Pagina 4 van 154 Eerste 123456781454104 ... Laatste

iTrader
    0
    Hier Typhone Belgie hebben ze wel echt veel goede deals overigens voor losse GSM's of GSM's in combinatie met een abonnement. Ik ken de webshop nog niet zo goed maar in Nederland bestaat Typhone wel al erg lang.

WilliaM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Ik ga de SONY ERICSSON Xperia X10 mini pro (azerty toetsenbord) binnekort kopen, heeft iemand ervaring met deze gsm?
    PSN: SirWillyBear
    Greatness from small beginnings

croimans's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    yes, me vriendin heeft deze, is mooi ding en klein, maar blijft regelmatig eens hangen, ook volgen we de updates ervan.

dus is op de software bug af en toe niet zo slecht

k heb zelf nu een nokia N8, prachtig ding, fantastisch gewoon, en heb me N900 te koop gezet.

iTrader
    0
    Ik ben aan het twijfelen tussen een Nokia C7 nieuw of een tweedehands (jonge) Iphone. Welke zouden jullie kiezen?

Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Moet voor mijn directeur even kijken welke smartphone hij best zou aankopen. Aangezien ik zelf tevreden ben over mijn iPhone4, maar deze ver boven het budget van 300 euro ligt, kom ik even hier advies vragen.

Het toestel moet:
    - kunnen bellen
    - zeer gebruiksvriendelijk zijn voor een normale gebruiker (hij is geen IT Geek, maar ook geen totale computerleek)
    - synchroniseren met Outlook agenda, contacten, ...
    - digitaal toetsenbord is geen probleem, hij wil dit wel leren gebruiken (met stylus of scherm voor dikkere vingers)
    - zeer goede batterijduur (moet wel minstens een dag of 3 overleven zonder stroom indien nodig)
    - eventueel wifi, gps

Hij heeft nu een 3 jaar oude Nokia met Windows mobile (ken het exacte model niet), maar hij lijkt op een gewone GSM met een klein scherm.
    Technologie Blogger @ www.lookit.be
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/powerplaytech
    Twitter: @davyvh

iTrader
    12 (100%)
    Bij Mobistar de Acer Liquid E met Android, heeft officieel al update naar 2.2. Dat is toch de beste deal die je op dit moment kan vinden.

iTrader
    21 (100%)
    SE xperia x10 mini of SE xperia X8?

x10mini is gelijk een mp3 speler maar camera functie is wel beter, maar resolutie v/h scherm dan weer minder. Maar anderzijds is de x8 fotofunctie 3MP ruim voldoende, resolutie is beter en toestel is iets groter. Ik neig dus naar de X8. Anderen nog commentaar?

iTrader
    0
    Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm met:

* touchscreen (mag maar hoeft niet)
    * WIFI
    * Degelijke camera
    * MP3
    * goeie batterij
    * ...

Budget. max 300 €

Iemand suggesties, want door de grote hoeveelheid verander ik voortdurend van gedacht

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk wel dat ik hier in de correcte topic zit om mijn vraag te posten.

Ik ben van plan om volgende week een nieuwe gsm te kopen. Ik was zowiezo van plan een smartphone te kopen. Na wat research te doen, botste ik op de Samsung Wave S8500 en de HTC Legend.

Een vriend van mij heeft een iphone, waarop hij tal van applicaties heeft. Dit boeit me enorm en ik vraag me af of dit op deze toestellen ook mogelijk is? (dit gaat dan via andriod ofzo veronderstel ik?) Maar of dit compleet dezelfde zijn zoals op iphone te verkrijgen is en of er wel veel applicaties bestaan, daar weet ik namelijk niets van.

Welke gsm raden jullie mij aan en waarom?

Vriendelijke groet,
    Anderson.
    Don't think you are, know you are...

GoofyStoefy's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)

GSM/Smartphone

Ik ben op zoek naar een smartphone met android mintens 2.1 en liefst een die ondersteuning bied voor het updaten naar nieuwe versies van android. Ik heb zelf reeds rondgekeken en kwam met 2 modellen.

Acer Liquid E en HTC Desire HD.

Nu de HTC Desire HD ligt wat buiten mijn budget. Er is ook geen haast bij dus als er iets gaat uitkomen in de komende weken dat de moeite waard is om te wachten mag dat ook wel.

Anders zou ik willen weten vooral van de Acer Liquid E of deze de moeite waard is. Of zelfs de gewone Acer Liquid met minder ramgeheugen. Deze kost wat minder maar is ook een oudere versie van android. Kan deze gemakkelijk geupdate worden en is het verschil aan ramgeheugen echt merkbaar?

Zijn er vergelijkbare modellen waar ik eens naar zou moeten kijken?

Liefst binnen het budget van 250 - 300euro.

Het zou ook ter vervanging zijn van mijn iPod Touch dus het mag wel liefst een degelijk scherm hebben voor films onderweg. Ook liefst volledig touchscreen. enkele knopjes eronder mag wel maar geen heel toetsenbord.

Tjee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    No offense, maar binnen dat budget zal je geen deftige smartphone vinden.

350-400 euro minimum.
    "America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between." - Oscar Wilde

Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hoort meer op GSM & Smartphone forum, moved.

Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik zou bij de bekendere merken blijven van adroid telefoons (HTC, samsung) aangezien voor die toestellen ook sneller updates te verkrijgen zijn (van de fabrikant uit komt er niet echt veel en altijd te laat) via verschillende fora.

er zullen misschien nog wel fora zijn voor andere fabrikanten maar tot hier toe ben ik er nog geen tegen gekomen specifiek voor acer.
    Gory, gory, what a hell of way to die.

freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    samsung galaxy s is mss een optie, hier toch redelijk tevreden van EN er is een update gepland naar android 2.3 ^^

GoofyStoefy's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Jaa 350 is ook nog wel goed. De Acer Liquid E is ook 340euro dusjaa. Maar weet niet wat goede modellen zijn. Ik zal de SamSung Galaxy S eens bezien. Maar ik vind de Samsung UI nooit echt mooi, zo 'kinderachtig?'. Zoek iets strak en deftig eerder.

Pagina 4 van 154 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten