Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Samsung Galaxy S10

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    vandaag mijn draadloze oortjes van de pre-order ontvangen, kmoet zeggen dat ik toch positief verrast ben kan normaal zo geen inear oortjes verdragen omdat die nooit goed blijven zitten maar deze blijven dankzij die 'wings' zitten ook al schud je met je hoofd en de geluidskwaliteit is ook nog deftig
    Xboxlive Tag: Tanktic
    Psn: Tanktic
    Twitch.tv

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daitaito Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heeft er iemand al een screen protector die werkt met fingerprint?
    Het enigste dat ik vind is de Whitestone Dome Glass maar via nederland kost het 62 euros met verzendingskosten bij.
    De prijs maakt mij eigenlijk weinig uit maar vind het kut dat het in belgie niet te verkrijgen is of toch geen winkels gevonden. Maar daar is de garantie dat de fingerprint werkt buiten anderen.
    Ken ik niet maar voorlopig heb ik er wel last mee met die van pantser glas of hoe ze noemen misschien eens opnieuw instellen dat mij dit zal behelpen
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al verschillende iPhones gehad : 4S, 5S, 6S Plus en nu de 8 Plus. Daartussen ook even naar Android met een Moto G4 en een Nokia 8.
    Nu de laatste week wat reviews gelezen en bekeken over de Samsung Galaxy S10 reeks.

De S10 en S10+ hoeven qua prijs niet onder te doen voor de nieuwste iPhones maar de S10e lijkt me wel heel interessant, in elk geval interessanter dan de iPhone XR.
    Maar wat me altijd bij Android gestoord heeft, is dat ze het voor een foon ook niet altijd makkelijk maken voor de klant.

128Gb opslagruimte lijkt me meer dan je ooit zult nodig hebben, zeker als je een Google cloud abo van 2Tb hebt (of in mijn geval iCloud).
    Maar waarom de keuze laten uit 6 en 8Gb RAM ? Waarom niet meteen de nodige RAM erin proppen ?
    iOS heeft minder RAM nodig, is geweten ; Android apps zijn blijkbaar Java based en ook iets gelezen van 'garbage collection' wat hoge eisen stelt aan RAM geheugen.
    Maar toch : waarom een 8Gb RAM versie ? Wat zijn de beperkingen dan van 6Gb (wat me ook al heel veel lijkt) ?

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Al verschillende iPhones gehad : 4S, 5S, 6S Plus en nu de 8 Plus. Daartussen ook even naar Android met een Moto G4 en een Nokia 8.
    Nu de laatste week wat reviews gelezen en bekeken over de Samsung Galaxy S10 reeks.

De S10 en S10+ hoeven qua prijs niet onder te doen voor de nieuwste iPhones maar de S10e lijkt me wel heel interessant, in elk geval interessanter dan de iPhone XR.
    Maar wat me altijd bij Android gestoord heeft, is dat ze het voor een foon ook niet altijd makkelijk maken voor de klant.

128Gb opslagruimte lijkt me meer dan je ooit zult nodig hebben, zeker als je een Google cloud abo van 2Tb hebt (of in mijn geval iCloud).
    Maar waarom de keuze laten uit 6 en 8Gb RAM ? Waarom niet meteen de nodige RAM erin proppen ?
    iOS heeft minder RAM nodig, is geweten ; Android apps zijn blijkbaar Java based en ook iets gelezen van 'garbage collection' wat hoge eisen stelt aan RAM geheugen.
    Maar toch : waarom een 8Gb RAM versie ? Wat zijn de beperkingen dan van 6Gb (wat me ook al heel veel lijkt) ?
    ken er nieveel van maar mij lijkt dat die extra ram meer voor mensen die samsung dex gebruiken is (net als die 1tb+ opslag versies), is natuurlijk maar een gok
    Xboxlive Tag: Tanktic
    Psn: Tanktic
    Twitch.tv

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb gisteren de Samsung s10 besteld.
    Had al een tijdje langer de zin om iets nieuw te kopen, maar uiteindelijk steeds het gedacht van waarom. Ik heb een iPhone 7 die het nog steeds goed doet.

Dan vorige week naar Telenet winkel voor tv box en daar kwam ik de s10 tegen en vond het wel een mooi ding en heb er daar dan wat mee gespeeld.
    Eigenlijk was ik aan het kijken naar iPhone xs of eventueel wachten tot september voor nieuw model, maar de prijs schrikt me toch altijd wat af en als ik al wat lees over leaks van de nieuwe iPhone zie het er naar uit, dat er niet al teveel veranderd.

Dus wat reviews gezien op YouTube van de s10 en uiteindelijk toch verkocht geraakt. Het is na een paar jaar wrs wel terug wennen aan Android, maar ben benieuwd.
    Maar heb de s10 128gb (G973) uiteindelijk gevonden voor 650 euro en mijn iPhone 7 voor 200 euro verkocht, dus 450 euro opleggen. Als ik dan ging kijken voor een xs, was de opleg wel aanzienlijk hoger.

Ik had mijn iPhones ook steeds goedkoper gekocht, dus was het prijsverschil niet steeds groot. Deze iPhone 7 had ik ook voor een 600 euro gekocht (toen die uitkwam) en mijn vorige iPhone 5s dan voor 250 euro verkocht, dus een opleg van 350 euro. iPhone 5s had ik in de tijd 390 euro betaald.
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 21 mei 2019 om 10:04

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Om een prijsverschil te maken, je hebt altijd mensen die zeggen oh ik wil wel de 8gb ram versie en die betalen dan meer, als je een optimised android toestel hebt zoals een stock android device heb je met 4gb ram al meer dan genoeg om een handvol apps in geheugen te houden maarja het klinkt altijd beter voor jan met de pet als er 6gb of 8gb ram op de specs staat.

Verschil tussen iOS en Android qua ram is ook grotendeels het OS, iOS is gemaakt voor een iPhone dus kan perfect uit de voeten met iets als 2 of 3gb ram om apps open te houden, Android is aggresiever in ram gebruik en apps minder optimized omdat ze moeten werken op alles van een Samsung tot een Xiaomi, dus dat zijn al 2 dingen die je ''tegen werken'' qua ram op Android.

6gb heeft eigenlijk geen beperking, 8gb klinkt gewoon meer op papier en zal de echte specs heads aantrekken, eigenlijk heeft zelfs 4gb ram geen beperking als je geen bloated skin hebt op je Android device ( dus bv een Pixel of Nokia op Android One )

Qua specs lijkt een S10 idd een stuk beter dan bv een XR ( al slaat de CPU in de iPhone wel elke Exynos en Snapdragon rond de oren qua snelheid en gaming ) maar vooral ram en schermresolutie en dergelijke cijfertjes lijken veel beter op een S10 dan op een XR, daartegen over staat dan weer dat iPhone gewoon werkt, en goed werkt met iOS want ze zijn voor elkaar gemaakt, en ook de apps zijn enkel voor iPhones gemaakt en niet voor 250 verschillende Android devices.

En dan dingen zoals iMessage zou ik echt niet meer willen missen, of airdrop, voor mij handiger en stabieler dan bv WhatsApp, maar de catch is dat je contact persoon ook een iPhone moet hebben en/of je moet in het Apple ecosysteem zitten ( voor dus bv airdrop )

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Via telenet de Samsung S10e gekocht voor 499€ met nog eens een cash back van 100€ & Harman Kardon Onyx 5 speaker die je er ook bij krijgt twv 150€ goede deal lijkt mij
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat lijkt me idd wel een heel mooie deal

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja die deal tot 30/06 geeft cash back van 100€ & Harman Kardon Onyx 5 speaker en de S10+ voor 750 euro. Net zoveel als de P30 pro als je de cashback niet meetelt. maar ik vind de S10+ precies wel beter, heeft ook nog een audiojack want handig is voor AUX bij een huurwagen en veel opslagruimte is handig voor wanneer je buiten de EU op reis gaat, toegang tot al je foto's en muziek.

ik denk dat het zowat gelijk is aan die actie bij Orange.
    Laatst gewijzigd door Liquid Li0n; 21 juni 2019 om 12:04
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten