Discussie: Oneplus 7

iTrader
    0

Oneplus 7

Hallo,

Ik bezit momenteel nog steeds de Oneplus one, die ondertussen 4,5 jaar oud is en die stillaan het einde van zijn leven bereikt. Deze kostte indertijd 300 euro en dat was voor mij toen veel geld maar geen seconde spijt van gehad.

Ik denk er nu aan de Oneplus 7 te kopen, gewoon omdat ik zeer tevreden ben van de Oneplus en verder niet veel ken van smartphones. Deze kost echter +- 550€, wat toch een hoog bedrag is (puur financieel kan ik het aan dus het probleem is eerder "de idee")

Dus kortom: voor iemand die zijn smartphone enkel gebruik voor een aantal basistaken (facebook, instagram, whatsapp, regelmatig foto's nemen maar ken niks van fotografie, af en toe een spel downloaden,...), zou je de Oneplus 7 aanraden?

Bedankt

iTrader
    0
    Voor dat gebruik zijn er goedkopere toestellen, maar bekijk het ook anders:

Je hebt nu 4,5 jaar met je toestel gedaan.
    Had je toen een goedkoop ander merk gekocht, had je daar hoogstwaarschijnlijk niet zo lang mee gedaan.
    Die had beginnen laggen, problemen met updates,....

Als je deze weer een paar jaar wilt houden, kost het "maar" een dikke 100euro per jaar.
    Ook de herverkoopwaarde ligt hoger als je hem (vroeger) wegdoet.

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik zou in jouw geval ook is kijken naar Xiaomi; prijs kwaliteit doen die mij denken aan het "oude" OnePlus. Ben zelf overgeschakeld van op3t naar een mi max 3.
    Heeft mij 200 euro gekost via banggood. Geweldige telefoon en zeker voor die prijs.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou in jouw geval ook is kijken naar Xiaomi; prijs kwaliteit doen die mij denken aan het "oude" OnePlus. Ben zelf overgeschakeld van op3t naar een mi max 3.
    Heeft mij 200 euro gekost via banggood. Geweldige telefoon en zeker voor die prijs.
    Bedankt voor de tip ivm Xiaomi. Dit is een merk dat ik nog niet kende. Is het nieuw ? De mi max 3 is idd een zeer goede prijs lijkt me, maar wel nog zwaarder en groter dan de OP7.

Mijn oog viel ook op de Xiamo mi 9. Als ik het goed zie zijn dit bijna exact dezelfde specs, voor een prijs van +- 360 euro...

Kan er iemand wat meer vertellen hierover?

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door canonls88 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bedankt voor de tip ivm Xiaomi. Dit is een merk dat ik nog niet kende. Is het nieuw ? De mi max 3 is idd een zeer goede prijs lijkt me, maar wel nog zwaarder en groter dan de OP7.

Mijn oog viel ook op de Xiamo mi 9. Als ik het goed zie zijn dit bijna exact dezelfde specs, voor een prijs van +- 360 euro...

Kan er iemand wat meer vertellen hierover?
    Xiaomi is niet nieuw. Idd, de mi Max is redelijk groot, maar ik zou niet anders meer willen zalig ding gewoon

Mi 9 is meer gelijkend op de op7. Xiaomi gebruikt wel MIUI, persoonlijk vind ik het heel goed meevallen (gewoon in begin wat wennen en instellen van bepaalde zaken).
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

Regels voor berichten