Pagina 3 van 3 Eerste 123
    BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De S6lite is de meest nieuwe daar zit een pen bij,
    De S5e bestaat al een tijdje maar deze heeft nogal een wifi bug als je m verkeerd vast houdt. deze zou ik echt links laten liggen.
    De s6 is nog de beste van de 3, koop geen midrange low end als je meer doet dan netflixen en je wilt gamen.
    Blijf aub weg van die huawei en chinese troep, staat vol rommel en totaal onveilig qua privacy. Goedkoop is dure koop en dan heb ik t over prul van tegen de 100 euro wat je vindt op amazon.

Lenovo is ook goed, ik heb er zo een paar voor gewoon basic tv kijken. De bouwkwaliteit is echt goed voor t geen wat ze gekost hebben.

Iets beters op android bestaat gewoonweg niet.

Binnenkort komt er ook nog een s7 uit van samsung, als je iets high end wilt op android. Mischien daar op wachten ?

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De S6lite is de meest nieuwe daar zit een pen bij,
    De S5e bestaat al een tijdje maar deze heeft nogal een wifi bug als je m verkeerd vast houdt. deze zou ik echt links laten liggen.
    De s6 is nog de beste van de 3, koop geen midrange low end als je meer doet dan netflixen en je wilt gamen.
    Blijf aub weg van die huawei en chinese troep, staat vol rommel en totaal onveilig qua privacy. Goedkoop is dure koop en dan heb ik t over prul van tegen de 100 euro wat je vindt op amazon.

Lenovo is ook goed, ik heb er zo een paar voor gewoon basic tv kijken. De bouwkwaliteit is echt goed voor t geen wat ze gekost hebben.

Iets beters op android bestaat gewoonweg niet.

Binnenkort komt er ook nog een s7 uit van samsung, als je iets high end wilt op android. Mischien daar op wachten ?
    Heb je voorbeeldje van die wifi bug, ik heb die tablet...

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb je voorbeeldje van die wifi bug, ik heb die tablet...
    Je moet die in landscape vastnemen aan de linkeronderzijde met het scherm naar u toe gericht. Dan valt de wifi ontvangst zogezegd weg.

Komt het niet voor dan moet je uw tablet draaien en opnieuw proberen.

Heb er persoonlijk niet echt last van. Maar kan niet zeggen dat het niet gebeurd. Maar niet echt problematisch en voor de rest is die tablet perfect voor mijn mediaconsumptie- en lichte gamingwensen.
    Misschien als de s7 uitkomt dat ik bij een goede deal een upgrade doe. Maar voorlopig hoeft het voor mij niet echt.

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier ook de s5e en de wifi ontvangst is inderdaad iets minder dan mijn andere toestellen maar een non-issue voor mij. Als je op andere toestellen maar nipt wifi ontvangst heb, zou ik idd voor iets anders kijken.

Voor de rest zalige tablet, amoled is toch echt wel een meerwaarde voor media consumptie.

Verstuurd vanaf mijn Mi 10 met Tapatalk

Regels voor berichten