Pagina 5 van 69 Eerste 1234567891555 ... Laatste
    BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door godfella Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    HTC Desire HD of de lg optimus 2X

De htc kost 458€ bij gsmwijzer.be
    Qua specs is de LG optimus 2x speed stukken intresanter dan de bestaande iPhone killers echter ben ik niet zo zeker van de batterijduur.

GoofyStoefy's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Is het de moeite waard om nog een maand te wachten? Ik zou de HTC Desire HD willen kopen maar weet niet of HTC mogelijk met een dual core op de markt gaat komen?
    CoolerMaster CM 690 II Advanced :: ASRock Z77 Extreme 4 :: Intel i5-3570k :: Scythe Mugen 2 Rev B :: 2x4Gb DDR3-1600 Corsair Vengeance LP :: Samsung 830 Series 128Gb :: 2Tb HDD + 160Gb HDD :: ASUS Radeon R9 290 4Gb :: XFX Core Edition 850W

komkommerman's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GoofyStoefy Bekijk bericht
    Is het de moeite waard om nog een maand te wachten? Ik zou de HTC Desire HD willen kopen maar weet niet of HTC mogelijk met een dual core op de markt gaat komen?
    Op 12 april gaat htc waarschijnlijk zijn eerste dual core aankondigen ( htc pyramid ).

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door godfella Bekijk bericht
    Op 12 april gaat htc waarschijnlijk zijn eerste dual core aankondigen ( htc pyramid ).
    Ik zal zeker wachten dan , voor die enkele daagjes. ^^
    Maar is het de moeite? Dual core? Of is het enkel nuttig voor 3D zoals ik is dacht gelezen te hebben. Da de rest evengoed op een single core zou werken.
    Laatst gewijzigd door GoofyStoefy; 6 april 2011 om 01:54
    CoolerMaster CM 690 II Advanced :: ASRock Z77 Extreme 4 :: Intel i5-3570k :: Scythe Mugen 2 Rev B :: 2x4Gb DDR3-1600 Corsair Vengeance LP :: Samsung 830 Series 128Gb :: 2Tb HDD + 160Gb HDD :: ASUS Radeon R9 290 4Gb :: XFX Core Edition 850W

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    De pyramid zal hier geen 3D hebben; En dat dual cores enkel nuttig zijn voor 3D, dat is toch wel een heel dubieuze bron waar ge da gehaald hebt

Computers hebben toch ook meer dan 1 core, zijn die dan enkel nuttig voor 3D?
    Dual cores zijn naast sneller op piekmomenten, zuiniger, omdat ze een core kunnen op 'idle' zetten.
    o/'

iTrader
    13 (100%)
    Jah neh , bedoel niet toekomstgericht . Heb het over nu . Dat het geen echte meerwaarde zou bieden . Dat het ook nog maar in zijn kinderschoentjes staan. Maar indd , ik heb maar hier en daar zitten lezen . Nog niets deftig opgezocht . Daarmee dat ik het hier vraag .

Maar bedoel , heeft dual core , nu reeds meerwaarde of gaat dat enkel bij 3D zijn op dit moment . Gaan er echt wel apps zijn die 2 kerne gaan nodig hebben ?

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GoofyStoefy Bekijk bericht
    Jah neh , bedoel niet toekomstgericht . Heb het over nu . Dat het geen echte meerwaarde zou bieden . Dat het ook nog maar in zijn kinderschoentjes staan. Maar indd , ik heb maar hier en daar zitten lezen . Nog niets deftig opgezocht . Daarmee dat ik het hier vraag .

Maar bedoel , heeft dual core , nu reeds meerwaarde of gaat dat enkel bij 3D zijn op dit moment . Gaan er echt wel apps zijn die 2 kerne gaan nodig hebben ?
    Bwah games of whatever of bij multitasking. Het leuke is dat twee processoren ook gewoon twee taken tegelijk uit kunnen voeren. Dus alles kan soepeler draaien. Maar met een single core 500 MHz hebt ge tegenwoordig ook wel al genoeg denk k
    o/'

Kennethgadget's schermafbeelding
    iTrader
    0

Opvolger voor m'n 3GS

Ik heb dus momenteel n iphone 3GS maar ben deze n beetje beu en wil graag n ander toestel. Daarom vroeg ik me af of jullie soms sugesties hebben. Iphone 4 lijkt me wel wat maar de 5 komt wss binnenkort uit en de iphone is wel duur daarom wil ik eens andere toestelen leren kennen.
    Ik wil graag n gsm met:
    -minstens 3,5" capacitive touchscreen
    -wifi,3g,GPS
    -mooi uiterlijk
    -goede camera
    -zeer belangrijk: goede webbrowser en email
    Voor max €600

azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LG Optimus 2X heeft een dual core voor als je eens iets nieuws wilt is het wel tof om eens uit te proberen. Kost 500 euro

Of een Desire S voor 450 euro heb ermee gefoefeld in media markt en ziet er deftig uit
    http://www.facebook.com/PnPGaming support eSports in Belgium, Like!

iTrader
    5 (100%)
    - Google Nexus S
    - Samsung Galaxy S
    - Sony Ericsson Arc (let op accuduur)
    - LG Optimus 2x (wel al mindere dingen over gehoord)
    - HTC Desire HD
    - HTC Incredible S
    - HTC Desire S
    (- Nokia N8)
    (- iPhone 4)

Of wachten op de:
    - Samsung Galaxy S II
    - HTC Sensation (aka Pyramid)
    - iPhone 5

Crovax's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Ik heb momenteel de LG optimus x2 en ik heb er geen klagen over. Hij heeft wel een andere kernel en mod draaien omdat de "originele' versie van LG nog in beta staat bij release(LOL!)

Ik kom van een SGS en ik merk het verschil in performance toch wel redelijk hard.
    Vanaf het moment dat gingerbread gaat uitkomen gaat dit wel een top toestelletje worden...batterylife is wel een ander paar mouwen,maar dit gaat alleen maar beter worden in de toekomst.

Anyway, elk toestel met android rond een prijs klasse van 400 - 500€ zit je save...

->wel oppassen met de nieuwe sgs's. Die gaan locked bootloader krijgen waardoor het wel moeilijker gaat zijn om een custom rom te draaien (moest dit de intentie zijn)

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kga een van de dagen een nieuwe smartphone kopen maar ben nog serieus aant twijfelen tussen

Desire S
    Desire HD ( lijkt me wat TE groot maar voor 30€ meer toch een serieuze upgrade tov de S me dunkt? )
    Incredible S
    Samsung Galaxy S ( mindere commentaar gehoord over samsung support )

en in mindere mate
    Ericsson Xperia Arc ( lijkt me te fragiel en geen degelijke cases voor beschikbaar voor zover ik weet )
    LG P990 Optimus 2X ( minde commentaar over gehoord, software probs etc )

Iemand die me wat wijzer kan maken of kan overtuigen waren welk toestel wel en welk niet? De prijs ligt toch allemaal redelijk dicht bij elkaar.
    Recedite, Plebes

Crovax's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    De bovenste zijn single core CPU's,dus eingelijk de vroegere "high end' smartphones.
    Galaxy S is een top toestel,alleen inderdaad de samsung support die niet goed volgt met de updates,maar dit is overal zo,buiten Google zelf uiteraard.
    De desires zijn en blijven goede toestellen,goede support etc.

Als je toch een nieuwe koopt,zou ik nog even wachten tot er meer Mainstraim x2 smartphones uitzijn (zoals de LG).Binnekort komt HTC met een x2 cpu op de markt. Als je games speelt kan je kijken of er ook een tegra gpu inzit

Of wachten op de Evo 3D

Kijk wat forums er opna,zoals XDA...elke phone heeft een grote community achter zich voor updates,mods,roms,kernels...

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crovax Bekijk bericht
    De bovenste zijn single core CPU's,dus eingelijk de vroegere "high end' smartphones.
    Galaxy S is een top toestel,alleen inderdaad de samsung support die niet goed volgt met de updates,maar dit is overal zo,buiten Google zelf uiteraard.
    De desires zijn en blijven goede toestellen,goede support etc.

Als je toch een nieuwe koopt,zou ik nog even wachten tot er meer Mainstraim x2 smartphones uitzijn (zoals de LG).Binnekort komt HTC met een x2 cpu op de markt. Als je games speelt kan je kijken of er ook een tegra gpu inzit

Of wachten op de Evo 3D

Kijk wat forums er opna,zoals XDA...elke phone heeft een grote community achter zich voor updates,mods,roms,kernels...
    Moest ik tijd hebben zou ik idd voor de Sensation of Galaxy sII gaan, maar dat is niet echt het geval, ben redelijk ongeduldig en zit nu met een krot

Maarja buiten de LG zijn alle toestellen die ik gepost heb zowat van hetzelfde kaliber.
    Wss voor de Incredible S gaan dan, lijkt me toch iets "beter" dan de Desire S en is niet zo enorm als de desire HD.
    Recedite, Plebes

komkommerman's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Pagina 5 van 69 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten