Pagina 67 van 68 Eerste ... 1757636465666768 Laatste

iTrader
    0
    Mijn huidige smartphone is een Medion E5005, ik heb dat altijd een goed toestel gevonden, maar het heeft ondertussen zijn beste tijd gehad, dus word het tijd voor iets nieuw.
    De Medion is pas mijn tweede smartphone, daarvoor had ik een Sony Ericsson Xperia Mini Pro, vond dat handig met het fysieke toetsenbord, maar dat is iets wat je tegenwoordig blijkbaar niet meer vind (behalve bij BlackBerry).

Ik ben nu dus op zoek naar iets nieuw en het mag in een hogere price range zijn. Ik dacht zo aan iets rond de 500 euro, maar mag ook meer zijn als het de moeite is.
    Ik heb hier al eens een topic gestart ivm een Nokia en ivm Huawei, maar ik sta open voor alle suggesties.

Wat moet het voor mij kunnen doen?
    * Mooie foto's maken
    * Op internet surfen en filmpjes bekijken
    * Bellen en sms'en uiteraard, daarvoor dient een gsm

Ah ja, moet te koop zijn bij Proximus, want ik heb daar punten die ik om kan ruilen in waardebonnen om een gsm te kopen, zou dus zot zijn om zelf geld uit te geven.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Galaxy A50 en A70 zijn bij Proximus, zijn beide meer dan deftig qua snelheid/fotos/display/batterijduur, A70 is wel 6.7 inch dus zou ik eerst eens bezien of dat niet te huge is, ik vind 6.1 inch al genoeg op mijn iPhone qua afmeting.
    Maar voor 349 en ik geloof 400 respectievelijk ga je niet snel beter vinden onder de 500 als je Proximus retail prijs moet betalen ( iets als een pocophone f1 bv verkopen ze niet dus die valt af )

Verder heb je toestellen zoals de Huawei's maar heb geen ervaring met hun Android skin of updatebeleid of SoC ( ze gebruiken een eigen Kirin soc ipv Snapdragon ) maar ze worden toch altijd afgebeeld als zijnde goede foto's te maken.

Rest van je vraag is wat moeilijk om antwoord op te geven, wat is '' meer dan 500 euro als het de moeite is ? '' want iets als een iPhone XR of Galaxy S10 vind ik ook de moeite zeker voor foto's maarja dat is dan weer 25% boven die 500 euro dus geen idee of dat voor jou ''te veel'' is.

iTrader
    0
    Ja, ik heb dus ondertussen meer dan 20.000 punten, wat dus omgerekend dik 1.000 euro is.
    Ik kan dus 1.000 euro aan een gsm uitgeven, maar anderzijds heb ik dan de bedenking of je wel zoveel geld (in dit geval punten) aan een gsm toestelletje moet geven.

En de vraag wat is de moeite, ja daar ben ik ook nog niet echt uit.

Het is de eerste keer dat ik voor een duurder toestel kies, meestal koop ik goedkopere zaken.
    Mijn computers zijn nooit duurder dan zo'n 500 euro geweest.
    Het enige dure dat hier momenteel in huis is, is mijn auto (Renault Megane GT) en van die aankoop heb ik nog altijd geen spijt.

iTrader
    5 (100%)
    Doe je iets anders met die punten, of kan je iets anders doen moet die punten wat voor jou de moeite is ? als het antwoord daarop nee is zou ik toch gewoon eens een flagship kopen en daar een paar jaar mee doen.

Kan je geen hol met die punten buiten een smartphone kiezen ga dan gewoon lekker voor een iPhone XR of Galaxy S10/10+, iPhone zit je zowiezo goed voor 5 jaar qua updates en het werkt gewoon + de fotokwaliteit is elk jaar weer top en de XR heeft dan nog eens een killer batterij, ik doe er al 2 dagen mee en zit toch ettelijke uren per dag op WhatsApp/Pokémon.

Galaxy S10 bonst ook van de features, goede camera setup en batterij, ook een prachtig scherm voor video.
    Huawei P30/P30 Pro is ook heel goed maar ik heb het niet zo op Huawei wegens hun skin over Android en vanwege hun negatieve opduiking in het nieuws qua spionage etc, maar zelfs dat laatste buiten beschouwing is een Huawei al nooit voor mij dus ik ben niet objective over hun

Wil je niet al je punten direct erin gooien voor whatever reason dan ook blijf dan gewoon bij een Galaxy A50 of A70, fotos zijn heel goed, batterij is top, scherm bijna even goed als de S10.
    Maar echt advies geven is moeilijk als je niet weet of je er 400 aan wilt gooien of 700+ van je punten, tussen iets als een A50 of een XR/S10 ligt toch alweer een gat, maarja ook logisch gezien de prijs.

Je eisen zijn nu wel niet hoog en zelfs de A50 doet wat je wilt met de vingers in de neus, dus die ''luxe'' heb je dan wel.

iTrader
    46 (100%)
    Kweet ook niet goed wat te bestellen. Volgende is wat voor mij belangrijk is, volgorde speelt geen rol.

1. Performantie
    2. RAM geheugen
    3. Goeie camera
    4. 3.5" jack

Kzit voornamelijk te denken aan de Samsung, maar dat die met de Exynos CPU zit steekt me serieus tegen. OnePlus 7 is door gebrek aan audio jack geen optie.

Omdat ik toch niet alles kan krijgen wat ik wil, dacht ik een Samsung 9+ te kopen aangezien die goed qua prijs zitten. De S10e is ook een optie, maar ik heb wat schrik van de bouwkwaliteit van de midrange modellen. Is dat wat deftig? Ik wil wel wat features laten als de bouwkwaliteit top is.

Topmodel prijs voor brakke CPU kan ik mentaal niet aanvaarden, dus de S10(+) is voor mij geen optie.

EDIT: Kben serieus aan't nadenken om te wachten op de LG V50, met een ingebouwde HQ DAC + 3.5" audio jack.
    Laatst gewijzigd door TheBud; 16 mei 2019 om 00:10

iTrader
    0
    Ja ge kunt vanalles met die punten, maar niks waar ik iets mee ben. Vroeger kon je ook alleen maar tussen enkele gsm's kiezen en dat was ook niet echt de moeite.
    Heb toen ooit een Nokia 222 genomen, maar verder altijd blijven sparen. Nu is het mogelijk om de punten in te ruilen tegen waardebonnen waar gsm toestellen mee gekocht kunnen worden.
    Ik ga morgen misschien eens een paar toestellen bekijken.

De kloterij is dat ik nu ook nog eens zonder computer zit, mijn laptop heeft de geest gegeven, ben dus aangewezen op mijn versleten smartphone om op internet te kunnen. Fucking irritant.

Net midden dit bericht starte dit klote ding ineens spontaan opnieuw op, gelukkig was er al een "auto-save" gedaan.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheBud Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kweet ook niet goed wat te bestellen. Volgende is wat voor mij belangrijk is, volgorde speelt geen rol.

1. Performantie
    2. RAM geheugen
    3. Goeie camera
    4. 3.5" jack

Kzit voornamelijk te denken aan de Samsung, maar dat die met de Exynos CPU zit steekt me serieus tegen. OnePlus 7 is door gebrek aan audio jack geen optie.

Omdat ik toch niet alles kan krijgen wat ik wil, dacht ik een Samsung 9+ te kopen aangezien die goed qua prijs zitten. De S10e is ook een optie, maar ik heb wat schrik van de bouwkwaliteit van de midrange modellen. Is dat wat deftig? Ik wil wel wat features laten als de bouwkwaliteit top is.

Topmodel prijs voor brakke CPU kan ik mentaal niet aanvaarden, dus de S10(+) is voor mij geen optie.

EDIT: Kben serieus aan't nadenken om te wachten op de LG V50, met een ingebouwde HQ DAC + 3.5" audio jack.
    Midrangers a la Samsung zijn zeker deftig gebouwd, zelfs de A5 2017 van mijn vriendin was een glazen sandwich ( of aluminium ) dingen als de A50 en A70 etc zijn ook allemaal gebouwd als een S9/S10 qua materiaal.
    Als je wacht op de v50 waarom niet de LG G8 ? die is normaal al uit en heeft ook die quad dac + 3.5mm jack.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Ja ge kunt vanalles met die punten, maar niks waar ik iets mee ben. Vroeger kon je ook alleen maar tussen enkele gsm's kiezen en dat was ook niet echt de moeite.
    Heb toen ooit een Nokia 222 genomen, maar verder altijd blijven sparen. Nu is het mogelijk om de punten in te ruilen tegen waardebonnen waar gsm toestellen mee gekocht kunnen worden.
    Ik ga morgen misschien eens een paar toestellen bekijken.

De kloterij is dat ik nu ook nog eens zonder computer zit, mijn laptop heeft de geest gegeven, ben dus aangewezen op mijn versleten smartphone om op internet te kunnen. Fucking irritant.

Net midden dit bericht starte dit klote ding ineens spontaan opnieuw op, gelukkig was er al een "auto-save" gedaan.
    Denk in jouw geval dat je idd best eens langs gaat in een Proximus boetiek en gewoon die toestellen eens gebruikt in de hand, als de punten toch niet veel doen voor iets anders zou ik zeggen check eens een iPhone XR, Galaxy S10, Huawei P30 en Galaxy A50/A70 uit, die staan daar normaal allemaal want het zijn flagships en de A50/A70 zijn Samsung midrange en die hebben ze ook altijd op display cause Samsung

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Midrangers a la Samsung zijn zeker deftig gebouwd, zelfs de A5 2017 van mijn vriendin was een glazen sandwich ( of aluminium ) dingen als de A50 en A70 etc zijn ook allemaal gebouwd als een S9/S10 qua materiaal.
    Dit klopt toch niet hoor, A50/A70 hebben plastic achterkant.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Dit klopt toch niet hoor, A50/A70 hebben plastic achterkant.
    ff wat meet reviews gezien en dat klopt idd, eerste die ik had gezien zei glas en leek me ook wel zo door de kleurinval achteraan maar het is blijkbaar een soort frosted plastic.

Ik geloofde de eerste review omdat Samsung midrangers toch al ff van glas waren maar de A reeks precies niet dan

iTrader
    0
    Ik was gisteren wat gaan rondkijken voor een nieuwe laptop (echter mijn goesting nog niet echt gevonden), want dat heeft nu wel wat prioriteit.
    Zo was ik ook in de mediamarkt en daar toch even naar de gsm's zitten kijken. Kwam een verkoper naar mij toe en met de zaken die ik wilde hebben zei hij direct Samsung A50.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    ff wat meet reviews gezien en dat klopt idd, eerste die ik had gezien zei glas en leek me ook wel zo door de kleurinval achteraan maar het is blijkbaar een soort frosted plastic.

Ik geloofde de eerste review omdat Samsung midrangers toch al ff van glas waren maar de A reeks precies niet dan
    A5 2017 was idd nog glas maar deze nieuwe reeks niet meer.
    Maar dat is ook zowat de enige echte terugkerende kritiek en als je toestel in een bumper case zit kom je daar niet eens mee in aanraking. Dus ik zou er eigenlijk ook niet over vallen.

Ze hebben hier echt een interessant toestel mee in de markt gezet.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Kheb gisteren een Galaxy A50 Black gekocht zodat ik mijn 6T niet op verlof moet meepakken. Seffens afhalen.

Was de beste optie qua prijs en specs zonder te veel in te boeten op snelheid komende van een 6T en ik die 2 weken op verlof moet gebruiken .

Vriendin zal die nadien wel gebruiken en anders reserve toestel.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Waarom speciaal een (andere) GSM gekocht voor op reis?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Waarom speciaal een (andere) GSM gekocht voor op reis?
    Omdat mijne 6T €600 was en ik niet wil dat die gepikt wordt.
    Zit 2 weken in Bali, dus wil gerust zijn. Als we op't strand liggen ofzo.

En waarom niet?
    Laatst gewijzigd door Ascari; 17 mei 2019 om 16:52
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Omdat mijne 6T €600 was en ik niet wil dat die gepikt wordt.
    Zit 2 weken in Bali, dus wil gerust zijn. Als we op't strand liggen ofzo.

En waarom niet?
    Ja dat begrijp ik ergens wel. Anderzijds wil ik op zo'n momenten net wél mijn goeie gsm bij me hebben, voornamelijk voor foto's e.d. (maar mss heb je digitale camera mee?). Maar goed, nog altijd meer dan deftig vervangtoestel .

Pagina 67 van 68 Eerste ... 1757636465666768 Laatste

Regels voor berichten