Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berserk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tja eenmaal je het eens gedaan hebt is het nochtans simpel hoor en ben je blij dat je het gedaan hebt.
    Dat snap ik wel als je er altijd mee bezig bent bv maar dunno ik ben meer het type dat meteen een telefoon koopt met een skin of launcher ( of stock android ) wat mij aanstaat en laat het zo
    Maar zulke roms zijn wel leuk voor merken wat bv weinig updates geven of een slecht updatebeleid hebben maar als het toestel toch iets of wat aanslaat en een gewone snapdragon heeft vind je idd custom roms die up to date zijn, soms zelfs voor toestellen van 2j oud, dan zie ik de meerwaarde wel.

@silent, weet ik ook wel maar ik bekeek het ff niet als in welke prijscategorie maar gewoon wat ik zou kopen als ik gewoon meteen deftige foto's wou zonder dat ik op xda google cam moet halen en mijn huidig toestel zou moeten verbeteren omdat de stock foto's ondermaats zijn.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silent785 Bekijk bericht
    Bij launch klopt het wat je zegt maar een s9 zakt in prijs waardoor er veel minder verschil is. Voor 50-100 euro meer koop ik wel een s9.

Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
    Met promo's en kortingen idd geen rekening gehouden. Zou toch voor de OP 6T kiezen. Zijn meer pro's dan con's om een 6T te kopen.

Stock ROM, 3700mAh batterij, 8GB RAM, 128GB opslag, dual sim, dual camera, 16MP front camera, 4A Quick Charge, on-screen-FPR, zou het wel weten wat ik wil.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    5 (100%)
    Uiteindelijk is het ook afwegen op smaak en door sommige ''gimmicks'' heen zien.

Ik vind 8gb ram nog steeds een waste imo, heel leuk op papier maar laten we allemaal eerlijk rond het vuur zitten en toegeven dat 6gb meer dan genoeg is, eigenlijk 4gb ook nog steeds tenzij je al echt begint met games op de achtergrond te houden of 25 apps.
    Standaard OP6T model heeft trouwens ook maar 6gb dus 8gb is een ''meerprijs'', ik wil duidelijk zijn dat ik de 2de camera op de S9+ of de iPhone XS ook niks vind dus ik spreek hier niet enkel over de OP camera, een 2de camera die gewoon ofwel depth doet ofwel alleen 2x optical zoom is voor mij niks van betekenis, wideangle zoals op de LG G7 zou ik al 5x beter vinden

dual camera , leuk, maar enkel als de lens meer doet dan 2x optical zoom of diepte voor ''bokeh'' shots ( zoals bv bij LG wideangle ) want eerlijk wie gebruikt 2x optical zoom bij meer dan 5 foto's op een jaar, meeste mensen openen hun cam app en snappen gewoon iets wat ze op foto willen zonder in te zoomen.
    Zover ik weet is die op de OP gewoon 2x zoom ( of depth ) handig, maar niet zoals een wideangle op de LG G7.

Scherm is mooi, maar komt ook uit de Samsung stal dus kan ook moeilijk anders, dash charging is wel een plus en zowat de snelste charging methode op het moment, adaptive fast charging van Samsung bv zit er leuk uit op je stekkerblokje maar ik vind 38% in 30 min niet echt fast, mn OPX van 3 jaar oud doet ook 30% in 30 min.
    On-Screen FPR is technisch gezien leuk want het is nieuw, maar heb geen issues met een scanner in het midden achteraan, verder heb je ook bv iris scanning met of zonder face unlock bij Samsung, ik heb geen on screen FPR gebruikt dus ga het niet afbreken maar in de previews was het toch niet allemaal positief qua werking, als het ondertussen beter is hoor ik het graag.

Anyway mijn punt is iets als een OP6T en Samsung S9/S9+ liggen gewoon in elkaars verlengde, iemand zijn keuze zal eerder neerkomen op stock android vs niet en design dan op 8gb ram vs 4/6gb of on screen FPR of gewoon scanner achterop in het midden.
    Waar ik wel 100% akkoord mee ben is dash charging als snelste methode qua laden en dat een OP op launch nog steeds ( voorlopig ) minstens 200 euro goedkoper is dan een flagship launch prijs voor zo goed als dezelfde specs en terwijl je nog steeds een luxe design krijgt van glas/alu en niet plastic zoals bv Pocophone.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Ondertussen zijn er al een paar updates gekomen om die FPR te verbeteren. Enigste keer dat die problemen heeft is al mijn handen na het wassen bvb. nog wat vochtig zijn, dan moet die wel ff wat langer nadenken. Voor de rest werkt die vlekkeloos (voor mij alleszins toch).

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Wat geniet jullie voorkeur?

Motorola G6+, Huawei P20 Lite of Huawei Mate 20 Lite?

MidniteMadness's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Wat geniet jullie voorkeur?

Motorola G6+, Huawei P20 Lite of Huawei Mate 20 Lite?
    Als eigenaar van een Motorola G6+ sinds release kan ik je deze zeker aanraden. Ik heb enkel Huawei's als tijdelijke vervangtelefoon gehad en ik was daar helemaal niet tevreden van: de software - EMUI - vind ik eerlijk gezegd op niks trekken ten opzichte van quasi vanilla Android (zoals op de G6+).

Verder is de G6+ gewoon een goede smartphone voor z'n prijs. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad. De batterij haalt makkelijk twee dagen bij normaal dagelijks gebruik.

Het enige nadeel van de G6+, in mijn ogen, is dat deze wel wat meer bezel heeft dan de standaard 2018/2019 smartphone. Langs de andere kant zit hierdoor de vingerafdrukscanner wel aan de voorkant.
    PSN: MidnightMadness_

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik heb nu een week mijne Xiaomi in gebruik.
    Ben eigenlijk aangenaam verrast met MIUI; zeker niet perfect maar zit eigenlijk wel goed in mekaar. Paar handige extra features en software gaat als een speer.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

silent785's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Ik heb nu een week mijne Xiaomi in gebruik.
    Ben eigenlijk aangenaam verrast met MIUI; zeker niet perfect maar zit eigenlijk wel goed in mekaar. Paar handige extra features en software gaat als een speer.
    Wel oppassen voor de battery saving features:

https://dontkillmyapp.com/xiaomi

En de andere merken:

https://dontkillmyapp.com/

Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
    100%

iTrader
    2 (100%)
    Wat denken jullie? Is de nokia 8.1 een interessant toestel in deze prijsklasse, ivm de grootste concurrenten?

Toevallig iemand die hem al heeft?

iTrader
    5 (100%)
    Hier heb je alvast een topic om na te lezen en een paar ervaringen van mensen : https://gathering.tweakers.net/forum...ages/1893635/0

De vraag is wat je verwacht van het toestel, zoek je iets met stock android en vlotte updates en onder de 400 euro zal je op het moment niet veel beter doen dan de 8.1.
    Het is het nieuwste toestel en komt met Pie out the box dus je krijgt ook nog Android Q en R door het feit dat Pie al out the box kwam dus heeft hij op dat vlak een stapje voor op bv de 7+ of ander Nokia toestel wat met Oreo kwam het afgelopen jaar.

Snapdragon 710 is ook een stukje sneller dan de 660, maar minder dan de 845 dus iets als een Pocophone voor 340 euro zal je meer raw power geven, maar dan neem je wel meteen Xiaomi hun hele MIUI skin en aanpassingen erbij.
    Camera op de 8.1 is een improvement tov de 7+ bv en batterij gaat ook vlot de hele dag mee.

De vraag voor je aankoop is of je clean android wilt of niet, als het je niet al te veel boeit is de Pocophone f1 ook een heel goede optie, dan komt de afweging op design en stock android vs MIUI.

Als je bij Nokia wilt blijven dan is het redelijk simpel op dit moment en is de 8.1 gewoon hands down de beste Nokia die er momenteel is, de mix van specs is goed voor de prijs en hij is letterlijk pas 3 weken uit dus je krijgt nog de volle 3 jaar support, tov de 8 die toch al een jaar oud is en de 7+ die ook bijna een jaar oud is, daar ga je 1 android versie minder op krijgen en ook een jaar lang minder security.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fepl Bekijk bericht
    Wat denken jullie? Is de nokia 8.1 een interessant toestel in deze prijsklasse, ivm de grootste concurrenten?

Toevallig iemand die hem al heeft?
    Heb hem al even en ben er wel tevreden over. Heb hem wel via een collega uit India kunnen aankopen, waar hij maar (omgerekend) ~330€ kost. Voor de Europese prijzen vermoed ik dat er scherpere prijs/kwaliteit toestellen bestaan. Zeker omdat de specs niet de pan uit swingen. Camera is top, batterij doet het goed en aangezien ik niet al te veel apps gebruik is de 4GB ram voldoende voor mij. Hij is wel extreem glad; ik kom van een OP2 met sandstone cover, en ik moet die smeerlap bijna waterpas leggen of hij begint te schuiven
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Voor de Europese prijzen vermoed ik dat er scherpere prijs/kwaliteit toestellen bestaan. Zeker omdat de specs niet de pan uit swingen.
    Niet echt tenzij je de grens van 400 naar 500 trekt, dan kom je al meteen bij de S9 bv of de OP 6T, maar als je de grens van 399 houd dan is er nog weinig wat de 8.1 klopt buiten de Pocophone f1, uiteindelijk is het hier maar 70 euro meer dan dat jij hebt betaald, en dat bedrag extra zet je nu niet meteen tussen 10 betere toestellen dan de 8.1.

Meeste midrange spul rond de 300 komt met een snapdragon 630 of 636 wat aanzienelijk trager is dan de 710, hier en daar vind je er een 660 tussen wat nog wel steeds cava is.
    Eigenlijk is er buiten de pocophone met 845 weinig wat de 710 in de 8.1 verslaat, een 710 is toch performance wat tussen een 821 en 835 in ligt en dat is onder of net tegen de 400 toch heel goed, daar had je een half jaar geleden een 660 voor die toch een stukje trager is.

Eigenlijk is de telefoon markt tot 400 euro een vreemde eend, er zitten een paar goede toestellen tussen voor wie toch wat power wilt hebben maar als je dan al meteen de grens door trekt tot 500 kom je in heel ander vaar water terecht met de OP 6T en Galaxy S9 bv, dan heb je een andere discussie
    Maar tegenover de 8.1 zou ik enkel de pocophone zetten, andere Nokia opties zijn beduidend zwakker qua power en camera en ga je buiten Nokia om kijken kan de rest er ook niet tegen op, een Galaxy A8 2018 is zwakker, Motorola hun spul ook.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    16 (100%)
    Ik had intresse in de pocophone maar misschien toch beter het budget naar 500 doen en voor de op 6T gaan ?
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DM. Bekijk bericht
    Ik had intresse in de pocophone maar misschien toch beter het budget naar 500 doen en voor de op 6T gaan ?
    Al gekeken naar de Mi8 (ook van Xiaomi)? Had mijn oog ook eerst op de Pocophone laten vallen, maar onder meer het betere scherm van de Mi8, dacht ook betere camera en betere bouwkwaliteit hebben mij toch voor de laatste doen kiezen. En heeft ook paar kleine extra features (vb. NFC). Heeft als ik me niet vergis wel geen 3.5-jack en geen plaats voor SD-kaarten, in tegenstelling tot de Pocophone. Heb ook nog getwijfeld voor de 6T, maar was toch iets te duur voor mij. MIUI bevalt mij heel goed, maar is mijn eerste Android dus kan moeilijk vergelijken. Een maat heeft wel een 6T en die ziet er wel heel goed uit met de kleine notch en zou kunnen dat de interface op vlak van meldingen enzo iets cleaner is, maar maakt mij niet zoveel uit.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DM. Bekijk bericht
    Hangt af van wat je vereiste zijn, beide zijn goede telefoons in hun eigen prijs range maar er zit momenteel wel bijna 200 euro tussen, een pocophone is 340 een OP6T 539+-.
    De 6T zal je meer het gevoel geven dat je iets premium high end in de hand hebt qua design en bouwkwaliteit, camera is ook iets beter geloof ik en batterij is ook top.
    Poco geeft je bijna hetzelfde voor 200 euro minder maar het ziet en voelt er geen toestel uit van 500+, de poco moet het vooral hebben van inwendige power en batterijduur.

De poco is voor als je een OP6T ofzo wilt hebben maar je hebt maar 350 euro, of je daar bij wilt gaan tot 530 euro voor een OP6T moet je zelf uitmaken, qua raw power ga je er niet veel op vooruit want beide hebben een snapdragon 845 maar qua design en afwerking is een 6T wel een tier hoger dan de Poco.
    Updates zullen wss ook sneller zijn op de OP dan op de poco, Xiaomi is niet super traag maar het is geen stock android, wat de OP6T in feite wel draait enkel onder hun eigen naam OxygenOS.

Pagina 150 van 154 Eerste ... 50100140146147148149150151152153154 Laatste

Regels voor berichten