J0nasty's schermafbeelding
    iTrader
    0

Zoektocht nieuwe smartphone

,

Ik heb me een half jaar geleden een LG Q7 aangeschaft. Het is een degelijk toestel maar de kwaliteit van de camera laat toch de wensen over. Ook vind ik de software van de camera nogal langzaam om foto's te nemen.

Dus ik overweeg een nieuw toestel aan te schaffen nu het solden zijn. Maar ik weet niet goed waar te beginnen. Dus wat is volgens jullie de ideale aankoop voor mij:
    Mijn belangen zijn (gesorteerd op niveau van belang):
    1) Snelheid
    2) Kwaliteit van foto/video
    3) Batterij
    4) Geheugen (in principe moet 32 tot 64 GB volstaan).

Voor het budget van €500.

iTrader
    0
    Een Oneplus?
    Iets boven budget, maar bijna op alle punten een beest.

Enkel de camera vind ik niet super goed in low light.
    Maar kom van een Galaxy Note8 waar de camera extreem snel en goed was, maar was dan ook een dubbele prijs.
    En die begon zeer snel te falen op snelheid en batterij.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Zou dan inderdaad gewoon €50 bijsparen en de OnePlus 6T Mirror Black 6GB + 128GB kopen.

https://www.oneplus.com/be_nl/oneplus-6t?from=6t

Heb mijne Midnight Black 8GB + 128GB sinds release en ben er nog altijd content van. Toestel is echt snel, heeft veel opslag en RAM en de batterij gaat heel lang mee.

Camera is ook deftig bij voldoende licht. Klein beetje minder bij schemer licht, maar toch goed.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten