GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)

Samsung Galaxy Note series Topic

Ben sinds kort de eigenaar van een Samsung Galaxy Note 10 toestel...

Pennetje is nog wat wennen, maar wat een toestel

Scherm hiervan (2220*1080) is 'maar' FHD+, maar wat een kwaliteit...

Samsung Dex net eens getest, is wel plezant dat ge kunt WhatsApp'en, sms'en en bellen en zonder gedoe bestanden over kunt zetten vanop uw pc... (Dus uw pc verbinden met usb kabeltje)

Ik ben fan...

Jullie ervaringen met galaxy toestellen? Al dan niet Note of S10 reeks of iets dergelijks? (deze ondersteunen ook Dex dacht ik) Samsung scoort bij mij met deze Phone... Echt onder de indruk...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Heb veel Galaxy's gehad.
    Van Iphone overgestapt op de allereerste Galaxy, dan de S3, S5, S6edge, S7, Note8.

Altijd zeer tevreden over geweest, maar dan overgestapt naar Oneplus. En daar toch net iets meer tevreden mee.

Het pennetje van de Note mis ik soms wel.
    Is zoiets wat je nooit mist als je het nooit gehad hebt, maar eens je dat gewoon bent is dat wreed gemakkelijk.

Dex zat standaard in mijn reiskoffer.
    Ideaal om op een hotelkamertje op de tv aan te sluiten.
    In combinatie met een draagbaar toetsenbordje een kantoortje on-the-go.

iTrader
    103 (100%)
    Pennetje is idd cool, maar leert hij ook uw handschrift bij dan?

Want hij herkent ni zo veel van wat ik schrijf...

Inbe4 slecht handschrift...

iTrader
    0
    Groter schrijven kan misschien helpen.
    Mijn handschrift is ook niet netjes.

Gebruikte de herkenning ook enkel om telefoonnummers op te slaan.
    Waarschijnlijk weet je dat al: pennetje uithalen met toestel in standby - nummer en naam schrijven: dat contact wordt opgeslagen in je telefoonboek.

Andere nota's bleven gewoon in mijn kattegeschrift staan.

Met het voordeel dat een memo op mijn always-on-screen meestal enkel voor mij leesbaar is.
    Voor anderen zijn het maar kribbels

iTrader
    103 (100%)
    Iemand enig idee of ge die Samsung themes, wallpapers en pictogrammen kunt of moet combineren??

Wat is het verschil tss een theme en een wallpaper? Is da een live wallpaper, of is dat gewoon een wallpaper met bijpassende pictogrammen?

Had nog enkele euries staan op mijn account en ben aan t twijfelen om mij misschien zo eentje te kopen als het de moeite zou zijn...

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand enig idee of ge die Samsung themes, wallpapers en pictogrammen kunt of moet combineren??

Wat is het verschil tss een theme en een wallpaper? Is da een live wallpaper, of is dat gewoon een wallpaper met bijpassende pictogrammen?

Had nog enkele euries staan op mijn account en ben aan t twijfelen om mij misschien zo eentje te kopen als het de moeite zou zijn...
    Een theme past uw hele layout aan. In sommige gevallen gaat dat van wallpapers, live wallpapers, iconen, font,...tot widgets, tekst kleur,...

Persoonlijk geef ik geen geld aan die Samsung dingen. Ik gebruik Nova launcher en dan heb je een veel grotere keuze op de Google store zelf voor oa iconen en dergelijke.
    Giggity

iTrader
    103 (100%)
    ik heb nova launcher staan, maar nog niet echt gelaunched

lijkt me wat omslachtig...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Nova launcher is op zich de simpelste launcher die je maar kan installen je moet al niet rooten of flashen dus het is in feite gewoon Nova launcher downloaden, runnen en de settings naar je smaak aanpassen.
    Nu tbh vind ik dat bij Samsung nu wel niet nodig sinds ze van TouchWiz zijn afgestapt, sinds de S7 is hun UI een stuk cleaner en sinds One UI op de S9/S10 is het imo nog cleaner.

Sure er is wat ''bloat'' en extra settings maar sommige daarvan zijn wel handig, enige wat ik een beetje shit vind is dat ze je ook een Samsung account door je strot proberen te steken door een Samsung app store mee te leveren, of hoe die ook precies noemt, waar je themes etc kan downloaden voor je telefoon rechtstreeks van Samsung.

Verder had je vroeger ( nu nog ? ) duplicate apps, dat will zeggen als er een Google app van was dan had je ook een ''Samsung achtige'' versie van die app zoals bv Clock of Notes ofzo, en die kon je niet uninstallen alleen ''deactivaten'' en ''verbergen''.

Tenminste op de Note 10 zijn ze toch afgestapt van die fysieke Bixby button, hopelijk trekken ze dat door op de S11.

Regels voor berichten