Discussie: [deleted]

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pluimpje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mensen ervaring met deze budget gsm? Slechts +-€250 voor een snapdragon 845 processor.
    Prima telefoon, beetje zoals de eerst Oneplus toestellen: High end voor mid level prijs.

Enkele nadelen: plastieke afwerking en geen nfc.

Denk wel dat je de prijs met €100 mag verhogen. Die lage prijs vind je wss op Ali of Gearbest maar daar komen vaak importkosten bij.
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Kost idd 340 bij Alternate.be ( goedkoopste aanbieder momenteel al liggen de meeste wel binnen een 5-10 euro van elkaar )

Qua pure rauwe specs en horsepower ga je voor het geld niet beter vinden, de vraag is of je daarvoor ook de minpunten ( plastieke afwerking, geen nfc, MIUI, grote ''notch'' vergeleken met andere toestellen met een ''notch'' )
    Snelheid is goed, batterij is goed, camera is ok, MIUI is wel een hele aanpassing als je nooit een Xiaomi of MIUI hebt gehad maar er valt mee te leven en de updates zijn redelijk frequent.

In de regio van 350 euro zijn er bv toestellen die meer high end aan voelen qua afwerking en minder ingrijpende Android skins draaien, of zelfs stock Android, maar dan ruil je wel de snapdragon 845 in voor vaak een snapdragon 660, binnenkort komen normaal een paar snapdragon 670 en 710 toestellen uit, oa de Nokia 8.1, de 710 is bijna zo snel als de 845.

iTrader
    22 (100%)
    Broer heeft een Poco, vandaag eens mee gespeeld. Build kwaliteit valt me eigenlijk reuze mee, toestel is netjes afgewerkt en voelt niet overdreven plastic aan, voelt in zijn geheel niet goedkoop aan. En eens je dat in het bijgeleverde hoesje steekt voel ik gewoon geen verschil meer tussen deze en bvb mijn Nokia 7 Plus die als een tank gebouwd is.

Geen NFC is wel een nadeel als je dat wil gebruiken, bvb voor mobiel betalen. Notch kan je "uitzetten", valt dan nog wel mee. Miui is een dealbreaker voor mij, maar dat is persoonlijk, ik wil een kale Android.

Qua snelheid schitterend ding natuurlijk. Scherm gaat wat minder fel dan het mijne, wat wel zijn invloed zal hebben op de leesbaarheid in het zonlicht.

Overall echter enorm veel waar voor je geld.

W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    Om eerlijk te zijn vind ik MIUI zelfs nog een meevaller.

Ok, als je Android One wilt ben je aan het verkeerde adres, maar dan beperk je je eigen keuzes wel. MIUI is snel, de updates komen met regelmaat en blijven nog lang na datum binnenkomen, en als je echt een andere launcher wil dan installeer je zoals ik gewoon Nova Launcher.

Om maar even te zeggen, de MI5 (release begin 2016) krijgt nog steeds updates, hoewel dit volgens geruchten zou stoppen na 10.2.

Net nog een update gekregen op mijn Mi8 naar Android 9, niets te klagen...
    Xbox Live en PSN: Acer113 Steam: W!mpix
    3DS (en pokémon) Friendcode: 2337-3116-3417

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Ik heb die van mij op amazon.de een tijdje terug aangekocht aan €309(ik zie dat hij daar nu wel aan €337 staat )

Camera is zeer degelijk voor het geld dat je betaalt, batterijduur is zeer goed en alles draait gewoon heel vlot.

Een week of twee terug heb ik hem dankzij een guide van Linus tech tips voorzien van Lineage OS. Camera lijkt met de app van google toch mooiere plaatjes te trekken en met lineage OS is de UI een stuk aangenamer. (ook al ergerde ik me niet zo hard aan EMUI)

Ok, het toestel heeft niet de luxe-afwerking van een flagship(geen glazen achterkant, geen fancy samsung scherm), maar de batterijduur is zeer goed, android draait zeer vlot, standaard 128GB ROM geheugen, de camera is zeer "degelijk". Met die plastic backcover heb ik tenminste geen zorgen dat het snel vol krassen staat of te gemakkelijk barst.

Een van de beste bang/buck-toestellen die ik in jaren gekocht heb.
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    5 (100%)
    Qua bang for buck is het eigenlijk de OnePlus One van 2018 ja, waar Oneplus al lang zijn prijs heeft laten varen is er nu de PocoPhone, zolang je als koper naast de specs ook de plus en minpunten afweegt kan je geen slechte keuze maken of je hem nu koopt of toch laat schieten.

MIUI heb ik ook gehad op mn Redmi note 5 pro ( had dat ding ook ff een zalige batterij ), is idd wel een meevaller en qua updates of gewoon patches zeker geen klagen, enige wat ik echt jammer vind aan de Poco is die brede grote notch, zulke notches nemen voor mij teveel info weg links en rechts boven mn scherm, heb lievere smallere notches zoals bv de LG G7 ThinQ of iPhone, of een 18:9 of 18.5:9 scherm zonder notch zoals de Redmi note 5 pro of de Mi A2.
    Maar dat is dan al varen in de ''persoonlijke minpunten'' en doet niets af van de specs die je voor je money krijgt.

Nu ben ik ff aan het afwachten op de Nokia 8.1, snapdragon 710 met goede camera's en 3500mAh batterij en verlengd scherm, quick charge en Pie 9.0 out the box dus krijgt Android Q en R want AndroidOne, is normaal een paar dagen geleden uitgekomen maar nog niet in de Benelux, qua prijs zou het zoals de 7+ in het begin moeten zijn.
    Denk dat ook veel meer Snapdragon 670 en 710 geweld gaan zien op MCW in Barcelona, ook Xperia midrangers van Sony, de A9 van Samsung is ook met snapdragon 710 ipv Exynos.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 24 december 2018 om 21:02

iTrader
    109 (97%)
    Nog steeds aan te raden voor zijn prijs? Kom nu van een nokia 7 plus maar ik wacht nog even tot de volgende generaties voor een flagship.

iTrader
    5 (100%)
    Voor de prijs zal het altijd wel aan te raden zijn voor een snapdragon 845.

Enige wat je voor jezelf moet uitmaken is of je de MIUI wilt hebben, of je NFC kan missen voor contactloze betalingen of dergelijke want NFC zit er niet op en de beperkte Widevine support dus Netflix is maar 540p.
    Voor de rest zijn er niet meteen ''minpunten'' aan.

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    sowieso aanrader

goede camera, zeker met de google pixel 2 camera apk
    dikke batterij
    goed geluid
    snel..

Niet veel op aan te merken, enkel jammer dat in de laatste update de notch verbergen eruit is gelaten.
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Regels voor berichten