peter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

WhatsApp video gesprek niet vloeiend

Ik heb dit jaar een nieuwe smartphone xaomi redmi note8t gekocht met de laatste nieuwe snufjes en hardware, heb Telenet wigo en sta kort bij router signaal sterkte uitstekend. Toch verloopt WhatsApp schokkend, beeld blijft hangen, geluid is vertraagd, ontvanger krijgt blokkerig beeld,... Was ik benieuwd hoe hetzelfde gesprek zou gaan met een andere smartphone. Ik heb onmiddellijk die van mijn vrouw genomen ( Huawei): 5 jaar oud en heeft €50 gekost. Alle problemen die ik opnoemde waren verdwenen. Heeft iemand tips om video gesprekken vloeiend te doen verlopen?
    .
    Intel p4 2.66Ghz, ATI Radeon 9700pro, Asus p4g8x, maxtor 80Gb 6L080J4, 512 MB ddr geheugen pc 2700OS: dual boot Winxp-pro, W2Kserver werkend met XOSL

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zelf niet echt, maar ik heb dit ook met Skype. Ik kan met iedereen skypen zonder problemen, maar als ik met m'n moeder skype dan vallen de eerste woorden van haar altijd weg. En dat ligt zuiver aan haar tablet, want met haar vorige tablet had ze dat niet.
    Als je hem hier hebt gekocht zou ik een vervangtoestel aanvragen.

peter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je hem hier hebt gekocht zou ik een vervangtoestel aanvragen.
    Wat bedoel je met "hier"? Telenet? Ik heb die daar idd in de webwinkel aan een klanten prijs kunnen krijgen. Zou ik volgens jou beroep moeten doen op garantie? Een vervangtoestel ga ik niet krijgen denk ik...
    Intel p4 2.66Ghz, ATI Radeon 9700pro, Asus p4g8x, maxtor 80Gb 6L080J4, 512 MB ddr geheugen pc 2700OS: dual boot Winxp-pro, W2Kserver werkend met XOSL

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat bedoel je met "hier"? Telenet? Ik heb die daar idd in de webwinkel aan een klanten prijs kunnen krijgen. Zou ik volgens jou beroep moeten doen op garantie? Een vervangtoestel ga ik niet krijgen denk ik...
    Als je beroep kan doen op garantie zou ik het gewoon doen. Zekers als je hem nog maar juist hebt.

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou me zeer verwonderen mocht dit een hardware-probleem zijn. Heb je WhatsApp al een weggedaan en opnieuw geïnstalleerd of zelfs een reset van je gsm uitgevoerd?
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

Regels voor berichten