Discussie: Magneet op Galaxy?

iTrader
    0

Magneet op Galaxy?

¨Hoi

Ik heb me een Samsung Galaxy S10e gekocht. Nu wil ik daar een magneet opplakken vanachter voor de smartphone houder in de auto, maar kan dit kwaad?

Bij mijn huidige OP3 heb ik nooit iets gemerkt, maar de Galaxy S10e heeft wireless charging wat ik daarvoor niet had. Ik weet dus niet of dit kwaad kan?

Alvast bedankt

iTrader
    0
    Testen waar je de magneet het beste plakt, zonder dat dit wireless charge stoort.

Kwaad gaat het niet kunnen, maar als ze "fout" plakt ga je niet meer draadloos kunnen opladen.
    Bij mijn S6-S7-Note8 heb ik altijd met zo een magneet gewerkt.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    De smartphone houder zelf heeft toch de magneet? Hetgene op de phone moet is een metalen plaatje. Dus zo'n plaatje van 1mm dik gaat de wireless charging van je phone niet blokkeren.

Persoonlijk als je de wireless charging wil gebruiken kan je beter zo'n wireless phone dock kopen waar je ook wireless charging mee kan doen en in de houder kan bevestigen.

https://s.click.aliexpress.com/e/pUkDiy8u
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten