. 3 camera's, 128GB opslag (tot 512GB uitbreidbaar), 4GB RAM, Android 9, dual sim, amoled display en deftige CPU. Alles werkt heel snel. Fingerprint reader is heel goed, face unlock werkt snel.

Enigste nadeel is dat je maar 1 screenprotector kan kopen, omdat de goedkopere aftermarket protectors die FPR niet laten werken. Herkent je vinger niet meer. Enigste die dat zou kunnen is zo ene van een speciaal merk die €30 kost.

Tot hiertoe heel tevreden ervan.

Heb zelfs al iemand gevonden die mijn toestel wil overnemen moest ik die nimeer willen. Hij was er ook van onder de indruk.
    Hmm, tis dat ik echt geen samsung fan ben en een screenprotector van 30 euro is echt not done.

Men budget kan wel wat variëren tussen de 200 en 300 euro, maar ik geraak gewoon niet meer wijs uit alle verschillende modellen.
    Hoe duurder, hoe meer ik er van verwacht in de zin van 'moet em langer meegaan ook'.

iTrader
    132 (100%)
    Hmm, tis dat ik echt geen samsung fan ben en een screenprotector van 30 euro is echt not done.

Men budget kan wel wat variëren tussen de 200 en 300 euro, maar ik geraak gewoon niet meer wijs uit alle verschillende modellen.
    Hoe duurder, hoe meer ik er van verwacht in de zin van 'moet em langer meegaan ook'.
    Was er eerst ook wat tegen, maar ben er eigenlijk wel content van. Qua specs is die wel een deftige keuze, zeker de specs die je krijgt voor die prijs.

Die screen protector is niet verplicht hé. Je kan ook een goedkopere screenprotector kopen, maar dan heb je wel de kans dat de FPR niet of slecht werkt. Of gewoon geen screenprotector. Scherm is toch sterk genoeg.

Andere opties zijn, Pocophone F1 of Pixel 3A maar die zijn boven de €300. Een Nokia 7.1 is ook een goede keuze.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ik ben uiteindelijk na mijn oneplus one voor de xiaomi redmi note 7 gegaan!
    Ik vind het zeker een aanrader. Ongeveer €200 voor betaalt bij alternate en doet alles wat het moet doen.

Fed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn Huawei P8 Lite is zo goed als aan het einde van zijn Latijn ...

Ik denk aan een Xiaomi A2 Lite als opvolger. Een eindje geleden zag ik deze regelmatig passeren als zeer interessant. Is dat nog steeds zo of zijn er ondertussen betere alternatieven binnen deze prijscategorie?

oldPES's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fed Bekijk bericht
    Mijn Huawei P8 Lite is zo goed als aan het einde van zijn Latijn ...

Ik denk aan een Xiaomi A2 Lite als opvolger. Een eindje geleden zag ik deze regelmatig passeren als zeer interessant. Is dat nog steeds zo of zijn er ondertussen betere alternatieven binnen deze prijscategorie?
    Samsung a40 is ook wel interessant.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
    -- Google - this--
    Open case met een P4s8x, eerste mobo met SATA - futureproofed. Upgradeable naar een single core Pentium 4 multithreading (lijkt alsof je 2 CPU's hebt, ik zweer) en incompatible met 8 GB GDDR5 RAM - built to last. Op aanvraag HDMI mono sound support 320 x 210 VGA kwaliteit. 100% Google startpagina. 2 x IDE of SCSI schijven, ben niet zeker. Customizable. YouTube compatible en gratis Google Plus account met profielfoto. Sluit af binnen 3 seconden (indien powerknop 3 sec ingehouden wordt).

iTrader
    132 (100%)
    Ben de Galaxy A50 al een goeie week deftig aant gebruiken voor verlof en moet zeggen dat die eigenlijk heel goede foto's trekt voor zo cheap te zijn.

Foto van de Tegenungang waterval en Tegalalang rijstterrassen hier in Bali:

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht

Toch wel raar dat de oude Samsung A smartphones wel stof- en waterdicht waren en de nieuwe A's dat niet meer zijn.

Pagina 158 van 159 Eerste ... 58108148154155156157158159 Laatste

Regels voor berichten